Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Epica: sportovní paket pro sedan střední třídy

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (25)
Chevrolet si pro svého evropského zástupce střední třídy, model Epica, připravil sportovní paket. Sada doplňku má dodat elegantnímu sedanu dynamičtější a sportovní vzhled.

Chevrolet Epica se veřejnosti představil na ženevském autosalonu v roce 2006. čtyřdveřový sedan je dlouhý 4805 mm, široký 1810 mm, vysoký 1450 mm a má rozvor náprav 2700 mm. K pohonu sedanu může sloužit přeplňovaný vznětový čtyřválec o objemu 2,0 l s výkonem 110 kW (150 k) nebo jeden ze dvou řadových šestiválců s objemy 2,0 l a 2,5 l. Tyto motory jsou uloženy vpředu napříč a poskytují výkon 105 kW (143 k), resp. 115 kW (156 k).

Paket pro tento sedan bude obsahovat sportovní podvozek s novými tlumiči a pružinami, díky čemuž se automobil sníží o 30 mm. Karoserie bude doplněna o přední i zadní spoiler a nástavce prahů. Do blatníků se nastěhují nová pětipaprsková osmnáctipalcová litá kola a sportovní vzhled má podtrhnout chromovaná koncovka výfuku.

Doporučujeme
Chevrolet Epica 2.0 24V: nejlevnější řadový šestiválec na českém trhu již za 532 tisíc
Test: Chevrolet Epica 2,0 diesel - nová epocha
Chevrolety s novými turbodiesely: první jízdní dojmy
Chevrolet Epica 2,5 L6 - švihák korejský

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (25)
Avatar - gld
12. 5. 2008 15:00
Re: Celkem fajn
epica vyzerá na európske pomery trochu nepatrične z dôvodu globalizácie..chevrolet ho pod rôznymi názvami predáva takmer po celom svete
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 09:59
Re: Celkem fajn
Mě se tedy tahle potvora nelíní ani za mák. Pokud bych měl srovnávat Epicu se Sonatou anebo Magentisem, vychází mi jednoznačně jako nejméně zajímavé a především nejošklivější. Chápu, že u někoho může evokovat jistý odkaz na US design dob dřívějších, pro mně je to však jedna nehezká kisna. V její prospěch může mluvit jen zajímavá cena x výbava. To ale na výraznější prodejní úspěch u auta střední třídy nestačí. Chevrolet by měl urychleně pracovat na zcela novém modelu - minimálně pro evropský trh. Věřím ale tomu, že kupříkladu v číně to může být prodejní trhák.
12. 5. 2008 09:43
Celkem fajn
Koukám, že něktěří jedinci by nejraději spustili novou železnou oponu. Jediný průchod by byl směrem do Reichu, aby se mohli importovat Überautos, a žádná havěť z Francie, Itálie, nebo exotické nemoci z Ázie se sem vůbec nedostali....

Mně se Epica líbí. Pro mně má její dizajn nádech ameriky, a ty stará velké hranaté us plechovky z 70.-80.tých let já prostě můžu. To že nemá nejlepší (supersportovní) podvozek? Nejkvalitější plasty? Asi bych to přežil >:D
Sonata je taky fajn, a hlavně za tu cenu je bezkonkurenční. Magentis až tak nemusím.
Avatar - gld
9. 5. 2008 20:59
Re: Úplne obyčajné
kašlať na to, v tejto výbave s turbodieslom pod kapotou by som ju bral aj tu..aspoň by potom nestáli ráno pred barákom 4 rovnaké pass..autá
9. 5. 2008 18:11
Re: Úplne obyčajné
Co je divné doma, nemusí být divné za humny - a naopak. Samozřejmě z malé země kdesi uprostřed Evropy je obtížné něco vidět, jakož i chtít, aby low-endové auto střední třídy, ke všemu sedan, ke všemu defakto Asiat v lůně německé zóny, udělalo nějakou díru do prodejů. Například z Číny ale, kde GM jako celek slaví velké úspěchy, přicházejí o Epice docela povzbudivé zprávy. Za březen se jí tam prodalo 3629 kusů, přičemž celý Chevrolet posílil za 1Q na něco přes 41 tis. kusů (o 19% proti r.2007) a stal No2 mainstreamovou značkou GM na tamějším trhu (za Buickem). Takže - ano, na česko-moravsko-slovenském trhu je Epica ztracená, i kdyby ji vytunili kolem dokola, ale jsou místa na světě, kde svoje kupce má.