Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf VII přijde na trh na konci roku 2012

Ondřej Láník
Diskuze (184)
Nová generace bude postavena na nové modulární platformě VW Group.

Podle informací německého magazínu Automobilwoche se sedmá generace Volkswagenu Golf začne prodávat na přelomu roku 2012 a 2013. Uvedení na domácím německém trhu je údajně naplánováno na listopad 2012, další trhy mají následovat.

Skupina VW patří k průkopníkům širokého sdílení podvozkových platforem. Další fází je zavedení nové variabilní platformy MQB (Modulare Querbaukasten), která se v nejbližších letech stane základem většiny Volkswagenů. S motorem napříč totiž dokáže vyhovět požadavkům na konstrukci modelů od malých aut po střední třídu.

Vůbec prvním modelem MQB ale bude nové Audi A3, které se na trh dostane asi v polovině roku 2012. Postupně se tato konstrukce rozšíří napříč značkami i modely, počítá se s ní například pro nástupce všech aktuálních SEATů a Škodovek. Celkem se stane základem asi 30 různých modelů.

Konstrukce MQB bude flexibilní ve smyslu délky, šířky, výšky karoserie, rozvoru náprav i rozchodu kol. Bude tedy stejně univerzální jako konstrukce MLB s motorem podél, používaná od roku 2007 v nových modelech Audi.

Nový Golf se nechtěně stal centrem pozornosti světových médií už v roce 2009. Tehdy automobilka zveřejnila video z designového studia, v jehož páté minutě se mihl hliněný model nového Golfu.

Ondřej Láník
Diskuze (184)
20. 3. 2012 11:14
sedmá jamka....
....a opět bída s nouzí.nechci se zde prezentovat jako kverulant,ovšem čelní partie mi velice silně připomíná Focus 1,ale toho muže být docela dobře příčinou neštastně zvolený uhel skicy,ale ten zadek......no,ten se nedá nazvat jinak jak "hnědkou",typická MPV zadnice,chce se mi zvracet!ovšem,není vše ztraceno,jak VW znám,do uvedení finální verze mají ještě dost času a tím pádem a co nestihli pokazit do ted,jistě stihnou do příště.takže nezbývá než "čekat a doufat....". :-!
Avatar - Typhoon
26. 1. 2011 17:25
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Chtěl jsem tím jen říct, že pokud na sebe generace nenavazují, neměly by se jmenovat stejně. A netýká se to jen Megane, v tom jede mnohem víc značek. To je můj osobní názor a dovedu pochopit, že na to může být i jiný názor.
Avatar - white label
26. 1. 2011 12:12
Re: GÉSEDMIČKA
Pokud máš alergii na to, že někdo napíše, že Golf je nejlepší, tak zrovna u mě jsi na špatné adrese, já tohle slovo v souvislosti s jakýmkoli autem (a většinou nejen autem) zásadně nepoužívám a nenajdeš ho ode mě (v souvislosti s Golfem) ani v této diskusi...
Stejně tak nemám (obecně) žádný problém s konkrétní značkou/typem vozu, nebo dokonce s jejich majiteli, viz tvůj příspěvek...
Pokud jde o kompaktní HH, tak G5/6GTI jako vítěz taky vychází (samozřejmě ne vždy), což automaticky neznamená, že je rychlejší, nebo zábavmější než celá jeho konkurence, ale co se týká komplexnosti a univerzálnosti (pro klasické HH typické) je v této kategorii jasně na špičce... Pokud jde o srovnávací testy, tam samozřejmě záleží na primárním hledisku testu, takže v testu zaměřeném především na zábavnost, nebo rychlost (čas na okruhu) bude nít logicky větší šance třeba Megane RS, který už ale spadá do kategorie ostrých HH (nejen vyšším výkonem), což má logicky své pro i proti a záleží na individuálních preferencích každého majitele HH.
Tvá závěrečná "kouzla" s procenty nepotřebují komentář. Jednak nejprodávanější automaticky neznamená nejlepší, ale pokud jde o podíl Golfu na evropském trhu, tak který model ho má aktuálně i dlouhodobě větší, než právě Golf?
26. 1. 2011 08:51
Re: GÉSEDMIČKA
Stran zaujatosti k VW bych si být tebou nejdřív zametl před svým prahem. VWfans slyší Golf a dostávají se do extáze, konkurneti jsou vždy jen horší sh it, jezdit Renaultem se rovná společenskému harakiri ... Když chceš ukázat, všechna nej Golfu, porovnávej porovnatelné. Hraničí s infantilismem psát, že Golf je nejlepší ze všech, lepší než třeba ten Rencek, aniž bys porovnával alespoň konkrétní motorizace či zohlednil potenciální uživatelské preference. A propos, porovnáš-li hot hatch, Golf zrovna nevychází jako vítěz, to samé platí pro poměr cena výkon, spolehlivost, provzní náklady, prostornost, zbytečně převážené litry vzduchu.... Nejednou jsem četl ódy nad možnostmi konfigurace Golfu. Nehledě na to, že se pak cenou posune o třídu výš, jsi si skutečně jist, že všechny ty prodané kusy v Evropě jezdí "v plné palbě" či alespoň s nej motorizací, nebo nejsou jen druhé auto na nákupy? Jinak nejprodávanější v Evropě sice je, ale hlavně kvůli počtu registrací v Německu, kde je, stejně jako Škoda u nás, preferován domácí výrobce. Světové žebříčky vypadají nápadně jinak. Konečně nezapomeň 3,6 % tržní podíl znamená, že 96,4 % preferovalo něco jiného :-)
26. 1. 2011 08:47
Re: GÉSEDMIČKA
To máš pravdu..