Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo: 13 uživatelských recenzí na moje.auto.cz

Diskuze (71)
V databázi recenzí na Moje.auto.cz má početné zastoupení Fiat Bravo nové generace. Nejstarší vůz je z roku 2007, nejnovější z nich si majitel převzal v srpnu 2010.

Jméno Fiat Bravo se dočkalo oživení v roce 2007. Pětidveřový hatchback tohoto jména tedy na trhu působí už tři roky. Za tu dobu se v databázi Moje.auto.cz objevilo už 13 uživatelských recenzí.

Pokud si vzpomenete na reklamu s písničkou od Gianny Nannini Meravigliosa creatura, jistě se vám vybaví Bravo ve vínové barvě. Právě ta také převažuje mezi recenzovanými auty – z třinácti jich je vínových pět a další dvě jsou pastelově červená. Nejčastější motorizací je benzinový 1,4 TurboJet.

Pro zkušenosti se základním motorem 1,4 16v o výkonu 66 kW stačí otevřít recenzi uživatele Sportivo. Přeplňovaný 1,4 T-Jet o výkonu 88 kW je zastoupen nejčastěji, jako příklad vybíráme Bravo uživatele Scooter-x, mezi recenzemi nechybí ani varianta se 110 kW, v recenzi uživatele 8manoss.

Nejčastějším turbodieselem na Moje.auto.cz je 1,9 MultiJet 16v. To je případ například recenze od Starscream nebo uživatele s příznačnou přezdívkou Bravo198 (to ať nevybíráme jen auta v různých odstínech červené…).

První zkušenosti s novou motorizací 1,4 MultiAir nabízí uživatel Onlyme, který s autem jezdí zatím dva týdny.

To samozřejmě nejsou všechny recenze Fiatu Bravo na Moje.auto.cz – jejich seznam najdete na níže uvedeném odkazu.

Fiat Bravo 198 na MOJE.AUTO.CZ

Sekce Moje.auto.cz umožňuje diskutovat o spolehlivosti nebo provozních nákladech. I Vaše recenze může být pro někoho cenným pomocníkem při výběru vlastního auta, nebo naopak Vám může v diskusi pod recenzí někdo pomoci svojí radou.

Jak založit recenzi na Moje.auto.cz?

Vložit recenzi do Moje.auto.cz může každý registrovaný uživatel Auto.cz. Založení (i pozdější editace) recenze pomocí příslušného formuláře je rychlé a intuitivní, pomocnou ruku poskytne také nápověda v pravém sloupci.

Co by měla recenze obsahovat? Nemusíte se zabývat popisem technických dat nebo výbavy, to je možné na internetu snadno najít. Cenných zkušeností z praxe naopak není nikdy dost a mnohdy se nacházejí jen na fórech specializovaných na danou značku nebo typ vozu.

Podstatné jsou především Vaše zkušenosti s automobilem. Běžný provoz odhalí řadu předností i nedostatků, které může znát jenom majitel daného typu auta. Proto Vaše poznatky, o které se s ostatními podělíte, mohou někomu pomoci při nákupu auta. Nezapomeňte také připojit fotografie vlastního vozu, které doplní informace uvedené v textu.

Hlavní stránka MOJE.AUTO.CZ

Diskuze (71)
7. 9. 2010 17:24
KOMENTARE A DISKUZE V TESTECH
Zdravim, na web si teprve zvykam a moc nadseny nejsem...snad si zvyknu, uvidime :-) Ale chci se zeptat, zda konecne povolili komentare a diskuzi k testum, jelikoz to je asi jedna z nejdulezitejsich veci, ktere na takovem webu jako je tento musi byt. Nechapu proc to tu chybelo, u testu notebooku, grafikych karet, hifi sestav, televizi a vseho mozneho kde se testy na webu v redakcich delaji samozrejme diskuze povolena je.

V pripade ze testy konecne povoleny jsou, prosim o specifika kde najdu takove tlacitko, doposud jsem to v soucasnych testech (napr OII DSG nebo X6) nenasel. Diky vsem :-)
7. 9. 2010 09:34
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
To som sa nasmial, kokso... :-!
7. 9. 2010 06:35
Re: ABY BOLO JASNO...
Mám pocit, že som sa akurát trochu trafil do termínu jednej veľkej zmeny. :-)
Takže zatiaľ za jeden bod. Uvidíme, či sa dočkáme aj viac.
;-) :yes:

Jedna vec mi nie je jasná - prečo sú diskusie, a vlastne aj celá stránka spútané zas takým úzkym stĺpcom? Veď hlavne stromová štruktúra vyžaduje čo najväčšiu dĺžku riadka.
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 19:27
Re: žádný Maserati
pokial viem narážalo sa tu na test toho modrého naftového Brava na to som reagoval....to, že Oktávia RS TDI je kategoria sama o sebe nepochybujem...teda na tomto serveri určite, ale nikde inde >:D
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 19:24
Re: žádný Maserati
bavíme sa o triede ako takej nemyslím len Bravo