Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Chrysler plánuje 20 nových modelů do roku 2016

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (14)
Během dvou let hodlá Fiat Chrysler Automobiles rozšířit svou nabídku o 20 nových modelů a výrazně se přiblížit koncernům VW, GM a Toyota.

Během setkání akcionářů Fiat Chrysler Automobiles došlo i na zveřejnění některých plánů koncernu pro blízkou budoucnost. Tu nejbližší představuje letošní a příští rok, kdy mají značky patřící do italsko-amerického koncernu představit a uvést na trh celkem dvacet nových nebo modernizovaných modelů.

Díky tomu se téměř každá ze značek dočká v následujících dvou letech představení nějakých novinek. Minimálně v Evropě je netrpělivě očekáván restart Alfy Romeo, který má v červnu zahájit zcela nový sedan, po němž má dorazit první SUV této značky.

Automobilka Maserati má ještě letos rozšířit svou nabídku o SUV Levante a v příštím roce se máme dočkat kupé Alfieri, zatímco GranTurismo se stává minulostí.

Fiat se hodlá v případě osobních vozů zaměřit na své hlavní modelové řady od třídveřového hatchbacku 500 přes Punto až po Bravo a stranou nezůstanou ani lehké užitkové modely, kdy Fiorino nejspíš absolvuje modernizaci, zatímco Scudo nastoupí v nové generaci.

Na severoamerické půdě má rovněž dojít k řadě změn. V případě Chrysleru můžeme čekat příchod nového kompaktního sedanu, mířícího proti evropským a asijským prémiovým modelům a nové generace MPV Town&Country, která se má představit i v provedení s hybridním pohonem.

Dodge se má zaměřit především na úpravy sedanu Dart. Jediným zcela novým typem v jeho nabídce se má stát prozatím blíže nespecifikovaný crossover.

Ram bude modernizovat své velké pick-upy a Jeep čeká výraznější modernizace Grand Cherokee spolu s uvedení crossoveru nastupujícího na místo po dvojici modelů Compass a Patriot.

Fiat Chrysler Automobiles v roce 2014 prodal 4,75 milionu aut, rostl o 7 %

Do modernizace a vývoje nových modelů hodlá Fiat Chrysler Automobiles investovat 48 miliard euro. Cílem ambiciózního plánu je zisk nových zákazníků na všech trzích a zvýšení prodejů o 60 procent do roku 2018.

Díky tomu se má koncern Fiat Chrysler Automobiles transformovat v plnohodnotného konkurenta pro Volkswagen, General Motors a Toyotu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (14)
28. 1. 2015 12:33
Doba praje FCA
Najprv im hrala do karat hospodarska kriza a lacna kupa chrysleru, teraz im hra do karat lacna ropa a kaslanie americanov na spotrebu - v mode su v USA opat pickupy a objemy nad 3 litre. Navyse slabost majetnych Cinanov pre zahranicne auta - tu znieVyrobene v Taliansku ako nieco nóbl...

Ten Sergio ma snad tam hore protekciu, modernizacii Pentastarov sa v najblizsich rokoch nevyhne, ale vonkajsie neovplyvnitelne okolnosti FCA neskutocne praju.

Clovek ma pocit, ze to s FCA moze byt uz len lepsie - SUV Levante este viac pozdvihne predaj maserati, alfa gulia sa bude dobre predavat tiez, maly sedan chrysler potrebuje,, zopar faceliftov pre USA - vsetko by malo vyjst. Jedinym vyslovenym prepadakom FCA je snad Dart...
Avatar - euro89
28. 1. 2015 10:24
To mi připomíná...
...že jsem někdy kolem roku 2006/7 (bylo to krátce před představením Delty III) četl, že Lancia dostane do r. 2012 šest úplně nových modelů a bude prodávat 300tis. aut ročně. :-!
28. 1. 2015 08:46
Re: Zlatý voči...
Od tebe bych takovou blbost nečekal.
1) to co si naspal není vývoj na den. Opravdu kombi verzi neuděláš ze dne na den, jenom administrativní záležitostí trvají rok
2) Proč by něco dělali s tím, co už odepsali. Dělají technický restart. Mito končí, všechny AR budou mít nový podvozek, dtto Fiat, je tam celá modelová obnova, která započala. Dělat z Delty Bravo je nesmysl, nic by na tom nezískali. Chápu, že prodejci teď 3 roky trpěli (což není tak úplně pravda, protože velcí prodejci mají v nabídce JEEP a ten jde na odbyt docela slušně a udělá asi i slušné rabaty) a menší prodejci se uživili min. na užitkáčích, které jsou stále dobře nadobyt (Fiat je 100% v top 3, byl i nejlepším). Takže to zase není taková tragédie jak by se na první pohled mohlo zdát.

28. 1. 2015 08:42
Re: AFC
Zbytečné něco psát, ale tady musím.
Naopak, restart v Evropě je to poslední co je trápí a to myslím smrtelně vážně. Dtto jsou na tom všichni podobně (krom motyk).
28. 1. 2015 07:06
Alfa Romeo
Alfě bych pár nových modelů určitě přál. MiTo je malinké a Giulietta zas pro změnu celkem drahá a to i jako ojetina. Stejně starý Golf začíná na 200 tisících, Giulietta na 300. No a sedan není žádný.