Cadillac SLS pro čínský trh
General Motors není jediný koncern, který se pokusil vyrovnat propady v tržbách v zemích západní Evropy a USA rostoucími tržbami v Číně. GM sázka na čínský trh zatím stoprocentně vychází. V nejlidnatější zemi světa se daří hned několika značkám z portfolia GM, například Chevrolet prodal v prvních devíti měsících letošního roku o 51 procent více vozů než ve stejném období loňského roku, Buick si polepšil o 27,8 procent, Cadillac o 27,1 procent a Wuling o 38,7 procent.
Nad očekávání si vede v Číně značka Cadillac. Její nabídka se zatím skládá z modelů CTS, XLR a SRX, v nejbližší době se přidá velké SUV Escalade a také luxusní sedan SLS. Cadillac SLS byl oproti výchozímu sedanu STS prodloužen o 100 mm, což se projevilo výrazně větším prostorem na zadních sedadlech. Motorová paleta se sestává ze tří zážehových šestiválců s objemem 2.8, 3,6 a 4,8 litru. Cadillac si od sedanu SLS slibuje další posílení prodejů, vůz totiž přesně odpovídá požadavkům čínských klientů.