Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Fusion na konci kariéry: 234.900,- Kč včetně klimatizace

Diskuze (24)
Konec modelového cyklu znamená pro Ford Fusion omezenou nabídku jednotlivých verzí, ale také mimořádně výhodné ceny.

Ford Fusion, kdysi nejprodávanější dovozové auto na českém trhu, se připravuje na automobilový důchod – jeho kariéra se ukončí v závěru roku 2011. Ford už v březnu na autosalonu v Ženevě představí podobu nástupce, který ponese jméno B-Max a začne se prodávat od roku 2012.

Blížící se konec Fusionu znamená, že se tento prakticky zaměřený hatchback nyní prodává za ještě výhodnější ceny než dosud. Zároveň však v nabídce českého zastoupení zřejmě definitivně končí turbodiesel 1,4 TDCi.

Základní verze Comfort zlevnila od Nového roku o 15 tisíc korun. S motorem 1,4 Duratec (59 kW) ji pořídíte za 234.900,- Kč, za 1,6 Duratec (74 kW) se připlácí 20 tisíc korun.

Výbava je vzhledem k ceně bohatě nakonfigurovaná. Nechybí rádio s ovládáním na volantu, klimatizace, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, přední mlhovky, kůží potažený volant, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka nebo volant nastavitelný ve dvou osách. Samozřejmostí je posilovač řízení, ABS a dvojice airbagů.

Za příplatek 10.000,- Kč lze mít ke Comfort paket Ebony – litá 15palcová kola a vyhřívané čelní sklo.

Collection rozšiřuje Comfort o automatickou klimatizaci s digitálním displejem, 15palcová litá kola, palubní počítač, koženou hlavici řadicí páky a středovou loetní opěrku pro řidiče.

Alternativou je Calero s terénním vzhledem. Za stejnou cenu jako Collection přidává k výbavě Comfort ochranné prvky karoserie, dvoubarevné provedení karoserie, 15palcová litá kola, zatmavená zadní okna a přední a zadní koberečky.

Boční airbagy a denní svícení je pro všechny verze dostupné jako paket Safety za 9.000,- Kč.

Ford Fusion - akční ceny na českém trhu
Motor1,4 Duratec1,6 Duratec
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]13881596
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/570074/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]124/3500146/4000
Max. rychlost [km/h]163178
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,711,1
Komb. spotřeba [l/100 km]6,66,7
Cena Comfort [Kč]234.990,-254.990,-
Cena Collection [Kč]254.990,-274.990,-
Cena Calero [Kč]254.990,-274.990,-

Diskuze (24)
12. 1. 2011 20:59
Re: Pohledná krabice
Oprav si to male pismeno na zacatku vety, mistre >:-[]
Avatar - woody-alien
11. 1. 2011 09:49
Re: Pohledná krabice
Fuj, ještě že tohle všechno neznám. Vědět to, tak zalezu pod duchnu a nevystrčím nos z baráku.

8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
11. 1. 2011 00:50
Re: Pohledná krabice
Samozřejmě, pro mne, ostatně jako pro každého platí: Nihil novi sub sole.
Ale kéž by pro tebe platilo: Repetitio mater studiorum ;-) Ale co, stulti maxime sibi nocent :-)

Jinak když už píšeš o intelektuálních vrcholech, tak by nebylo od věci použít alespoň diakritiku, když už interpunkci nezvládáš. ;-)
11. 1. 2011 00:26
Re: Pohledná krabice
Ty jsi prisel s necim novym a nepouzitym? Kdypak to bylo? Treba pri placani o lasce k okridlenemu sipu? S tebou to jde fakt z kopce kdyz je tohle tvuj intelektualni vrchol >:-[]
Avatar - Ronault.
11. 1. 2011 00:09
Re: Pohledná krabice
Paušalizace je moje druhé já, protože nafta smrdí, benzín žere, plyn vybuchuje, s Renckem neodjedeš od vysílače, s zadokolkou v zimě nevyjedeš ani z garáže, i když je z kopce... mám pokračovat? >:D