Dacia Logan kombi: první pařížské dojmy

Dacia Logan kombi: první pařížské dojmy

 
 

Dacia rozhodně nebyla v Paříži podřadnou značkou. Za prvé vystavovala z části na domácí půdě a za druhé představila kombi verzi úspěšného Loganu.

Jestliže byl Logan ve verzi sedan trefou do černého, vyrovná se představení Loganu kombi (automobilka používá označení MCV) nalezení pokladu. Tohle auto podle některých pařížských prohlášení zbourá trh. Logan kombi má se sedanem společnou pouze přední část, od A sloupků se obě varianty zásadně liší. Renault se totiž rozhodl znásobit úspěch Loganu tím, že postavil auto nacházející se někde na pomezí kombi a MPV a připravil interiér pro pět nebo sedm sedadel.

Kromě designu, na který si bude zřejmě hodně lidí těžce zvykat (silně krabicovitý tvar není zrovna ukázkou moderních designových postupů), zaujme Logan kombi obrovským rozvorem. Dacia se s tím vůbec nemazlila a místo obvyklých 10 – 15 cm natáhla rozvor o neuvěřitelných 27,5 cm. Tím sice vytvořila obrovský vnitřní prostor, ale zároveň lehce poškodila vyvážený design sedanu, navíc jsem hodně zvědavý, co protažení platformy a rozvoru provede s bezpečností.

Každopádně uvnitř čeká posádku královský prostor na zadních sedadlech a obrovský kufr. Třetí řada sedadel není díky značné délce a velkému rozvoru nouzová, ale poskytuje pasažérům prakticky stejný komfort jako řada druhá. Zavazadlový prostor nabídne v pětimístném uspořádání objem 700 litrů, za třetí řadou sedadel zůstane 198 litrů objemu.

V třetí řadě se sedí skutečně překvapivě pohodlně a jelikož Dacia zvolila stupňovité uspořádání i cestující sedící úplně vzadu vidí docela dobře dopředu a samozřejmě výborně do boku. Abyste se dostali na třetí řadu sedadel, musíte složit a odklopit sedadlo druhé řady. Systém to není úplně nejjednodušší, ale funkční.

Sedadla bohužel vydávala otřesné zvuky a chci věřit, že to byl problém pouze vystavených kousků. A čím by měl Logan kombi zbourat trh? Pařížským výstavištěm se nesly informace, že Logan kombi bude stát v základní verzi okolo 250 tisíc.

Spolupracujeme s TipCars.com
Konec intervencí se blíží, investoři se zbavují eura Konec intervencí se blíží, investoři se zbavují eura

Čeští investoři se připravují na éru volného kurzu…

Češi postaví v Aghánistánu cementárnu, projekt vyjde na miliardy Češi postaví v Aghánistánu cementárnu, projekt vyjde na miliardy

Česká republika hodlá investovat 70 milionů dolarů (1,74…

Z energetiky Aleny Vitáskové: Tarif pro samovýrobce Z energetiky Aleny Vitáskové: Tarif pro samovýrobce

Samovýrobci jsou ti, kteří elektrickou energii vyrábějí…

Malé podniky dostanou místo dotací úvěr zdarma Malé podniky dostanou místo dotací úvěr zdarma

Česko poprvé použije evropské peníze na úvěry. Devět…

 
 

Přidat názorDiskuse: Dacia Logan kombi: první pařížské dojmy







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice

Protože před Sametovou revolucí u nás jezdila téměř…

10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

 




Dacia Logan MCV na LPG: Šetřílek i lépe táhne Dacia Logan MCV na LPG: Šetřílek i lépe táhne

Již samotné použití tříválcové devítistovky pro 4,5 metru…

Kvalita nové Dacie Logan: Najede to samé? Kvalita nové Dacie Logan: Najede to samé?

Nedávno jsme si rozebrali, a to doslovně, Dacii Logan z…

 



 
Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Dnes 08:00

První nákladní vozidlo se spalovacím motorem bylo v Kopřivnici postaveno v roce 1898. Připomeňte si ty nejslavnější nákladní automobily značky Tatra z minulosti i současnosti.




Blesk.cz

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s nepřebernou historií a bohatou kulturou!

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s…

Itálie má přes 7 600 kilometrů pobřeží, nejvyšší horu Evropy (Mont Blanc, 4810 m) i nepřeberné historické…

O život Špinarové bojovali lékaři do poslední chvíle. Jedno vyšetření za druhým!

O život Špinarové bojovali lékaři do poslední…

Od středeční noci ležela v bezvědomí. Zpěvačka Věra Špinarová (65), na niž její fanoušci nepřetržitě mysleli,…

 

iSport.cz

Ještě rok s kapitánem. Bednář si plácl s Mountfieldem i na příští sezonu

Ještě rok s kapitánem. Bednář si plácl s…

V Hradci Králové v těchto dnech slaví historický postup do extraligového semifinále, euforie je neutuchající.  A…

Skvělý start v reprezentaci! Barák dává góly, Jankto jako živá voda

Skvělý start v reprezentaci! Barák dává góly, Jankto…

Dostali šanci a popadli ji. Hodně pevně. Tři čeští nováčci, které povolal do zbraně trenér Karel Jarolím,…

 

Reflex.cz

Zemřela Věra Špinarová, malá velká rockerka

Zemřela Věra Špinarová, malá velká rockerka

Ve věku 65 let zemřela v neděli v pražské motolské nemocnici zpěvačka Věra Špinarová. ČTK to dnes oznámil její…

Nejlepší Češi v zimní sezoně vydělali miliony, nejvíc peněz mají biatlonisté

Nejlepší Češi v zimní sezoně vydělali miliony,…

Hvězdy zářící na ledu a sněhu mají letošní sezonu vesměs za sebou. Na nejvíc peněz si přišli biatlonisté.