AMG zvažuje konkurenta pro LaFerrari, P1 a 918 Spyder
Mercedes-Benz je, co sportovních aut týče, dnes s ohledem na konkurenci v trošku specifické situaci. Jeho rivalové z Mnichova a Ingolstadtu mají v nabídce sporťáky s motorem uprostřed, což se cení trošku víc, než klasická koncepce pohonu a kolegové ze Stuttgartu se díky hybridnímu hypersportu 918 Spyder posunuli do úplně jiné společnosti po bok McLarenu P1 a Ferrari LaFerrari. Takže ačkoli si klientela Mercedesu rozhodně nemůže na současné aktivity divize AMG stěžovat, v kontextu dění u konkurence teď v Affalterbachu tahají za kratší konec.
A Mercedes si je toho asi plně vědom, protože šéf AMG Tobias Moers naznačil v rozhovoru s americkým magazínem Motor Trend, že by "AMG chtělo být veřejností viděno na stejné úrovni jako ostatní německé sportovní značky" a dále upřesnil, že by "rád učinil závodní techniku legální pro použití na silnicích".
Pod tím si pochopitelně lze představit ledacos, včetně případné hybridizace připravovaného AMG GT Black Series, tím by však Mercedes asi kýženého halóefektu nedosáhl, daleko reálnější se v tomto případě zdá vytvoření podobné kreace, jakou byl Mercedes CLK GTR na sklonku 90. let. Motor Trend myšlenku dále rozvíjí a prorokuje takovému vozu s motorem uprostřed pohon všech kol, jenž zajistí nový twin-turbo V8 4,0 l s výkonem kolem 700 koní, doplněný o dva elektromotory, které celkový výkon dostanou za hranici 1000 koní. Pokud by takový projekt dostal zelenou, měli bychom se ho dočkat nejdříve koncem dekády.