Honda Accord Coupe 3,0 V6 - Born in the USA

Honda Accord Coupe 3,0 V6 - Born in the USA

 
 

V USA vyráběná dvoudveřová verze Accordu se vnějším, ani vnitřním designem prakticky vůbec neshoduje s v Evropě vyráběnou a prodávanou čtyřdveřovou verzí. Nehledě na stejný název, jde o zcela samostatný model v nabídce Hondy.

V USA vyráběná dvoudveřová verze Accordu se vnějším, ani vnitřním designem prakticky vůbec neshoduje s v Evropě vyráběnou a prodávanou čtyřdveřovou verzí. Nehledě na stejný název, jde o zcela samostatný model v nabídce Hondy.

Zaměření na zhýčkaného amerického zákazníka je evidentní při pohledu do interiéru, který poskytuje již v základní výbavě maximální komfort. Mezi hlavní zbraně v boji o zákazníka patří automatická klimatizace, kožené čalounění a vyhřívání sedadel, motor V6 s automatickou převodovkou, ABS, el. ovládané střešní okno, atd. Překvapivě však chybí boční airbagy, které nelze ani přiobjednat. Také regulace prokluzu poháněných předních kol by se zvláště v zimním období hodila.

Drobné chybičky na kráse však bohatě vyvažuje relativně nízká cena. Testovaný Accord Coupé V6 3,0 totiž stojí 1.124.000,- Kč, což je v porovnání se srovnatelnou konkurencí suverénně nejnižší cena (porovnání cen si můžete vyzkoušet ). Navíc pokud se zájemce o toto atraktivní kupé spokojí s dvoulitrovým čtyřválcem a manuální převodovkou, zaplatí ještě o 250 tisíc korun méně.

Interiér je díky barevné kombinaci béžové a černé velmi elegantní. Pochvalu zaslouží „plnohodnotná sedadla vepředu i vzadu. Místo vzadu je pro osoby do 180 cm přijatelné. Že jde opravdu o pětimístný automobil dokazují vzadu tři tříbodové pásy.

Ovládání vozu je i v extrémních situacích snadné. Velkou zásluhu na výborných jízdních vlastnostech má náročně řešený podvozek s dvojicí pomocných rámů, lichoběžníkovými závěsy předních kol a pětipaprskovými závěsy zadních kol. Když tak vzpomínám, ještě jsem neřídil Hondu, která by se špatně řídila. Ne nadarmo nazývají někteří lidé Hondu „japonským BMW .

Zavazadlový prostor je na kupé relativně prostorný, ale dojem z nakládání zavazadel kalí jeho vysoká hrana. Pod ním se skrývá nouzové dojezdové náhradní kolo.

Třílitrový zážehový šestiválec s nejvyšším výkonem 147 kW pohání přes čtyřstupňovou automatickou převodovku přední kola. Díky proměnnému časování ventilů VTEC, má motor dostatečný tah odspodu i maximální výkon. Navíc je chod motoru v celém spektru otáček velmi kultivovaný. Hluk pronikající od motoru do interiéru je minimální. Navíc zvuk šestiválce bývá vždy „zajímavější , než zvuk běžného čtyřválce.

Čtyřstupňová automatická převodovka s řídící elektronikou Grade Logic se dokáže přizpůsobit momentálnímu stylu jízdy řidiče. Vůbec poprvé jsem u automatické převodovky pozoroval „inteligentní brždění motorem při jízdě z kopce, když při mírném sešlápnutí brzdy došlo k podřazení o jeden rychlostní stupeň dolů.

Ani moderní motor s moderní automatickou převodovkou však nedokáží zabránit vyšší spotřebě, která se během testu pohybovala okolo 12-14 l na 100 km.

Přestože dvoudveřové automobily u nás nejsou právě prodejním hitem, dokáží svou přítomností výrazně zatraktivnit prostory autosalónů a nepřímo zvýšit prodejnost běžných rodinných vozů ...

