Auto Tip 08/2012: Velký test kompaktních hatchbacků

Prezentace klienta
Diskuze (34)
V úterý vychází nové číslo Auto Tipu. Co v něm najdete?

TESTY A TECHNIKA

Budoucnost Škody

Domácí automobilka chystá kompletní obměnu modelových řad

Toyota GT86

Novinka půjde po krku elitním kompaktům

autotip avizo autotip avizo

Audi A6 Allroad a Audi A8 hybrid

Za volantem dvou různorodých audi

Honda Civic 2.2 i-DTEC

Benzinový civic se nám líbil, co ale nafta?

Suzuki Swift Sport vs. Citroën DS3 vs. Ford Fiesta

Smělý sportovní swift změřil síly s nadupanou fiestou a stylovým citroënem

Srovnání rychlosti systémů start-stop

Jak svižně vyrazí na zelenou vozy se start-stopem?

Radical SR3 SL

Okruhový speciál získal silniční homologaci a my ho zkusili na vlastní kůži

autotip avizo autotip avizo

Toyota Verso na 100 000 km

Spolehlivost Toyoty Verso jsme prověřili v dlouhodobém testu na sto tisíc kilometrů

Citroën DS5

Éterický citroën s oblíbeným naftovým 2.0 HDi2

Citroën C4 vs. Ford Focus vs. Hyundai i30 vs. Mazda 3 vs. Volkswagen Golf

Srovnávací test oblíbených kompaktů přinesl v několika ohledech zajímavé výsledky

autotip avizo autotip avizo

Fiat Panda 1.3 Multijet

Na původní platformě vzniklo mnohem dospělejší auto

Jízda s historickými mercedesy

Při příležitosti premiéry nového Mercedes-Benzu SL jsme se exkluzivně projeli s jeho předchůdci

Rozvodové řemeny a řetězy

Podíváme se na zoubek jedné z problémových oblastí motorů

Bazar: Audi A6

Luxusní a prestižní křižník je díky klesajícím cenám dostupný, ale servisně nákladný

Renault Twizy

Řídili jsme městský elektromobil budoucnosti

TÉMA

Maybach do dražby

Exkluzivní kousek Maybach 62 našel svého majitele

Rozhovor

O transformaci Import Volkswagen Group na Porsche Holding Salzburg jsme si povídali s Josefem Roiderem

Rallye Portugalsko

V extrémních podmínkách chybovali i ti nejzkušenější

Lada Niva

Mapujeme osud jednoho z nejdéle žijících modelů vyráběného dodnes téměř v identické podobě

autotip avizo autotip avizo

Nový Auto tip zítra na stáncích

Nové číslo Auto tipu můžete zakoupit od pondělí na stáncích. Již dnes jej můžete objednat přes formulář na stránkách Auto tipu.

Všichni předplatitelé dostávají jedno číslo časopisu za pouhých 26,50 Kč (26 čísel ročně celkem za 689,- Kč), hodnotný dárek a přístupové údaje do elektronického PDF archivu časopisů od roku 2008.

Prezentace klienta
Diskuze (34)
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - idam.i
12. 4. 2012 20:33
Re: Uz se těším
Uff,ale ste zábavný.GOLF, PASSAT alles deutsche besser kvalita. >:D >:D >:D
V čo sú VW naozaj dobrý tak to je PR.Golf je dobré auto ,ale to bezbrehé obdivovanie je ozaj smiešne.Nuž ,ale nemožno im uprieť zaviedli triedu Golf,tak si to užívajú.
Len by ma zaujímalo kolký z tých čo píšu vyššie tabulky sa naozaj v novom Focuse ,alebo i 30 odviezli.Rozhodne by som nepodceňoval ludí,čo si kúpia auto ,lebo má výhodnú cenu. :-!
10. 4. 2012 23:01
Re: Potřebné srovnání
Ach jo, zase hlouposti, nepravdy, lži: i30 první generace zvítězila v několika srovnávacích testech, namátkou:

1) Hyundai i30cw vs. Škoda Octavia Combi Tour - vítěz i30! - [odkaz]

2) Ve srovnání s Cruzem vítězí bodově i30:
Channel4 recenze, test: 4:3 - vítězí Hyundai i30

FifthGear test: 4:3 - vítězí Hyundai i30

Auto.cz test: 8,42:7,42 - vítězí Hyundai i30

VerdictsOnCars test: 4:3 - vítězí Hyundai i30

V jiných zahraničních srovnávačkách končil vždy na předních místech, ne, jak píšeš ty, na posledních... a nyní nová generace je ve srovnávacích na druhých pozicích, ne-li popisována jako lepší než Golf, takže první atp. Tobě tedy radím: otevři nejen oči, ale i mozek!
10. 4. 2012 20:10
Re: Potřebné srovnání
Stará i30 je bída. Auto má nejhorší podvozek, co mezi kompakty znám (Megane, Bravo, Astra s torzkou je nesporně lepší a každý multilink taky), motory s pouhým papírovým výkonem, ale relaita je tristní - auto nejede! Pocitově to vidím na velmi slabých 75 koní.
A provedení interiéru, fakt marně tápu, kde jsem tak špatné plasty a jejich zpracování naposledy viděl. A nevím kde. Snad jen vedle u KIA.
Stejně jako detaily, tlačítka s divným chodem i vůlemi. Celkově levné auto s velkou výbavou. Které může oslovit pouze a jen cenou.

A co vím, tak NIKDY ŽÁDNÝ test nevyhrálo a téměř pokaždé SKONČILO POSLEDNÍ. Ty máš jen extrémně zatemnělý vlastní mozek. A jsi doslova zamilovaný do svého podprůměrného auta. To je všechno, co ti tak napíšu. Otevři oči.
10. 4. 2012 18:51
Re: Potřebné srovnání
Tak si se tedy předvedl... víceméně kecy... snad i nepřejícnost... Nemyslel jsem si ovšem, že jsi až takový chudák a takovým až nerozumným šmahem odsoudíš auto, které s přehledem získávalo okolo 8,5 (z 10-ti) bodu v hodnoceních, či zvítězilo v několika srovnávacích testech s jinými vozy tohoto segmentu! No, máš se ještě co učit... ;-)
10. 4. 2012 12:39
Re: Potřebné srovnání
Aha, takže vlastně jen ta cena. 8-s

Jinak motor 1.4 znám a je to nefalšovaná zdechlina, žádných 110 koní tam není. Zkoušel jsem i 1.6, která je o poznání lepší, ale taky žádná sláva.
Podvozek i30 katastrofa a nejhorší multilink na trhu, s přehledem jej překovávají i jednoduché konstrukce konkurence.
Interiér nejhorší ve své třídě na trhu, materiály, zpracování, design...

Celkově bídné auto, které zachraňuje pouze cena a záruka.