Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford B-MAX začíná v Česku na 289.990,- Kč

Aleš Jungmann
Diskuze (25)
I čeští zákazníci si mohou objednávat nové kompaktní MPV od Fordu, díky zaváděcímu bonusu startují ceny pod 300 tisíci Kč. První vozy dorazí k dealerům v srpnu.

Nový Ford B-MAX je na českém trhu dostupný se čtyřmi zážehovými motory, a dvěma motory vznětovými. Všechny manuální převodovky jsou pětistupňové, nejobjemnější benzinový motor je spojen se šestistupňovým dvouspojkovým PowerShiftem.

Nejlevněji nyní B-Max pořídíte s benzinovou čtrnáctistovkou Duratec (66 kW) ve výbavě Ambiente. Tento základní stupeň je vyhrazen právě jen pro 1.4 Duratec a zahrnuje ESP, čelní, boční a stropní airbagy, kolenní airbag řidiče, systém otevírání dveří Ford Easy Access či varováním při snížení tlaku v pneumatikách. Vůz je dále standardně vybaven také elektricky ovládanými předními a zadními okny, dálkovým centrálním zamykáním nebo informačním systémem ECOmode, který řidiči pomáhá jezdit úsporně a dbát na spotřebu paliva.

Systém otevírání dveří Ford Easy Access se obejde bez pevných středových sloupků karoserie – ty jsou totiž integrovány přímo do dveří B-Maxu, takže na každé straně karoserie vzniká po otevření předních klasických a zadních posuvných dveří nástupní otvor o neobvyklé šířce 1,5 m.

Prostřední Trend obsahuje navíc třeba klimatizaci, rádio s CD, USB a MP3 se šesti reproduktory, kůží potažený volant, otevírání nebo otevírání a zavírání oken dálkovým ovladačem.

Nejvyšší Titanium přidává patnáctipalcová kola z lehkých slitin, mlhovky, přední halogenové projektorové světlomety, řadicí páku s koženou hlavicí nebo sedadlo řidiče s nastavitelnou bederní opěrkou a loketní opěrkou.

Ford B-Max: Ceny na českém trhu (benzinové motorizace)
Motor1.4 Duratec1.0 EcoBoost1.0 EcoBoost1.6 Duratec Ti-VCT
Převodovka5M5M5M6PS
Největší výkon [kW]66748877
Max. rychlost [km/h]171175189180
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,813,211,212,1
Komb. spotřeba [l/100 km]6,05,14,96,4
Cena ve verzi Ambiente [Kč]289.990---
Cena ve verzi Trend [Kč]319.990334.990370.990380.490
Cena ve verzi Titanium [Kč]351.490366.490402.490411.990

Z ceníku určitě vypíchněme prodlouženou záruku na 5 let/120.000 km, kterou zákazník v rámci akce nyní dostane ne za ceníkových 12 tisíc, ale zdarma. Z dalších položek vyberme tempomat za 9.000 Kč, vyhřívání předních sedadel za 8.000 Kč, metalízu za 10.500 Kč, nebo zadní parkovací senzory a elektricky sklápěná vnější zrcátka za 10.000 Kč (sada City). Na konci ceníku je řada výhodných sad, bohužel velká řada z nich je dostupná pouze pro nejvyšší Titanium a pro Ambiente dokonce není k dispozici žádná.

B-Max jako první evropský model Fordu představí také hlasově ovládaný komunikační systém Ford SYNC s funkcí automatického tísňového volání Emergency Assist. Ta ihned po nehodě automaticky kontaktuje místní operátory záchranné služby ve správném jazyce pro danou oblast a pomocí souřadnic GPS také naprosto přesně určí místo nehody. Systém SYNC je k dispozici za příplatek, ve vyšším stupni výbavy Titanium je dodáván standardně.

Ford B-Max: Ceny na českém trhu (vznětové motorizace)
Motor1.5 Duratorq TDCi1.6 Duratorq TDCi
Převodovka5M5M
Největší výkon [kW]5570
Max. rychlost [km/h]157173
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,513,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,14,0
Cena ve verzi Ambiente [Kč]--
Cena ve verzi Trend [Kč]369.900399.990
Cena ve verzi Titanium [Kč]401.490431.490

Aleš Jungmann
Diskuze (25)
17. 5. 2012 13:02
to je fakt hnus
Ford uz by mel jejich sef designera vyhodit, pac kazdy novy model , je hroznejsi nez ten predesly.....at uz se jedna o exterier nebo interier..
17. 5. 2012 09:47
Re: Krásný design...
Nejde o velikost, ale o hmotnost, "nejvýkonější" motor v nabídce tak zrychluje za 11,2 s což si nemyslím že uspokojí širší spektrum potencionálních zákazníků...
Avatar - DoubleSix
17. 5. 2012 09:14
Re: Rozporuplný Ford
Ford se opravdu zbláznil, takovýhle kolotočářský interiér by si nedovolil použít ani Hyundai, který v tom vyniká. To je hnus velebnosti.
Avatar - SEKYC
16. 5. 2012 23:26
Re: PowerShift
Tak abys mohl nový model auta začít prodávat v evropě musí mít mimo jiné to hlídání tlaku v pneu a ESP již v základu povině od ledna.Proto se uvádělo honem na trh třeba citigo,tuším asi v listopadu,jiný automobilky třeba udělají facelift u svého úspěšného modelu a na ten se ta povinost taky nevztahuje a ušetří náklady :-)
Avatar - Choochoo
16. 5. 2012 22:23
Re: PowerShift
Na snimani tlaku se da vyuzit ESP s porovnanim otacek jednotlivych kol, pouziva to spousta vyrobcu, tedy jen uprava softu, nic nakladneho. Klima a radio je dalsi drahy zarizeni ;-)