Detroit 2007: Lexus IS-F s motorem 5,0 V8
Písmeno F stálo u zrodu značky Lexus. Před dvaceti lety bylo synonymem slova "flagship" (vlajková loď) a později přešlo do flagship one (nebo-li F1). Tehdy se vše týkalo velkého Lexusu LS, ale teprve nyní spojuje Lexus písmeno F s programem speciálních úprav směřujících k přivedení vysokovýkonných japonských vozů na běžné silnice.
Značná část vývojových prací na novém Lexusu IS-F probíhala na okruhu Fuji Speedway a ve vývojovém centru Higashi-Fuji Technical Center. Model IS-F, vycházející z malého sedanu IS, byl osazen motorem V8 o objemu 5,0 l, který bude mít výkon přes 300 kW a momentové maximum až 475 Nm. Ke sportovnímu charakteru agregátu budou patřit speciálně vyvinuté hlavy válců, dvoustupňové sací potrubí, oddělené mazání nebo přítomnost chladičů motorového i převodového oleje.
Osmiválec je spojen s upravenou osmistupňovou automatickou převodovkou, kterou Lexus před časem uvedl v modelové řadě LS. Akcelerace z 0 na 96 km/h prý nebude trvat déle než 4,9 s, zpomalení bude neméně vzrušujícím procesem obstarávaným zařízeními firmy Brembo (šestipístkové třmeny + kotouče o průměru 360 mm vpředu, dvoupístkové třmeny + kotouče o průměru 345 mm vzadu). Kovaná kola z lehkých slitin mají průměr 19 palců a vyrobena byla na objednávku u německé firmy BBS. Automobil má o více než půl palce sníženou světlou výšku. Standardní inteligentní stabilizační systém VDIM může pracovat ve třech režimech: standard, sport a vypnuto.
Design nového IS-F se ani trochu nesnaží být nenápadný. Naopak používá rafinované a neobvyklé detaily (provedení celé přídě včetně předních blatníků, nový nárazník vzadu, rozšíření vozu), které jsou příslibem neobyčejných jízdních zážitků.
U obchodníků se nový Lexus IS-F objeví v roce 2008.