Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo v létě odhalí své budoucí plány. Další...

David Bureš
Diskuze (78)
O údajně připravovaných novinkách Alfy Romeo jsme v minulých měsících slyšeli hodně. Již příští měsíc je však má značka oznámit oficiálně.

Alfa Romeo je díky své popularitě mezi fanoušky auta jednou ze značek, o jejichž připravovaných modelech se čile diskutuje. V minulých měsících se tak jednou spekulovalo o tom, že automobilka chystá kupé střední třídy, jindy se zase mluvilo o velkém SUV nebo kompaktním crossoveru. Již v létě bychom se však měli dozvědět, co Alfa skutečně plánuje, a to přímo z oficiálních míst.

Již v červnu má totiž vedení automobilky na akci na testovací dráze Balocco oficiálně odhalit, co chystá pro následující roky. Takové plány jsme v minulosti od vedení výrobce s křížem a hadem ve znaku už slyšeli a ne vždy byly skutečně realizovány v podobě, jak byly prezentovány, a tak budeme muset brát tyto informace opět s rezervou. Pokud se však sliby podaří splnit, máme se rozhodně na co těšit. Na veřejnost totiž už unikají zprávy o chystaných novinkách a ty zní velice zajímavě!

Alfa Romeo má totiž oznámit příchod dvou nových modelů, které mají lákat odlišné spektrum klientely. Prvním má být již dříve avizované kupé na bázi Giulie, které potěší hlavně pravověrné fanoušky značky, zatímco druhé, SUV větší než Stelvio, má nalákat klientelu toužící po dnes tak populárních SUV.

V obou případech se přitom automobilka nevyhne hybridnímu systému, který se v blízké době patrně stane běžnou součástí moderních aut. V případě SUV navrženého hlavně podle vkusu Američanů půjde o mild hybrid s 48V elektrickým systémem, který tedy bude mít za úkol hlavně snížit spotřebu paliva až sedmimístného modelu. Naopak Giulia kupé se údajně dočká techniky inspirované systémem HY-KERS z Ferrari LaFerrari, která naopak pomůže hlavně výkonu. V kombinaci s 2,9litrovým šestiválcem se hovoří o síle blízké Ferrari 488!

Nového kupé na bázi Giulie se prý dočkáme již v příštím roce, tuto zprávu bychom ale brali s rezervou – o příchodu takového auta se spekulovalo již v roce 2017 s tím, že bude debutovat na tehdejším ženevském autosalonu. A jak dobře víme, tam se nakonec neukázalo. Dvoudveřové kupé navíc prý doplní i „čtyřdveřové“ kupé ve stylu BMW 4 Gran Coupé či Audi A5 Sportback, které by mohlo mít větší šanci nalákat více zákazníků. Velké, až sedmimístné SUV využívající nataženou platformu ze Stelvia by pak mělo dorazit v roce 2020.

David Bureš
Diskuze (78)
17. 5. 2018 14:17
Re: Hlavně až nabídnou Giulii 2.0 s manuálem!!!
mal som benzin - Gulia Super 200.

Tazka nemyslim vramci triedy, to bude asi klasika, ale vramci aut vseobecne.
[odkaz]
Ma 1 650 kilo, to je o dobrych 200 kilo viac ako bezny C-kovy hatchback s 200 konmi, tak je asi neprekvapive, ze zatah je mensi ako v nich. Tak som to myslel.
Avatar - speedfred
17. 5. 2018 10:47
Re: Hlavně až nabídnou Giulii 2.0 s manuálem!!!
skúšal si dízel či belzín ?
nemám pocit že by bola Giulia ťažká, v rámci triedy určite nie. Pôjdem niekedy na váhu a dám vedieť.
17. 5. 2018 09:59
Re: Hlavně až nabídnou Giulii 2.0 s manuálem!!!
Zatial som nekupil nic, takze stale nie je neskoro. Nejak neustale prichadzaju zivotne zmeny a furt to o pol roka posuvam a obmienam finalnu zostavu.
17. 5. 2018 09:48
Re: Hlavně až nabídnou Giulii 2.0 s manuálem!!!
Zakladny dvojliter je taky zaklad. Nema extra sily (Gulia je dost tazka), ale ide tak akurat. V Normale je to klasicky 2 liter, silny v strednych otackach so slusnou reakciou na plyn.

Po prepnuti DNA do Dynamic su jeho reakcie slusne ostre a povedal by som, ze aj vcelku graduje resp. asi vzhladom k vykonu som citil potrebu ho tocit :-) V D uz mu aj tych 200 koni verim, v N mi prislo pruzne zrychlenie vlazne, ale vo vstahu k hmotnosti je to neprekvapive.

Kazdopadne motor isiel lepsie ako XE so 180 dieslom az sa prepol do D, takze sa neda stazovat.

Nejazdil som Veloce, ale to ma kratsie prevody, takze musi ist vyrazne vyssie ako naznacuje rozdiel vo vykone. Na druhej strane vraj je / bol ten motor uplne rovnaky a lisil sa len softwarovo, takze by malo ist zaklad slusne cipnut >:-[]

Aj tak pre mna bol zazitok podvozok, v porovnani s dieslovym Stingerom (iny nebol), bol neskutocne agilny, pohodlny a krasne drzal, bez naznakov nedotacavosti. Spolu so super strmym riadenim to bola super zabava na okreskach. V konecnom dosledku som si minule dal rovnaku trasu s i30N a bol som v zakrutach pomalsi, lebo uz bolo na uzku okresku prisilne, musel som si zvykat. Zase u neho to bol iny druh zabavy.

Predpokladam, ze to ale bola otazka na Freda :-)
Avatar - speedfred
17. 5. 2018 09:17
Re: Hlavně až nabídnou Giulii 2.0 s manuálem!!!
nie nejazdil,nebudem trocháriť >:D (ak pojdem do servisu tak si ho ale skúsim požičať)
Tou chybou som myslel auto ako celok.