Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva živě: Nová Honda Accord – první dojmy

Aleš Jungmann
Diskuze (36)
Jak Honda slíbila, tak i udělala. Nový Accord vypadá o poznání dynamičtěji a to v obou zde představených karosářských verzích – sedan i kombi.

Výraznější blatníky, plastičtější maska a drzejší výraz dělají z Accordu většího dravce. Nižší a širší stavba přinesla své ovoce, Accord je nyní mnohem lépe „spjat“ se zemí a působí tak živěji a mladistvě. U kombi je změna ještě více radikální, protože byla kompletně přepracována zadní část vozu.

Poněkud neforemný stěhovák se přetransformoval do esteticky mnohem více přitažlivého celku, na první pohled srovnatelnému například s novým Audi A4 Avant. Pod dvojitou podlahou nákladového prostoru, která je v rovině s nákladovou hranou, se ukrývá objemný a překvapivě hluboký prostor například pro menší nákup a další dva malé prostory po stranách. Rezervní kolo ve vystavených exemplářích nenajdeme, v případě defektu musí stačit sada na lepení a kompresor. Důvod je jasný – velká kola, více objemu pro zavazadla a snaha docílit nižší hmotnost.

Kvůli více zkosenému zadnímu sklu bude pravděpodobně kufr méně praktický například při převážení velkých krabic, celkový dojem z přepracované zádě ale vyznívá jednoznačně pozitivně. Potěší zadní dveře s elektrickým uzavíráním. V sedanu je zavazadlový prostor pochopitelně o poznání menší, navíc nemá pravidelný tvar a směrem k opěradlům se jeho průřez výrazněji zužuje.

Accord se v interiéru vydává ještě razantněji cestou futuristicky působícího Civicu, na živo ale interiér Accordu vypadá o mnoho přehledněji a hodnotněji. Místa nad hlavou je všude dost. Použitým materiálům se nedá nic vytknout, velmi příjemná jsou i anatomická sedadla s výrazným bočním vedením. Oproti předchozí verzi jsme zaznamenali velký krok vpřed.

Na fotografiích to tak možná nevypadá, celkově je ale interiér opravdu o velký kus lepší a podle našeho názoru, který vznikl na základě krátké osobní zkušenosti, snese i přímé srovnání například s interiéry prémiových vozů stejné třídy.

Aleš Jungmann
Diskuze (36)
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 3. 2008 09:38
Opravdu se vam to libi ???
Dalsi opticky tezke monstrum z obrovskym pontonem a nutnosti mit aspon 18ky kola ;-\ Co na tom, ze to ma dynamicky strizene linky, kdyz to je mohutne jak zadek zapasnika sumo... Kde je lehkost predchozi generace ??
A tak to je ted se vsim - Mondeo, Mazda 6... :-(
Avatar - King
7. 3. 2008 11:29
Lepší fotogalerie
Pokud se chcete pokochat lepšími fotkami, tak mrkněte sem [odkaz] . ;-)
Avatar - CountachSV
4. 3. 2008 21:07
chyba láfky
podle mě ten předcházející rakvoidní kombík Accord vypadal tedy daleko líp... tohle je trochu pokus o Subaru Outback v Honda stylu :no: :no:
4. 3. 2008 20:43
Kdo šetří má za tři? :)
Když vidím ty plastové sací kanály u 2.4 i-VTECu, dělá se mi zle. :-( U nějaké základní motorizace u nižší střední to beru, ale tady :/.
4. 3. 2008 15:40
Re: zadna naprava na kombi?
podľa správy ktorú vydala Honda bude vzadu viacprvkové zavesenie, snáď to tak ostane aj po vydaní bližších špecifikácii