Spolupracujeme s TipCars.com

Sdílená ekonomika může v Česku vydělat až 60 miliard, zatím ji dusí nejasná pravidla Sdílená ekonomika může v Česku vydělat až 60 miliard, zatím ji dusí nejasná pravidla

Služba Airbnb ovládla už skoro čtvrtinu trhu s ubytováním…

Zeman odlétá do Soči za Putinem. Řešit budou obchodní spolupráci i boj proti terorismu Zeman odlétá do Soči za Putinem. Řešit budou obchodní spolupráci i boj proti terorismu

Prezident Miloš Zeman v pondělí odlétá na návštěvu Ruska…

V Rusku chybí peníze na důchody, tvrdí bývalý ministr V Rusku chybí peníze na důchody, tvrdí bývalý ministr

V ruském důchodovém účtu zeje ohromná díra, peněz na…

 
Technické údaje
Motor
Typ motoru: zážehový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2997
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 147 / 5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 265 / 4700
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 225
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 15 / 8.2 / 10.7
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 467 / -
Objem nádrže (l):65
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1470 / 450
Rozměr pneu:205
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4767
b) šířka (mm): 1785
c) výška (mm): 1396
d) rozvor (mm): 2670
e) rozchod vpředu (mm): 1555
f) rozchod vzadu (mm): 1535
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 880 / 1110
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 790
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 960
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):910
k) šířka vpředu (mm): 1470
l) šířka vzadu (mm): 1440
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
Hodnocení
Interiér, řízení
Kvalita dílenského zpracování interiéru: 8
Kvalita sedadel (délka sedáku, boční vedení):
Palubní deska - design funkčnost: 9
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 9
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 8
Odkládací plochy: 8
Dojem z řízení: 9
Výhled vpřed: 9
Výhled vzad: 8
Motor, převodovka
Kultivovanost chodu: 10
Tah v nižších otáčkách: 9
Výkon ve vyšších otáčkách: 10
Hlučnost v nižších otáčkách: 10
Hlučnost v vyšších otáčkách: 9
Spotřeba: 7
Odstupňování převodovky: 0
Snadnost řazení: 0
Podvozek, brzdy
Jízdní vlastnosti v běžném provozu: 9
Jízdní vlastnosti v extrému: 10
Přenos hluku do interiéru (díry ve vozovce…): 8
Přenos hnací síly na vozovku: 7
Účinnost brzd: 9
Velikost zavazadlového prostoru: 9
Prostor pro vkládání do zav. prostoru: 6
Variabilita zavazadlového prostoru: 7
Poměr cena/užitná hodnota
Poměr cena/užitná hodnota: 9
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení - průměr: 8,60
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle 10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni…

Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění! Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění!

Evropská komise se bude zabývat návrhy parlamentního…

 



Americká dvojka Americká dvojka

Předvojem nové generace automobilu Honda Accord je jako…

Honda Accord slaví 40 let: Od třídveřového kompaktu k velkému sedanu Honda Accord slaví 40 let: Od třídveřového kompaktu k velkému sedanu

Automobily v průběhu let rostou. Tento trend je patrný i…

 



 
Opuštěné chátrající formule: Unikátní nález legend za miliony, nebo past na sběratele?

Opuštěné formule: Unikátní nález legend za miliony, nebo past na sběratele?

Dnes 10:06

Lotus 98T, Benetton B195 a Arrows A6 stojí v chátrajícím stavu kdesi ve Francii. Sběratelé si už mnou ruce na zajímavý nález, tak jednoduché to ale není...




Blesk.cz

Japonci ovládli Staroměstské náměstí: Slavnostně zahájili pražský Japan week

Japonci ovládli Staroměstské náměstí: Slavnostně…

Zažijte Asii i v Praze. Do Prahy dorazil putovní festival Japan week, který se do naší metropole vrátil po 15…

Otec zachránil svého uneseného syna: Po 9 měsících ho našel v obchodním domě!

Otec zachránil svého uneseného syna: Po 9 měsících…

Čirou náhodou narazil otec z Číny na svého uneseného syna, který zmizel devět měsíců předtím. Čchen Čung-chung…

 

iSport.cz

Baroš po prohře Baníku: Jsme prostě v pr***i. Zatím moje nejhorší sezona

Baroš po prohře Baníku: Jsme prostě v pr***i. Zatím…

Jedna velká noční můra, tak zatím vypadá sezona pro fotbalisty Baníku Ostrava. Což o to, výkony až tak špatné…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Cristo de la Concordia: Druhý největší Spasitel stojí v Bolívii

Cristo de la Concordia: Druhý největší Spasitel…

Druhou největší sochu Ježíše Krista najdeme v Jižní Americe, v bolívijské Cochabambě.

Jak se Češi proslavili v Kazachstánu? Svlékli se

Jak se Češi proslavili v Kazachstánu? Svlékli se "na…

O tom, kde leží Česká republika, má nyní svět zase o něco lepší povědomí. Světová média totiž zaujala zpráva, že…