Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Živě: závod Gumball 3000 v Praze

Ondřej Láník Ondřej Láník 16. 5. 2005 • 04:06
105
151
Zobrazit náhledy (105)
Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari
Stovka majetných se v sobotu v noci beztrestně vydováděla na německých dálnicích a v neděli se dočkala také Praha. Zájem o luxusní vozy a celebrity v pražských ulicích byl velký...

Stovka majetných účastníků závodu Gumball 3000 se v sobotu v noci beztrestně vydováděla na německých dálnicích a v neděli se dočkala také Praha.

Soutěžící přijížděli do centra Prahy postupně od nedělního rána do pozdního odpoledne. Organizátoři za tím účelem pronajali celý hotel Carlo IV., který se k elitním ubytovacím kapacitám hlavního města řadí teprve necelé dva roky (prezentace hotelu zde). Každý z účastníků závodu byl po příjezdu ke vchodu obsypán zvědavci a teprve po několika minutách byl automobil "uvolněn" k zaparkování v jednom ze tří parkovacích míst v centru Prahy.

Zájem o luxusní vozy a celebrity v pražských ulicích byl velký. Podle účastníků závodu ale pražské zastavení provázel mnohem menší zájem ve srovnání s tím jaké problémy působilo britské nebo belgické publikum. Celá akce nepostihla zásadně rušnou ulici hlavně díky klidnému nedělnímu provozu. Dopravu kolem hotelu Carlo IV. na Senovážném náměstí řídila Policie i pracovníci dopravního podniku.

Závod odstartoval v sobotu večer v Londýně rukou Jensona Buttona a přes noc se celá flotila přeplavila na kontinent, kde byla kolem sobotní půlnoci první zastávka v Bruselu. V neděli ráno byli již ti nejrychlejší o tisíc kilometrů dále na východ. Trasa závodu pokračuje dle následujícího plánu: Praha - Budapešť - Dubrovník - Bari - Sicílie - Řím - Florencie - Monako. Účastníci si v Monte Carlu počkají na Velkou cenu Monaka F1, která se pojede 22. května.

Související články

Témata
18. 5. 2005 08:19
Re: PRO GTI
Já na tom také navidím nic špatného. Snad ovšem rozeznáváš rozdíl mezi hokejovým utkáním třeba o mistry světa a statováním při parkování aut. Mrkni zítra do parkoviště hotelu Mariot, tam uvidíš asi 7 pater aut. Jedno lepší než druhé. P.S. Běžně tam parkují Ferrari. Třeba.
17. 5. 2005 20:16
GUMA 4000 NEBUDE GUMA 4000 NEBUDE
teda zatím. Po vzoru GUMBALL3000 je nutno sehnat 5 tisíc nadšenců, co jsou ochotni si lehnout na silnici a zkoumat uchycení výfuku u každého auta a kvalitu tepláků jezdců. Zatím se přihlásilo jen 1500 lidí, z toho polovina je ze zvláštních škol, to by nevadilo, jenže tihle musí mít doprovod. A ten se sehnat nepodařilo. Takže zatím se start GUMA 4000 odkládá. P.S. Zatím je možné trénovat roli obecenstva - na Senovážném náměstí se počínaje zítřkem zahajuje akce - MILUJI RYCHLÁ AUTA. Tam pod vedením zkušených mistrů bude poskytnut rychlokurs nahlížení do kabin, čučení na spolujezdkyně, případně žádání vozidel o autogram. Je možné si také natrénovet očouzení předloktí od výfuku vybraného modelu. Zde je bezkonkurenční AVIA. Podpis na předloktí vydrží bez mytí i tři neděle. Tak ať žije GUMA 4000.
17. 5. 2005 18:49
Re: zavist
Nástup turba má bez kopance. Přesně jak mi to vyhovuje. Nenápadné, stylové auto a 200 koníků k tomu. Ideál.
17. 5. 2005 18:27
Re: zavist
Jestli jsem řídil poslední GTI? Jo, řídil. Byl jsem moc spokojený a napsal jsem tu o tom.
17. 5. 2005 18:23
Re: zavist
165kv si asi pleteš se 165koňma.
Články odjinud