Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i20: Třídveřová je o 10 tisíc Kč levnější než pětidveřová (ceny od 219.900,- Kč)

Diskuze (13)
Hyundai i20 v třídveřové verzi dorazil také na český trh. Nabízené varianty věrně kopírují možnosti pětidveřové verze, ta třídveřová je vždy o 10 tisíc Kč levnější. Základní provedení tak stojí 219.900,- Kč.

Hyundai míří s novým i20 výš, než jaké měl ambice předchozím Getzem. Důkazem je vedle propracovanějšího designu široká nabídka hned šesti motorů, velký zavazadlový prostor (295 l) a pětiletá záruka bez omezení počtu najetých kilometrů. Tyto vlastnosti se promítly ve statistikách registrací, když se i20 zařadil mezi 10 nejprodávanějších modelů ve své třídě v ČR.

V červnu došlo k drobné restrukturalizaci nabídky a navýšení cen lépe vybavených verzí. Nyní dovozce přichází s třídveřovou karoserií, která je vždy o 10 tisíc Kč levnější než pětidveřová. První cena je díky tomu 219.900,- Kč, motor 1,4 CVVT stojí od 269.900,- Kč.

Nejlevnější výbava Classic má jednu z nejbohatších základních bezpečnostních výbav v segmentu – zahrnuje hned šest airbagů a aktivní opěrky hlavy, ESP společně s kotoučovými brzdami pro zadní kola je možné přiobjednat za 15 tisíc Kč. Dále je v základu posilovač řízení, centrální zamykání, rádio s CD přehrávačem, volant nastavitelný ve dvou osách, otáčkoměr a dělená zadní sedadla.

Hyundai i20 třídveřová - ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1,2 12V1,4 CVVT1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CVVT
Převodovka5M5M4A5M4A
Zdvihový objem [cm3]12481396139615911591
Válce/ventily4/34/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]57/600074/550074/550093/630093/6300
Největší toč. mom. [Nm/min-1]119/4000137/4200137/4200157/4200157/4200
Max. rychlost [km/h]165180172190180
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,612,99,511,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,25,66,25,96,3
Cena Classic [Kč]219.900,-----
Cena Classic Plus [Kč]239.900,-----
Cena Comfort [Kč]254.000,-269.900,-289.900,---
Cena Style [Kč]-309.900,-329.900,-3ě4.900,-344.900,-

O 20 tisíc Kč dražší, již zmíněný, Classic Plus přidává dálkový ovladač centrálního zamykání, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná zpětná zrcátka s vyhříváním a palubní počítač. Výbava Comfort (+ 15 tisíc Kč) obsahuje výškově nastavitelné sedadlo řidiče, kryty zrcátek a kliky dveří v barvě karoserie, tónovaná skla a USB připojení k rádiu. Nově je v ní navíc zahrnuto ESP a zadní kotoučové brzdy.

Nejvyšší výbava Style má dále 15palcová litá kola (pro nižší výbavy za příplatek jen 4 tisíce Kč), přední mlhovky, automatickou klimatizaci, alarm, elektrické stahování zadních oken a kůží potažený volant a hlavici řadicí páky. Pro motor 1,4 CVVT je o 40 tisíc Kč dražší, u motorů 1,6 CVVT, 1,4 CDRi (66 kW) a 1,6 CRDi je jedinou nabízenou volbou.

Hyundai i20 třídveřová - ceny dieselových motorů na českém trhu
Motor1,4 CRDi1,4 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]139613961582
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/400066/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]220/1750-2350220/1750-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]161171190
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,213,610,4
Komb. spotřeba [l/100 km]4,44,44,3
Cena Comfort [Kč]304.900,---
Cena Style [Kč]-344.900,-374.900,-

Diskuze (13)
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 08:23
Re: kotouče
Tak tohle komentovat nema ani smysl. Takze brzdy na zadni naprave jsou vlastne uplne zbytecne. Proc je tam tedy vubec montuji? Vzpamatuj se chlapce.
O narocnosti servisu se da vesele polemizovat - u kotucovych brzd nemusis nic rozebirat, prakticky vsechno je pristupne zvenci, u bubnu tomu tak zdaleka neni.
Navic jak jsem psal - kvuli ESP musi byt kotoucove brzdy na vsech kolech.
Zas jeden, co si kvuli korune necha vrtat koleno.
9. 7. 2009 21:09
Re: kotouče
presne jak se pise vyse.... kotouce jsou narocnejsi na servis a navic brzdny ucinek na zadni naprave je nula nula nic.. bohate staci bubny
Avatar - Katikakus
9. 7. 2009 15:42
Re: kotouče
ESP jaksi na bubnech nefunguje. Proto jou zadni kotoucove brzdy soucasti balicku ESP. Jinak v dnesni dobe by kotouce na vsech kolech mely byt standardem, jsou mnohem ucinnejsi nez bubny. Ze by byly narocnejsi na servis slysim poprve.
Avatar - Katikakus
9. 7. 2009 15:38
Re: slusne...
;-) :yes:
Avatar - iudex
9. 7. 2009 11:09
Re: slusne...
Precítaj si jeho príspevok este raz... necítis tam nieco? Napríklad paródiu na nemenovaného prispievatela? ;-)