9ff GT9: upravené Porsche překonalo Bugatti Veyron
9ff GT9 konstrukčně vychází z Porsche 911 GT3. Přepracovaný šestiválcový motor s protiběžnými písty má dvě turbodmychadla a objem zvětšený na 4010 cm3. Výkon je 726 kW při 7850 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 964 Nm při 5970 ot./min. Motor je uchycen na pomocném rámu z karbonu a kevlaru. Výkon se přenáší na zadní kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Pneumatiky Continental navržené pro vysoké rychlosti mají vpředu rozměr 235/35 ZR19 vpředu a 325/30 ZR19 vzadu.
Pro větší stabilitu a lepší aerodynamiku byl rozvor prodloužen o 30 cm a karoserie je o 12 cm nižší. Pohotovostní hmotnost je díky použití kompozitních materiálů pouze 1326 kg. Zespodu je karoserie kompletně zakryta karbonovými a dřevěnými pláty. Stlačený vzduch je chlazený vodou, proto GT9 vystačí s jediným otvorem pro chlazení v předním nárazníku. Záď má zcela nový tvar s integrovaným spoilerem a dřevěným difuzorem. Motor je kvůli lepšímu odvádění teplého vzduchu zezadu odkrytý.
Rekordní jízda proběhla za účasti redaktora časopisu AutoBild Sportscars 10. dubna ve 14 hodin na trati v Papenburgu. 9ff GT9 při měření podle GPS dosáhl rychlosti 409 km/h, což je o 2 km/h více než je schopný jet Bugatti Veyron. Oficiálně nejrychlejším produkčním autem nadále zůstává SSC Ultimate Aero Twin Turbo, které loni v září dosáhlo při dvou měřeních průměrné rychlosti 411,76 km/h.