Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Živoucí legendy: Mitsubishi Lancer EVO VIII

Libor Zezulka Libor Zezulka 22. 4. 2010 • 16:35
69
Máme rádi nová a bezpečná auta. Stejně tak máme ale rádi i starší a nebezpečná auta. Třeba Mitsubishi Lancer Evolution VIII. Upravený stroj, který napumpuje adrenalin až do konečků vlasů, jsme otestovali v rámci nové rubriky – Živoucí legendy.

Vlastně ani nevím, co k tomu dodat víc. Nevědět alespoň něco málo o Mitsubishi Lancer Evolution by byla pro každého automobilového maniaka asi stejná mezera ve vzdělání jako neznalost data konce druhé světové války nebo třeba jména prvního československého prezidenta.

Lancer Evolution jednoduše musí znát a nepochybně zná každý automobilový fanda a naskytne-li se mu někdy příležitost tuhle divokou bestii třeba i v zasloužilé ojetině vlastnit, jde rozhodně do toho.

Lancer Evolution VIII. generace se samozřejmě dávno nevyrábí, na jeho místo nastoupila devítka a aktuální desítka. Přesto můžete osmou a sedmou generaci spatřit na českých silnicích poměrně často, zřejmě už proto že o nich jejich majitelé svorně prohlašují, že patří mezi to nejlepší, co Mitsubishi kdy stvořilo.

No tak jsme jednu takovou osmičku s obličejem devítky a několika dalšími úpravami vzali a poslali společně s profi-řidičem/závodníkem do zatáčky pořádným driftem, mimo jiné.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - igor77
celebration evolution
| 29. 4. 2010
Liborku, gratuluji k tomuto dilu roadlooku
ty zvuky z turba kdyz si odfrkava.. - zamiloval jsem se do nich hned, u svy plechovky (((-:
bravo EVO, vsechny palce a dvermi napred
Avatar - lordmystic
super recenze
| 27. 4. 2010
také musím pochválit tento díl, po extrémním namlsání a zklamání s rs6 to chtělo pořádně rozjet a povedlo se to. je vidět kolik práce jste si dali, sám se snažím dělat podobná videa a je to extrémně těžké, o to víc smekám.

jinak evo byla vždy má srdeční záležitost, devítku jsem chtěl jako nejlepší amatérské sportovní náčiní současnosti a dob nedávno minulých a s desítkou SST bych zase rád jezdil do práce. jo jo třeba se jednou povede...
Avatar - lordmystic
co to je?
| 27. 4. 2010
že ty jezdíš doma tříhrnkem bez turba s velkými písmeny na kufru HTP, že? :-)

kdo tomu jen trochu rozumí, ví že takhle povedené sériové auto pro rally jen tak nenajde (vyjma STi).
co to je?
| 26. 4. 2010
jedine ceho jsi chtel docilit dle meho bylo,ze jsi chtel shodit evo, ale jedine co jsi dokazal bylo,ze jsi shodil sam sebe, protoze temer kazdy druhy pubertak vi,ze je pod kapotou ctyrhrnek s turbem... bohuzel k tobe se to asi jeste nedoneslo.. mel jsem tu cest se primo temito vozy svest s perfektnimi ridici a je to zazitek... kdo nezazil, nepochopi... a navzdory tvemu ,,vysvetleni,,co vlaste mitsu evo je,tak bych stejne tu oplastovanou krabici s ,,tunerskym,, kridlem, ctyrhrnkem a vyhonenym turbem chtel mit doma... :-)
co to je?
| 25. 4. 2010
já vidím na obrazovce oplastovanou krabici se čtyřmi litými koly a nějakým turbem, nic víc. 190 kW je sice úctyhodné číslo ale jak otevřel kapotu tak se mi udělaly dolíčky:-D, 4 hrnek příčně uložený a vyhoněný turbem, o křídle ani nemluvím... udělali z toho pouze velknou senzaci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku