Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Akcie Fiatu včera vzrostly o 16 %, díky převzetí Chrysleru

Diskuze (96)
Finanční trhy reagují na zprávu o dokončení převzetí amerického Chrysleru Fiatem růstem akcií italské automobilky na 2,5leté maximum.

Fiat oznámil, že se dohodl na převzetí zbývajících 41,46 % akcií, které mu chyběly k úplnému ovládnutí americké automobilky Chrysler. V návaznosti na to akcie Fiatu na milánské burze vzrostly o 16,4 % a jejich hodnota se dostala na úroveň ze srpna 2011. Tehdy Fiat převzal první balík akcií Chrysleru.

Jeden z milánských obchodníků pro server Automotive News pojmenoval důvody optimismu: „Fiat za zbývající akcie zaplatil méně, než se předpokládalo. K provedení transakce navíc nebylo potřeba navyšovat kapitál.“

Sloučením Fiatu a Chrysleru vznikne sedmá největší automobilka na světě – více osobních a užitkových aut vyrábí jen Toyota, GM, skupina VW, Hyundai/Kia, Ford a Nissan. Stále se ovšem nevyřešily problémy s nevyužitou výrobní kapacitou v Itálii a odkládáním nových modelů. Převzetím Chrysleru navíc vzroste dluh Fiatu na 10 miliard eur, stane se nejzadluženější evropskou automobilkou.

Diskuze (96)
Avatar - Barrichello
5. 1. 2014 19:43
Re: Šmánkote proč jsou tady lidi kteří mají pupínky z toho,
>:D >:D >:D

Zapoměl si dodat bývalý fanoušek >:D

Avatar - Barrichello
5. 1. 2014 19:41
Re: Prodej Ford 2013
To si měl asi zázračný kousek, přečti si refernce na weby a pár testů a zajdi za pár majiteli těch aut.
Avatar - Barrichello
5. 1. 2014 19:40
Re: prodeje Chrysler 2013
Ne v motorech u chrysleru žádný rozdíl nebyl, jen DOHC vystřídalo oHC a OHV, přibylo proměnlivé časování ventilů, jiný systém sání, možnost spalovat E85 atd...

U plaftorem jde o to kdo je vyvinul. Podvozek s p latformou, motor a převodovky tvoří základ auta, změnit 4 plechy a dát novej volant a plácat se po zádech že fiat vyrobil nový auto je nesmysl, když ten základ je od Mercedesu, Mitsubishi atd..
4. 1. 2014 14:31
Re: prodeje Chrysler 2013
Co máte všichni s těma podvozkama a platformama? Jsme si nevšiml, že by za posledních 20 let přišli výrobci s něčím novým. Zavěšení kol je pořád stejné, konstrukce karoserie taky, to že tu a tam tam něco posunou o milimetr sem nebo tam nehraje roli. V motorech je to podobné, žádná nová technologie, jen recyklace starých. Jen se přidává turbo a možná trochu lepší materiály, ale oni to zase shazují tím, že šetří kde se dá. Jestli je něco nového, tak elektronika a více výbavy. Kdyby auta před 10 lety nebyla zhuntovaná a stále je vyráběli, tak bych si stejné auto koupil znovu... Vím, že většina lidí ne, protože se dnes kouká jen na image, ale co - hloupost vládne světu.
Avatar - ladsla
4. 1. 2014 12:58
Re: Data
Uaw je odborovy svaz. Nejedna se o investicni fond ale nastroj jak zamestnanci de facto pod jednou hlavickou drzi akcie. Americka verze komunismu....