Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford F-150: Lehké retuše pro modelový rok 2012

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (22)
Ford pro modelový rok 2012 lehce upravil svůj bestseller F-150. Vedle řady kosmetických úprav nastupuje i několik úprav v technice.

Hlavní novinkou je nová podoba verzí s označením FX4 a FX2. Pro modelový rok 2012 jsou pro ně standardem zatmavené světlomety, nárazníky v černé barvě, nová grafika na bocích a 20palcová litá kola v černé barvě.

Interiér těchto verzí bude standardně vybaven doplňky z kartáčovaného kovu na palubní desce, čalouněním sedadel a volantu černou kůží v kombinaci s červeným prošíváním.

Původní systém elektronicky řízeného pohonu všech čtyř kol nahrazuje nový, který nabídne navíc režim auto 4x4. Ten má v případě protočení zadních kol okamžitě poslat část točivého momentu na přední kola. Pro budoucí majitele má být F-150 s tímto systémem ještě jednodušší na ovládání než doposud.

Novinkou ve výbavě Fordu F-150 je také nový systém Hill Start Assist, který usnadní rozjezdy do kopce.

Model F-150 EcoBoost 4x4, který je poháněn přeplňovaným vidlicovým šestiválcem o objemu 3,5 litru s výkonem 272 kW (370 k) a točivým momentem 569 Nm, je nově standardně vybaven palivovou nádrží o objemu 136 litrů. Ta umožní tomuto pick-upu dojezd na jedno natankování okolo 1217 km.

Lehkých úprav se dočkal i ostrý F-150 SVT Raptor. Tento pick-up inspirovaný závodními stroji bude v modelovém roce 2012 vybaven novým předním diferenciálem Torsen. Upravena je grafika na karoserii a design kol. Výbava na přání nyní mimo jiné obsahuje kameru na přídí pro sledování terénu před vozem a navigační systém s osmipalcovým displejem.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (22)
Avatar - Barrichello
6. 10. 2011 10:35
Re: Spotreba
tam bude zřejmě problém mezi volantem a pedály navíc asi s tím těžko jezdí po dálnici 130, že. BTW na prvních 20ti km hradecký dálnice nejde jet víc jak 90, ten úsek je šílený a na závěrečným úseku je dopravní omezení kde je snížená rychlost.

A mustang nemá narozdíl od HEMi vypínání válců.

Takže rozdíl je v tom, že moloděc co na to celou trasu šlape jak blázen jede za 20, no a já půl trasy odjedu vlastně s motorem 2,8 a 4 válcy.
Proto to nežere >:D

Ono s těmi auty chce taky jezdit hlavou.
5. 10. 2011 20:07
Re: Spotreba
Asi takhle.Nedávno jsem se svezl v mustangu 4,6 V8 kabrio,kterýho vlastní můj kolega z práce.Když pominu že je to při výkonu 224kw lenoch,tak při otázce na spotřebu mi odpověděl že pod dvacet se dostává těžko.Tramtadadá...
Avatar - Barrichello
5. 10. 2011 09:55
Re: Spotreba
Asi takhle pánové. V sobotu sem an černáku vynuloval PP a trasa PHA-černák-chrudim-PHA černák - tramtadadá - 9,4 L průměr.
5,7 V8.

Takže co by moderní ecoboost nejezdil za to co uvádí....

Ony ty ameriky dneska už moc nežerou, už nejsou 50-70 léta. Zkuste otočit kalendář.
Avatar - Barrichello
5. 10. 2011 09:51
Re: Uaaa
No já nevím, ono takový DAF45 taky zrovna nežere málo.
Tohle totiž není konkurence pro osobáky, ale v evropě je jediná konkurence tohto lehké nákladáky typu Avia, DAF, Renault atd.
Pro verze 250, 350 atd. to platí zejména...

A nafta se tam montuje už dávno, diesly bud vlatní nebo Cummins atd.

Ale jinak máš pravdu, v USA se ještě dělaj poctivá auta a motory. Naštěstí.
Avatar - Vencos
5. 10. 2011 08:18
pokrok nezastavíš
Víte, je to jakoby přišel někdo sem a začal tady psát,že oktávka musí žrát 10 ve městě, protože si matně pamatuje,že nějáká 120ka měla takovou spotřebu a dnes to přeci nebude jinačí.
Pánové(a dámy?), pokrok. Ano, ještě nění úplně pryč doba, kdy pro SUV byla aerodynamika srposté slovo a benzín stál dolar za galon,ale stejně jako v EU, i v USA existeuje pokrok. 20 litrů na sto po městě, to může být tak spotřeba Fordu F150 z roku řekněme 1977..? Koukám, v roce 94 měl nejgorší spotřebu Dodge Ram 2500,ale to je větší tonáž a bylo to 21 město a 15,7 dálnice, v roce 2005 to bylo povětšinou kolem 17 město/ 14 dálnice a dnes?

6.0 V8 Chevy Sivlerado (ano Hybrid), žere 11,5 na sto po městě a 10 na dálnici, no a tady EcoBoost F150 jezdí podle EPA Ratings za 13,8 město a dlánici za 10,2! Zde by se hodilo též připomenout, že 3,6 V6 Camaro s 315 HP ujede 30 mil na gallon, čili 7,8L na sto. Myslím,že americká auta už nejsou tak žravá,ale hlavně, hlavně jsou plná moderní techniky