Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Živě: závod Gumball 3000 v Praze

Ondřej Láník
Diskuze (151)
Stovka majetných se v sobotu v noci beztrestně vydováděla na německých dálnicích a v neděli se dočkala také Praha. Zájem o luxusní vozy a celebrity v pražských ulicích byl velký...

Stovka majetných účastníků závodu Gumball 3000 se v sobotu v noci beztrestně vydováděla na německých dálnicích a v neděli se dočkala také Praha.

Soutěžící přijížděli do centra Prahy postupně od nedělního rána do pozdního odpoledne. Organizátoři za tím účelem pronajali celý hotel Carlo IV., který se k elitním ubytovacím kapacitám hlavního města řadí teprve necelé dva roky (prezentace hotelu zde). Každý z účastníků závodu byl po příjezdu ke vchodu obsypán zvědavci a teprve po několika minutách byl automobil "uvolněn" k zaparkování v jednom ze tří parkovacích míst v centru Prahy.

Zájem o luxusní vozy a celebrity v pražských ulicích byl velký. Podle účastníků závodu ale pražské zastavení provázel mnohem menší zájem ve srovnání s tím jaké problémy působilo britské nebo belgické publikum. Celá akce nepostihla zásadně rušnou ulici hlavně díky klidnému nedělnímu provozu. Dopravu kolem hotelu Carlo IV. na Senovážném náměstí řídila Policie i pracovníci dopravního podniku.

Závod odstartoval v sobotu večer v Londýně rukou Jensona Buttona a přes noc se celá flotila přeplavila na kontinent, kde byla kolem sobotní půlnoci první zastávka v Bruselu. V neděli ráno byli již ti nejrychlejší o tisíc kilometrů dále na východ. Trasa závodu pokračuje dle následujícího plánu: Praha - Budapešť - Dubrovník - Bari - Sicílie - Řím - Florencie - Monako. Účastníci si v Monte Carlu počkají na Velkou cenu Monaka F1, která se pojede 22. května.

Ondřej Láník
Diskuze (151)
18. 5. 2005 08:19
Re: PRO GTI
Já na tom také navidím nic špatného. Snad ovšem rozeznáváš rozdíl mezi hokejovým utkáním třeba o mistry světa a statováním při parkování aut. Mrkni zítra do parkoviště hotelu Mariot, tam uvidíš asi 7 pater aut. Jedno lepší než druhé. P.S. Běžně tam parkují Ferrari. Třeba.
17. 5. 2005 20:16
GUMA 4000 NEBUDE GUMA 4000 NEBUDE
teda zatím. Po vzoru GUMBALL3000 je nutno sehnat 5 tisíc nadšenců, co jsou ochotni si lehnout na silnici a zkoumat uchycení výfuku u každého auta a kvalitu tepláků jezdců. Zatím se přihlásilo jen 1500 lidí, z toho polovina je ze zvláštních škol, to by nevadilo, jenže tihle musí mít doprovod. A ten se sehnat nepodařilo. Takže zatím se start GUMA 4000 odkládá. P.S. Zatím je možné trénovat roli obecenstva - na Senovážném náměstí se počínaje zítřkem zahajuje akce - MILUJI RYCHLÁ AUTA. Tam pod vedením zkušených mistrů bude poskytnut rychlokurs nahlížení do kabin, čučení na spolujezdkyně, případně žádání vozidel o autogram. Je možné si také natrénovet očouzení předloktí od výfuku vybraného modelu. Zde je bezkonkurenční AVIA. Podpis na předloktí vydrží bez mytí i tři neděle. Tak ať žije GUMA 4000.
17. 5. 2005 18:49
Re: zavist
Nástup turba má bez kopance. Přesně jak mi to vyhovuje. Nenápadné, stylové auto a 200 koníků k tomu. Ideál.
17. 5. 2005 18:27
Re: zavist
Jestli jsem řídil poslední GTI? Jo, řídil. Byl jsem moc spokojený a napsal jsem tu o tom.
17. 5. 2005 18:23
Re: zavist
165kv si asi pleteš se 165koňma.