Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari odhalilo podobu všech čtyř provedení modelu 488 Pista Piloti Ferrari

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Ferrari v rámci letošních 24 hodin Le Mans v červnu odhalilo speciální edici Piloti Ferrari modelu 488 Pista. Tehdy ji předvedlo v jediném barevném provedení a nyní přidává zbývající tři.

Ferrari 488 Pista bylo vyvíjeno na základech zkušeností z vytrvalostních závodů WEC, ve kterých italská značka v posledních šesti letech pětkrát vybojovala titul v kategorii GTE.

Na tyto úspěchy odkazuje speciální edice Ferrari 488 Pista Piloti Ferrari, kterou v červnu letošního roku do své nabídky zařadil individualizační program Taylor Made. Vozy v tomto provedení si však mohou pořídit jen zákazníci, kteří jsou zapojení do motoristických sportovních programů značky Ferrari.

V Le Mans u příležitosti slavného závodu na 24 hodin odhalené Ferrari 488 Pista v provedení Piloti Ferrari je inspirováno závodním vozem 488 GTE týmu AF Corse se startovním číslem 51.

Právě tento vůz má spolu se svými jezdci, jimiž jsou Alessandro Pier Guidi a James Calado, na svém kontě mistrovské tituly ve své kategorii v rámci FIA WEC za sezónu 2017. Ferrari 488 Pista Piloti Ferrari na něj odkazuje barevným provedením své karoserie spolu s logy a startovním číslem 51.

V rámci Piloti Ferrari má být zákazníkům italské značky k dispozici model 488 Pista ve čtyřech barevných provedeních. První z nich pojmenované Rosso Corsa bylo odhaleno v červnu. Nyní automobilka odhaluje podobu zbývajících tří, jejich laky karoserie nesou jména Blu Tour De France (modrá), Nero Daytona (černá) a Argento Nürburgring (stříbrná).

Interiér nabízí exkluzivní čalounění, prvky z uhlíkových vláken a nechybí v něm ani identifikační štítek. Na přání jsou k dispozici černé čtyřbodové bezpečnostní pásy namísto standardních bezpečnostních pásů.

Technika Ferrari 488 GTB se u této speciality nemění, což znamená, že před zadní nápravou vozu je usazen osmiválec o objemu 3,9 l, který je naladěn na nejvyšší výkon 530 kW (720 koní) a točivý moment 770 N.m.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)