Audi Brand Terminal: mobilní showroom se představil v Sydney
Tento mobilní showroom, který Audi nazývá Brand Terminal, váží osm tun a je postaven ze skla a hliníku, pro ingolstadtského výrobce v posledních patnácti letech typického. Pochopitelně, účelem této stavby je marketing, tedy propagace a další zviditelňování značky a jejich výrobků mimo autosalony a prodejny svých dealerů. Dovnitř se stejně jako u zmíněných modelů vejde jen jeden vůz, v Sydney se „za sklem“ objevil supersport R8. Pro zajímavost: jen „dveře“ váží 400 kg, vzhledem k prosklení je stavba pochopitelně klimatizována a nechybí ani výkonná hudební aparatura.
Audi se také chystá vybudovat v sydneyské čtvrti Rosebery novou centrálu pro pátý kontinent. Budova má být postavena také ze skla, hliníku a oceli a dostala přezdívku „Maják“. Měla by být dokončena již v červenci příštího roku a celý projekt přijde automobilku na 50 milionů dolarů.