Hyundai Equus: Nové informace o 5,2metrové limuzíně

Hyundai Equus: Nové informace o 5,2metrové limuzíně

 
 

Hyundai Equus míří na americký trh. U této příležitosti byly zveřejněny další informace o této vlajkové lodi korejského koncernu.

Nový Equus představuje pro Hyundai obrovský skok vpřed. Zatímco předchozí generace z let 1999-2008 ještě využívala společný vývoj s Mitsubishi a platformu s pohonem předních kol, novinka snese přinejmenším co do techniky srovnání s Mercedesem třídy S nebo Lexusem LS.

Equus využívá prodlouženou platformu sedanu Genesis. Díky tomu má pohon zadních kol a rozložení hmotnosti mezi nápravy v poměru 52/48. Karoserie je odlehčená díky širokému využití vysokopevnostní oceli. Equus tak váží na dnešní poměry luxusními auty příznivých 1970 kg.

Délka karoserie je 5160 mm, šířka 1890 mm a výška 1490 mm. Rozvor měří 3045 mm.

Uvnitř auta se ukrývá mnoho pro Hyundai nových systémů. Mezi ně patří Vehicle Stability Management - komplexní propojení funkcí stabilizačního systému, adaptivního tempomatu, elektronické parkovací brzdy a předpínačů bezpečnostních pásů. Poprvé v korejském autě se také objevuje vzduchové odpružení a dvoufázové adaptivní tlumiče.

Pohon obstarává motor 4,6 V8 Tau o výkonu 283 kW, maximum točivého momentu je 450 Nm. Spolupracuje s ním šestistupňová automatická převodovka ZF Shiftronic s možností manuálního řazení. Akcelerace z 0 na 96 km/h trvá 6,4 sekundy.

Hyundai za hlavní konkurenty modelu Equus na americkém trhu považuje Lexus LS 460 a Mercedes-Benz S 550. Do boje s nimi dostane vlajková loď korejské automobilky diodová světla, přední parkovací kameru, tepelné senzory pro termoregulaci sedadel, masážní sedadlo řidiče, 608W audiosystém nebo kůží potaženou palubní desku a čalounění stropu Alcantarou. Zadní sedadla jsou dělená v poměru 60/40 (pětimístná verze) nebo 50/50 (čtyřmístná verze) a jsou vybavena odvětráváním.

Odpružení zajišťují nápravy s pětiramenným závěsem, vzduchovými měchy a adaptivními tlumiči. Standardem jsou 19palcová chromovaná kola. K lepší ovladatelnosti přispívá posilovač řízení s variabilním účinkem.

Cena pro americký trh bude v rozmezí 50 až 60 tisíc dolarů, tedy mírně pod úrovní Lexusu LS 460. Prodej v USA bude zahájen v průběhu nejbližších týdnů.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Ryanair spustí novou linku z Prahy do Paříže Ryanair spustí novou linku z Prahy do Paříže

Nízkonákladový letecký dopravce Ryanair oznámil, že od…

České houslařství soutěží v tendru Šanghajské filharmonie České houslařství soutěží v tendru Šanghajské filharmonie

České hudební nástroje by mohly mít ve světě znovu velký…

Babiš připouští, že nemusí být premiérem Babiš připouští, že nemusí být premiérem

Šéf hnutí ANO připustil debatu o osobě příštího premiéra.…

Skanska chystá restrukturalizaci, propustí tisíce zaměstnanců Skanska chystá restrukturalizaci, propustí tisíce zaměstnanců

Největší skandinávská stavební společnost Skanska se v…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: Hyundai Equus: Nové informace o 5,2metrové…







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Test ojetiny Ford Kuga I: Rozumná volba v nesmyslné kategorii do 200.000 Kč Test ojetiny Ford Kuga I: Rozumná volba v nesmyslné kategorii do 200.000 Kč

Vstup Fordu do kategorie SUV se po stránce spolehlivosti…

Hyundai mění ceník crossoveru Kona. Nejsilnější motor nyní v nižší výbavě Hyundai mění ceník crossoveru Kona. Nejsilnější motor nyní v nižší výbavě

Hyundai Kona je nyní se silnějším motorem levnější. Na…

 



Hyundai Equus pro rok 2016 odhalen, přichází s drobnými změnami (+video) Hyundai Equus pro rok 2016 odhalen, přichází s drobnými změnami (+video)

Zcela nová verze luxusního osmiválcového sedanu Hyundai…

Hyundai Equus: Limuzína by Hermes Hyundai Equus: Limuzína by Hermes

Korejci stále pracují na zvyšování prestiže, a docela se…

 



 
Audi A4 Avant 2.0 TFSI g-tron S tronic – Proč mě plyn zklamal. Trochu

TEST: Audi A4 Avant 2.0 TFSI g-tron S tronic – Proč mě plyn zklamal. Trochu

Dnes 15:52

Zemní plyn považuju za jednu z nejrozumnějších alternativních cest. Přesto u Audi A4 Avant g-tron nebylo všechno růžové. Tedy zelené.




Blesk.cz

Sněhová kalamita v Česku: 12 rad pro řidiče, jak neuvíznout v bílé pasti

Sněhová kalamita v Česku: 12 rad pro řidiče, jak…

V Česku bude ve středu chumelit, za hodinu mohou spadnout až tři centimetry sněhu. Další velmi silné sněžení se…

Ovál, čtverec nebo trojúhelník? 6 rad, jak tvarovat obočí podle typu obličeje

Ovál, čtverec nebo trojúhelník? 6 rad, jak tvarovat…

Změní váš obličej, pokud víte, jak ho správně natvarovat. Hranatý obličej zjemní, kulatý zeštíhlí, sníží příliš…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Březina vstup do ME nezvládl: Dolehla na mě tíže, že mám něco předvést

Březina vstup do ME nezvládl: Dolehla na mě tíže, že…

Českým krasobruslařům se krátký program na mistrovství Evropy nevydařil. Michal Březina zůstal patnáct bodů za…

 

Reflex.cz

Drahoš se musí bát. Voliči poražených kandidátů budou volit i Zemana. Hodně jich k volbám už vůbec nepůjde

Drahoš se musí bát. Voliči poražených kandidátů…

První průzkum po prvním kolem voleb není dobrá zpráva pro Jiřího Drahoše. Okolo 6 až 7 procent voličů, kteří o…

Tohle je důvod, proč se kurz bitcoinu propadl o polovinu. Nová revoluční technologie ho ale brzy vzkřísí

Tohle je důvod, proč se kurz bitcoinu propadl o…

Cena bitcoinu spadla za posledních šest týdnů skoro o polovinu. Z téměř 20 tisíc dolarů na méně než 11 tisíc. Po…