10.6. 2016 Jan Mička Jan Mička

Fiat 500S: Nestárnoucí prcek navléknul sportovní outfit

 

Pokud vám připadá Fiat 500 málo sportovní, ale na Abarth se necítíte, mrkněte se po nové verzi 500S. Nestárnoucí prcek ještě více prokouknul!

Fiat 500 rozhodně není jedno z aut, se kterými byste chtěli řezat klikaté horské okresky. Máme nyní na mysli jeho standardní verze, nikoliv ostré abarthy s výkonem až 180 koní (595 Competizione, 660.000 Kč), které k podobným hrátkám naopak přímo vybízejí. Chápeme zákazníky, kteří si pětistovku pořídí, protože nezískají pouze auto, ale také část historického dědictví italské automobilky. Ale ruku na srdce – roztomilosti je někdy až moc a taková zlatá střední cesta dosud trochu chyběla.

S příchodem verze 500S se to však mění. Na pohonné ústrojí automobilka nesáhla, proto se stále připravte na atmosférickou čtyřválcovou dvanáctistovku řady Fire (Fully Integrated Robotised Engine) o výkonu 51 kW, dvě verze dvouválce 0.9 TwinAir (62,5 a 77 kW, u nás se nabízí pouze ten výkonově slabší) a třináctistovku MultiJet se 70 kilowatty. Důležité je, že auto konečně vypadá sportovně a sami musíte uznat, že mu to velice sluší.

„Esko“ vyjíždí na patnáctipalcových litých kolech se speciální povrchovou úpravou „Satin Graphite“, volitelně můžete mít také matně černé „šestnáctky“. Nové jsou nárazníky, vpředu dokonce se speciálními otvory pro přísun čerstvého vzduchu k brzdám a v neposlední řadě také dva odstíny laku karoserie – Italia Blue a matný Alpi Green, se kterým vypadá pětistovka přímo božsky.

Zapracovalo se také v interiéru, kde najdeme nová přední sedadla s výraznějším bočním vedením, přičemž jejich barevnému provedení odpovídají také výplně dveří. Zajímavostí je standardně dodávaný infotainment Uconnect se sedmipalcovým dotykovým displejem, zejména když uvážíme, že na českém trhu prodávané modernizované provedení má obrazovku o dva palce menší.

Infotainmentu nechybí bluetooth handsfree, hlasové ovládání nebo připojením externích zařízení přes USB. Na přání se dodává také prémiové audio Beats o celkovém výkonu 440 W, auto tedy nejen dobře vypadá, ale také hezky zní. V Česku by se mohlo objevit na přelomu třetího a čtvrtého kvartálu letošního roku.

Spolupracujeme s TipCars.com
Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z Erdogan vyhrožuje Evropě. Chce přehodnocení vztahů od A do Z

Turecko po dubnovém referendu o změnách ústavy přehodnotí…

Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 




Amerika má nové nejlevnější auto. Měsíčně stojí jako značkové tenisky Amerika má nové nejlevnější auto. Měsíčně stojí jako značkové tenisky

Co může být lepší než pořízení drahého elektromobilu?…

Euro NCAP 2017: Fiat 500 – Ministylovce se hodně nedařilo Euro NCAP 2017: Fiat 500 – Ministylovce se hodně nedařilo

Fiat 500 v roce 2007 získal plný počet pěti hvězd a o…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Zeman hostil věrné na Hradě: 400 tisíc za raut, pití za 35 tisíc

Zeman hostil věrné na Hradě: 400 tisíc za raut, pití…

Na kolik vyšel slavnostní večr, na kterém Miloš Zeman oznámil svým věrným druhou kandidaturu na prezidenta?…

Den Velké Británie v Praze: Co o útoku v Londýně řekla velvyslankyně a britský reportér?

Den Velké Británie v Praze: Co o útoku v Londýně…

Pouhý den po teroristickém útoku v Londýně se na Malostranském náměstí ve čtvrtek pod taktovkou britského…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…