Elektromobil Elextra chce být nejrychleji akcelerujícím sériovým vozem
Elextra se prozatím představuje pouze prostřednictvím trojice snímků, odhalujících siluetu vozu spolu s provedením jeho předních a zadních partií, které doplňují stručné informace o původu značky a plánovaných jízdních výkonech jejího prvního sériového modelu.
Za vznikem značky Elextra i návrhem samotného vozu stojí švýcarská společnost Classic Factory, která má na svědomí mimo jiné i design moderní interpretace klasického Jaguaru E-Type pojmenované Lyonheart K.
Linie čtyřdveřového elektromobilu Elextra s plně čtyřmístným interiérem navrhl Robert Palm, zatímco vývoj financuje dánský podnikatel Poul Sohl. Designér Robert Palm ke svému dílu uvádí, že má spojovat čisté linie připomínající nejzajímavější italské supeautomobily minulosti s nejmodernějšími technologiemi současnosti a blízké budoucnosti.
Elextra má ke svému pohonu využívat čtveřici elektromotorů a se zrychlením z 0 na 100 km/h pod 2,3 s má být nejrychleji akcelerujícím sériovým vozem na světě. Další informace k pohonnému systému a jízdním výkonům prozatím společnost neuvádí.
Podle oficiálních materiálů má výroba elektromobilu probíhat z velké části ručně v podniku se sídlem v německém Stuttgartu, jehož brány má opustit pouze 100 exemplářů. Díky tomu a svým jízdním výkonům má Elextra představovat velmi exkluzivní zboží.