Hans-Joachim Stuck přesedl do Škody Yeti
Stuckova Škoda Yeti má pod kapotou naftový čtyřválec 2.0 TDI o výkonu 103 kW. Pohonná jednotka spolupracuje s manuální převodovkou, výkon je posílán na všechna čtyři kola. Král Hockenheimu, jak se Stuckovi dlouhodobě přezdívá, si SUV nad rámec linie Elegance dovybavil systémem automatického rozsvěcení světel a několika dalšími užitečnými drobnostmi.
Hans-Joachim Stuck patří mezi největší legendy evropského automobilového sportu. Zatímco jeho otec se stal ikonou závodů do vrchu, Hans propadl okruhům. V pouhých 19 letech vyhrál na Nürburgringu svou první čtyřiadvacetihodinovku. Během své dlouhé kariéry sklízel úspěchy nejen v mistrovstvích cestovních vozů, ale také ve Formuli 1 a 2. Svou závodnickou dráhu korunoval dvěma vítězstvími v Le Mans a titulem Mistra světa sportovních vozů.
Stuck přiznal, že je velkým fanouškem vozů Škoda. Dle jeho slov se ho překvapuje, jak dokáže automobilka skloubit technický pokrok s nízkou cenou a vysokou úrovní kvality. To jsou rovněž jedny z argumentů, které od roku 2009 přesvědčily ke koupi modelu Yeti více než 265.000 řidičů na celém světě.