Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dealerská reklama na VW Golf: Zkuste toto s vaší Hondou a Hyundaiem

Dealerská reklama na VW Golf: Zkuste toto s vaší Hondou a Hyundaiem

Dealerská reklama na VW Golf: Zkuste toto s vaší Hondou a Hyundaiem Zdroj: acz

Diskuze (107)
Americký prodejce vrací do reklamního světa VW Group pevnost dveří.

Reklamní videa na nové automobily propagují různé přednosti. Jednou jsou vychvalovány jízdní vlastnosti auta a jeho silný motor, jindy zase prostorný interiér a velký zavazadlový prostor. Jeden z amerických prodejců vozů Volkswagen na to šel vlastní cestou a vyrobil propagační virální videa, která se teď samovolně šíří po internetu.

Tímto dealerstvím je Larry Roach, zástupce automobilky Volkswagen z amerického města Bensenville ve státě Illinois. Ten zveřejnil sérii videí, na kterých jsou hlavní přednosti vozů Volkswagen názorně předvedeny. Prodejce tvrdí, že raději ukazuje, než jen mluví.

Šéf prodeje Nick Pontarelli chce přesvědčit zákazníky o kvalitě zpracování Volkswagenů, jako model mu poslouží červený Golf GTI a sedan Jetta stejné barvy. Pontarelli nejdřív co nejsilněji bouchá dveřmi, potom si dokonce vyleze na přední dveře a začne se na nich houpat.

O dveřích prodejce tvrdí, že jsou mimořádně pevné, a jako důkaz předvede, že se i po tomto cirkusovém čísle dají lehce zavřít. Jeho hlavní prodejní slogan zní zkuste toto s vaší Hondou nebo Hyundaiem.

Upřímně řečeno, těšíme se na pokračování této story v podání některého prodejce Toyoty, Hondy nebo Hyundaie.

Názorné předvedení pevných dveří není pro reklamy aut z koncernu Volkswagen novinkou. V devadesátých letech byla jejich pevnost prezentována na Škodě Felicia. Tehdy nový pětidveřový hatchback byl za dveře chycen k jeřábu a vyzdvižen do vzduchu. Reklama zdůrazňovala fakt, že dveře Felicie udrží hmotnost celého auta, tedy 1.080 kg.

Vstoupit do diskuze (107)