Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dvouspojková převodovka od Hondy se zatím potýká s potížemi

Diskuze (248)
Už třetí aktualizace softwaru čeká na japonské zákazníky, kteří si pořídili technickou novinku od Hondy.

Honda v Japonsku od léta nabízí sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. V nové generaci modelu Fit Hybrid (v Evropě prodávaný jako Jazz Hybrid) nahradila dosud používané CVT, stejné pohonné ústrojí má také nový crossover Vezel Hybrid. Zatím se v Japonsku prodalo 81 tisíc kusů a do servisu zamíří všechny, modifikace se týká totiž celé produkce od července 2013 do února 2014.

Pro novou převodovku je to již třetí svolávací akci. Tentokrát inženýři Hondy odhalili problémy s rozjezdy – kvůli chybě v softwaru se auto může rozjet se zpožděním, nebo také vůbec. Ze stejného důvodu také automobilka pozastavila dodávky obou modelů, dokud software neopraví i už již vyrobených a zatím nepředaných aut.

Evropského trhu se tyto potíže netýkají. Honda novou převodovku zatím prodává jen na svém domácím trhu, během letošního roku ji uvede do prodeje také v USA. V Evropě se nadále prodává Jazz druhé generace, vyráběný v Británii, a crossover Vezel zamíří k evropským zákazníkům až v roce 2015.

Diskuze (248)
14. 2. 2014 20:21
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Stejně vybavená a výkonná trojka bude, Mariachi, každopádně dražší ;-) To je na zdejší diskuzi doufám jasné každému.
Já jsem nikdy nic jiného netvrdil a vysvětluji ti to pořád dokola. Psal jsem jen o cenách. Nepsal jsem nic o odpovídajících výbavách nebo výkonech!

Z deseti nejhorších, žádné od VW není v současné generaci. Také možná proto, že v současné generaci ani testováno radši nebylo (Passat).

Ale dlouhodobé testy ti ukazují minimálně dvě věci. Za prvé to, jak je povedený ten či onen model. Za druhé jakou stabilitu vykazuje ve spolehlivosti automobilka. A minimálně v tom druhém prostě VW nedůvěřuji. Viz první obrázek v tom odkazu - postavený stan před dílnou kde opravují asi nejhorší auto všech dob - Touran se známkou 6 :-)
Vím, že od té doby ho testovali ještě jednou, ale to mně rozhodně nestačí.

Pro mě má přesvědčivé výsledky především Toyota. Např. 1. auto (v testu na 100tis. AMS) bez jediné závady. Narozdíl od toho Passatu (2008 Autobild [odkaz] ) se známkou 5 !!! a mimo jiné závadami:

mehrmaliges Sofware-Update für das verzögert ansprechende DSG-Getriebe
vícekrát SW update zpomaleně reagující DSG převodovky >:D

A jsme zpět u technologické převahy ;-)

Pro tvojí informaci nadpis toho článku o Passatu (jj, já vím, v minulé generaci..) zněl: Der ewige Patient - Věčný pacient :-) [odkaz]

PS Ještě něco z toho samého článku: DSG-Getriebe nervte über die gesamte Testdistanz
DSG převodovka otravovala po celou dobu testu
[odkaz]

PPS Porovnej si ten předchozí odkaz (Passat známka 5) s přímou konkurencí - pekáčem od Hondy známka 1- :-) [odkaz]
Kompliment, Honda: Die Qualität dieses Accord ist beeindruckend
Kompliment Hondě: Kvalita tohoto Accordu je působivá
[odkaz]

Nech si to projít hlavou a možná mně budeš víc rozumět.

A hlavně už nepiš nic o GTI ani o trojce BMW. Myslím, že oba víme co je to za auta, kolik stojí atd.
14. 2. 2014 07:36
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Že ti nejde argumentace a pleteš páté přes deváté je fakt, jak jinak je možné, že jsi teď to toho nesmyslného srovnání BMW3 GTI zatáhl i Fabii?
Kroutíš se jak had, než abys uznal, žes napsal hloupost.

Takže:
- Pokud vedle sebe postavíš VW Golf GTI a stejně vybavené a stejně výkonné BMW3, budou stát stejně?

- Žádal jsem tě, ať mi odsud: [odkaz] vypíšeš z deseti nejhorších aspoň jedno jediné auto, které je testované ve své současné verzi. Pořád jsi ho nenapsal.
13. 2. 2014 21:45
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Tak naposled Mariachi :-) :
ve svém příspěvku 11.2. 20:59 jsem napsal:
,,GTI stojí jako 3er od BMW''
Třeba o Fabii nic takového napsat nemůžeš..

Jinak ty sám píšeš:
,,večer ti ta argumentace moc nešla, i můj kocour by to zvládl líp''
nebo:
,,plácáš páté přes deváté a nevíš ani pořádně o čem píšeš''

ale po mně chceš omluvu?

Rozdíl mezi námi je jen ten, že já mám blíže k Hondě.
A VW naopak moc nemusím.

Na tobě jsem jen demostroval většinové mínění - VW pozitivní.
Nikde jsem nepsal, že jsi VW fanatik a vzhledem k tomu, že ti to tak vadí, tak asi ani VW fanatik nebudeš :-)

Tak už se tím netrap
Čau
13. 2. 2014 09:51
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Už mně to s tebou nebaví, ale ještě naposled:

Tu větu sis do kontextu s ADACem dal sám, bezdůvodně (chci tomu věřit) a zbytečně.
Dauertesty nedělá ADAC, nicméně se klidně může časem ukázat, že i tam mohl někdo falšovat data - to je ale jen zbytečná spekulace.
Zbytek toho, cos o mně napsal byl naprosto účelově vykonstruovaný tebou s úmyslem udělat ze mně VW fanatika, všechno jsem ti několikrát vyvrátil a pořád čekám na omluvu.

Ad cena Golfu GTI a BMW řady 3:
Ano, jednoduše řečeno se může stát, že ta auta stojí stejně, ale pokud ze sebe nechceš dělat pitomce sám, tak musíš srovnat srovnatelné - tedy vedle Golfu GTi za 812 700,- postavit BMW 3 se stejnou dynamikou a výbavou a pak porovnat ceny. Máš tedy k 220-ti koňovému GTi (0-100 6,5, max 245 km/h) postavit buď BMW 320i (o 40 koní slabší, 0-100 7,3s), nebo BMW 328i (o 20 koní výkonnější 0-100 6,1s), případně BMW 325d (+- stejný výkon 0-100 6,8s, ale diesel). 320i - základní cena (bez výbavy ála Golf GTI) = 872 500,- 328i (opět základ) = 980 000,- 325d = 1 010 000,- (to je mimochodem aspoň dynamikou Golfu GTI nejblíže, 0-100 6,8 / max 245 km/h). O výbavě raději nepíšu - takový M sport paket je za cca 150 000,- napříč verzemi, aktivní diff je jen pro některé a o ceně raději psát ani nebudu, ale počíte, že dovybavení BMW3 v základu na úroveň Golfu GTi tě vyjde na minimálně 200 000,- navrch.
Můžeš mi už konečně napsat, které z nich "stojí stejně jako Golf GTi"?

Abych ti z té šlamastyky trochu pomohl, tak proti Golfu GTi můžeš postavit od BMW řadu 1 a konkrétně model 125i se 160 kW za cca 757 000,- (3 dvéř) byť po dovybavení na úroveň GTi jsi zase s cenou podstatně výše.

[odkaz]
Avatar - white label
12. 2. 2014 22:41
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Souhlas.