Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo se v Austrálii bude jmenovat Ritmo

Aleš Jungmann
Diskuze (11)
Fiat oznámil, že model Bravo se bude na australském kontinentu prodávat pod jménem Fiat Ritmo. Nový model bude představen na australské mezinárodní motorshow 11. října 2007. Doplní tak model Punto, který se u protinožců začal prodávat minulý rok.

Změna jména neprobíhá z nějakého marketingového důvodu, jde o to, že v Austrálii již jeden automobil má název “Bravo“ registrován.

Slovo „Ritmo“ znamená italsky rytmus. Fiat tím chce poukázat na ambice automobilu, který by se rád stal vozem pro potěšení a radost z jízdy. Nové jméno není ale tak úplně nové. Automobil byl pojmenován po úspěšném starším modelu společnosti Fiat, který v sedmdesátých a osmdesátých letech zaznamenal dobré prodejní výsledky. Bylo to také jedno z prvních aut, které se prakticky celé vyrábělo za pomoci robotizovaných linek. Tím chce Fiat podle svých slov poukázat na svou technickou vyspělost a na fakt, že se svými linkami „Robotgate“ dominuje v oblasti automatických montážních linek.

Nové Ritmo nabídne v Austrálii například agregáty 1,9l Multijet Turbo Diesel (110 kW) a benzinový 1,4l T-JET (110 kW).

Stejně jako Punto i Ritmo se může pochlubit výborným ohodnocením od Euro NCAP, kde oba získali shodně pět hvězd. Ceny a další podrobnosti budou zveřejněny spolu s prezentací modelu na australské mezinárodní motorshow.

Aleš Jungmann
Diskuze (11)
Avatar - misoo
18. 5. 2007 22:46
Re: bravo
dik :-)
Avatar - misoo
18. 5. 2007 22:45
Re: bravo
presne ten motor som chcel testnut aj ja, no este ich nemali :-( mali len ten dieslak. inac ked som pozeral parametre, tak rozdiel medzi 120k a 150k dieslakom vyzera byt iba vo vysokych otackach. co ma trochu sklamalo, ze 150k ma rovnake Nm ako 120k. je tam nejake tlacitko na docasne zvysenie, ale to sa nerata. chcelo by to vyskusat obe verzie.
trochu som si pospominal, tak este doplnim dalsie info:
saltpaka - tam spravili tiez velky pokrok, je tam stale trochu gumy, ale rychlosti zapadaju hladko bez vacsieho odporu a pekne ticho. kulisa neni taka presna a tvrda ako u nemcov, ale da sa. drahy su trochu dlhsie ako vo focuse. kazdopadne je to podstatne lepsie ako u francuzov. kto nevyzaduje "kovovu kulisu" tak bude urcite spokojny.
este sedenie, volant aj sedacka sa daju nastavovat v celkom sirokom spektre, kazdy si najde dobru polohu. osobne mam pocit, ze pedale su v porovnani s focusom trochu blizsie. samozrejme velka vyhoda oproti focusu je aj v tom, ze sa da sediet dost nizko, to som ja osobne moc ocenil ! sedacky su sirsie, aj napriek tomu ze boli sportove s vyraznejsim bocnym vedenim, nepodrzali az tak dobre ako vyzeraju. material sedacky bol super, nieco medzi kvalitnou hrubou latkou a alcantrou. ale az cas ukaze odolnost a stalost tvarov.
celkom zaujimavy poznatok bol, ze vo vyhlade na budiky (tachometer a otackomer su dost od seba) trochu prekaza volant. je akoby maly a ked sa volant chyti do ruk, tak prsty ktore su vo vnutornej strane venca volantu trochu zakryvaju budiky ;-\
znak fiat na kufri je vlastne elektronicke tlacitko, ktoreho stlacenim sa odomkne a pootvori kufor. pre otvorenie treba uz klasicky chytit za spodnu cast a manualne otvorit. pri zatvarani ma kufor velmi dobry tlmeny zvuk. zadne dvere su na tom uz horsie, je tam trochu pocut aj plech. predne dvere su fajn, neni to az take dobre ako u hondy civic, je to nieco ako focus. no pri otvarani soferovych dveri som citil mensi odpor pri potiahnuti za klucku. mozno len "vada" jedneho kusu.
tot zatial vsjo ;-)
Avatar - MajoThePuk
18. 5. 2007 16:27
Re: bravo
ano nove Bravo ma za ulohu spolu s GrandePuntom vytiahnut fiat tam kam patri...a myslim, ze sa mu to aj podari. Ja idem o tyzden na jazdu so MJet 150ps, v kozi full...som teda zvedavy
Avatar - misoo
18. 5. 2007 14:35
Re: bravo
to som bola ja ;-)
18. 5. 2007 14:11
Mazda Bravo
Len pre informáciu: auto, ktoré používa v Austrálii názov Bravo
[odkaz]