Paříž živě: Dacia Logan MCV – nová tvář pro kombi
Stejně jako sedan ani kombi Logan MCV nepřevzalo přední část od pětidveřového modelu Sandero, ale prodělalo facelift, po němž je výraz tohoto sedadnu někde na půl cesty mezi původním provedením a novým hatchbackem. Na přídi jsou použity zcela nové hlavní světlomety, nárazník a maska chladiče s větším znakem automobilky. Na zádi oproti sedanu pouze přepracovaný zadní nárazník.
V interiéru je nová palubní deska a výplně dveří, nové jsou také materiály použité na výplně dveří, palubní desku i čalounění interiéru.
Beze změn je nabídka pohonných jednotek a Dacia Logan MCV je k dispozici s jedním ze dvou zážehových motorů nebo jedné ze dvou výkonových variant turbodieselu. Základní jednotku mezi benzinovými motory představuje agregát o objemu 1,4 l s výkonem 55 kW (75 k). Druhou zážehovou jednotkou je motor 1,6 MPI s výkonem 64 kW (90 k). Vznětové agregáty zastupuje motor 1,5 dCi s výkonem 50 kW (70 k) nebo 62 kW (85 k).