Lexus IS v modernizované podobě pro Evropu

 

Mezi novinky letošního autosalonu v Paříži se zařadil i Lexus IS v omlazeném provedení pro evropské trhy.

Třetí generace modelu IS se světu poprvé představila na začátku roku 2013 a letos na jaře v Pekingu byla odhalena její faceliftovaná podoba pro Čínu. Nyní jsme se dočkali i v Evropě.

Lexus IS se v případě designu dočkal pouze lehkých retuší v oblasti předních a zadní partií. Přídi nyní spolu s maskou chladiče, u níž došlo na použití jiné mřížky a tenčího chromovaného rámečku, dominují nové hlavní světlomety, které doplňují výrazně tvarovaná světla pro denní svícení. Přední nárazník je v rozích jinak tvarovaný, přívody vzduch výraznější.

Na zádi se novinky omezují na koncová světla tvořená LED s novou grafikou a obdélníkové koncovky výfukového systému. Lexus ohledně exteriéru dále zmiňuje novou nabídku litých kol ve velikostech 15, 16 a 17 palců spolu s rozšířením palety odstínů laků karoserie o tmavě modrou a grafitovou čerň.

V interiéru došlo k přepracování středové konzole, aby se zvětšil prostor pro koleno řidiče a systém RTI (Remote Touch Interface) dostal nové potvrzovací tlačítko „Enter“, které je umístěno právě na ní. Další novinkou je obrazovka multimediálního systému s úhlopříčkou 10,25 palce namísto dosavadních sedmi palců.

K novinkám v prostoru pro posádku patří i nové prošívání na horní straně palubní desky nad přístrojovým štítem, které má zvyšovat sportovní dojem i interiéru IS a nové jsou i držáky nápojů a kůží obšitá loketní opěrka na středovém tunelu.

Podobně jako u nabídky odstínů laků karoserie došlo i u čalounění na nové barvy, jimiž jsou hnědá Noble a černá Nuance, která je určen pro provedení Sport. Dosavadní odstíny Moonstone a Ivory pak nahrazuje nové čalounění světle šedou Sandstone

AUTOSALON PAŘÍŽ 2016 - AKTUÁLNÍ INFO >>

Nabídka pohonných jednotek se v rámci modernizace nemění a i nadále budou k dispozici dvě provedení v podobě IS 200t a IS 300h.

První z této dvojice je vybaveno přeplňovaným zážehovým dvoulitrem o výkonu 180 kW a točivém momentu 350 N.m. Tato verze dosahuje maximální rychlosti 230 km/h, akceleruje z 0 na 100 km/h za 7,0 s a v kombinovaném provozu má podle výrobce spotřebu paliva 7,0 litru benzinu na 100 km.

Druhou variantu představuje atmosférický benzinový čtyřválec o objemu 2,5 litru s výkonem 133 kW a točivým momentem 221 N.m ve spojení s elektromotorem o výkonu 105 kW a točivém momentu 300 N.m. Systémový výkon činí 164 kW. Tato verze má maximální rychlost 200 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,3 s a spotřebu paliva v kombinovaném provozu jen 4,3 litru benzinu na 100 km.

Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Heleny Horské: Přežijeme náraz do stromu života? Komentář Heleny Horské: Přežijeme náraz do stromu života?

Osobní automobily české výroby mají ve světě pověst…

Německu hrozí předčasné volby, rozpory při vyjednávání vlády přetrvávají Německu hrozí předčasné volby, rozpory při vyjednávání vlády přetrvávají

Dalším mnohahodinovým jednáním v Berlíně pokračují…

Konec diktátora? Zimbabwská vládní strana připravuje odvolání Mugabeho Konec diktátora? Zimbabwská vládní strana připravuje odvolání Mugabeho

 Zimbabwská vládní strana chce odvolat prezidenta Roberta…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle 10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni…

Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout

Automobilovému průmyslu v České i Slovenské republice se…

 



Vyzkoušeli jsme modernizovaný Lexus IS. I hybrid si chce hrát! Vyzkoušeli jsme modernizovaný Lexus IS. I hybrid si chce hrát!

Třetí generace Lexusu IS vstupuje do druhé fáze svého…

Lexus IS: Sedan střední třídy prodělal lehkou modernizaci Lexus IS: Sedan střední třídy prodělal lehkou modernizaci

Pekingská výstava získává na prestiži a nenechávají si ji…

 



 
Elektrická Škoda dorazí v roce 2020. Vyrábět se bude v Mladé Boleslavi

Elektrická Škoda dorazí v roce 2020. Vyrábět se bude v Mladé Boleslavi

Včera

Mladoboleslavská automobilka plánuje do roku 2025 zákazníkům nabídnout pět vozů s čistě elektrickým pohonem v různých segmentech.




Blesk.cz

Vágner požádal svou přítelkyni o ruku! Svatba bude v Řecku

Vágner požádal svou přítelkyni o ruku! Svatba bude v Řecku

Další z klanu Vágnerů se žene do chomoutu! Syn Karla Vágnera (75) Josef (27) požádal svou německou přítelkyni…

Tragédie na panství Rothschildů: Při srážce letadla s vrtulníkem zemřeli čtyři lidé

Tragédie na panství Rothschildů: Při srážce letadla…

Zbyly jen trosky! Po srážce malého letadla s vrtulníkem v britském hrabství Buckinghamshire nedaleko obřího…

 

iSport.cz

Prásk! Bouchly dveře, kabina zmlkla. Jsme lehce k poražení, vyčítal Pešán

Prásk! Bouchly dveře, kabina zmlkla. Jsme lehce k…

Liberecké nadšení při vstupu do zápasu v Pardubicích a dění v kabině po jeho konci, to byl nevídaný kontrast.…

Stramaccioni o využití Lafaty: Může vypomoci, ale tvoříme novou Spartu

Stramaccioni o využití Lafaty: Může vypomoci, ale…

Zvítězili, ale nadšení rozhodně nepanovalo. Po páteční výhře Sparty ve 14. kole HET ligy nad Jihlavou (1:0) se…

 

Reflex.cz

Historik Blažek: Babiš s STB spolupracoval, je to historický fakt, měl kontrolní roli

Historik Blažek: Babiš s STB spolupracoval, je to…

Historik Petr Blažek odmítá spekulace o tom, jestli Andrej Babiš spolupracoval se Státní bezpečností. Záznamy…

JXD: Nepřesaditelný jde za vámi!

JXD: Nepřesaditelný jde za vámi!

Chlap natolik dojatý, jako jsem dnes já, by asi neměl psát sloupek. Ale nezbývá nic jiného, povinnost je…