Ferrari prezentuje nový model California hlavně na internetu
Tato komunikační strategie zřejmě funguje dobře, neboť za první dva měsíce od oficiálního odhalení nového kupé-kabrioletu mají stránky www.ferraricalifornia.com milion přímých vstupů. Ferrari odhaduje, že za první měsíc si fotografie Californie prohlédlo na půl miliardy uživatelů celosvětové sítě, kteří byli na tyto stránky přesměrováni odjinud, například z portálu www.ferrariworld.com. Na www.ferraricalifornia.com je také k dispozici první oficiální video, které představuje nový model při jízdě jak na běžných silnicích, tak i na závodní trati.
Většina návštěvníků těchto stránek pochází z USA, následují Italové a Britové, čtvrtí jsou překvapivě Japonci, kteří porazili dokonce i Němce. Do nejlepší desítky se dostaly i Tchaj-wan, Čína a Austrálie.
Automobilka se vzpínajícím se koněm ve znaku dále oznámila, že firemní e-shop www.ferraristore.com zaznamenal zvýšení nákupů zákazníků o 40 % oproti stejnému období loňského roku, přičemž celých 90 % objednávek pochází ze zemí mimo Itálii.