Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai Genesis bude mít více než 280 kW!

Aleš Jungmann
Diskuze (19)
Připravovaný Genesis vypadá zatím velmi nadějně, navíc se silným motorem by mohl mít na klíčovém americkém trhu úspěch.

Sedan Genesis, který se představil v podobě konceptu na letošním autosalonu v New Yorku, rozčeří vody výkonných čtyřdveřových sedanů. Automobilka Hyundai do něj totiž velmi pravděpodobně bude montovat i osmiválcový agregát Tau V8 4,6l naladěný na výkon 283 kW, který bude pohánět zadní kola. Do budoucna je stále otevřená i varianta, že se pod kapotou modelu Genesis objeví také dieselový agregát. Není vyloučena ani mírně futuristická možnost, že Genesis bude poháněn vodíkem. Pokud by se tak stalo, ředitel výroby ve společnosti Hyundai Dong Jin Kim říká, že modely s jiným než benzinovým agregátem by se na klíčové trhy (jako je USA, kde plánuje Hyundai prodat 20.000 vozů Genesis ročně) dostaly nejdříve v roce 2010. Hyundai nechce výrobu nijak oddalovat. Se začátkem roku 2008 bude zahájen prodej tohoto sedanu vyšší střední třídy na jihokorejském trhu.

Aleš Jungmann
Diskuze (19)
31. 8. 2007 13:56
Re: Brzy uvidíme...na fotkách
Zdar a taky díky :yes: Taky mám Kiu raději než mámu Hyundai, jsou to takové těžko vysvětlitelné pocitové věci, asi to souvisí i s imho důslednějším a o něco zralejším designem Kie (a bude to gradovat). S tím vstupem do vyšších segmentů, přesněji řečeno mezi manažerské až luxusní sedany, to vidím podobně. V té kategorii jsou karty rozdané - značka a model přesně říkají, kam majitel (uživatel) společensky patří. Myslím si je toho Hyundai dobře vědomý a v téhle chvíli se soustředí na to, aby u sudích prošel s Genesis co nejlépe při hodnocení konstrukce, kvality, designu... čili, aby už snesl normální tvrdá měřítka a nebylo z toho jen takové to "na Korejce do docela ujde". A sudí si ho určitě vychutnají, takže lehké to nebude. Teprv pak může postupně budovat "společenskou image" a od Japonců víme, že to opravdu potrvá dlouho. Huyndai musí navíc i uvnitř firmy přestavět priority - sám si teď říká o konec jakékoli tolerance vůči "laciné značce", tak se na to musí taky připravit - u ostatních modelů a celkově v chování firmy.
Avatar - Charger
30. 8. 2007 19:02
Re: proboha
díky :-)
30. 8. 2007 15:44
Re: Ameriks
stale se to zveda ze?proto uz ani tolik nepohrdaj naftou a i takovy hyundai ma tolik odvahy)drzosti),ze o tom mluvi.
30. 8. 2007 13:53
Brzy uvidíme...na fotkách
Už se bavíme o první RWD platformě Hyundaie (a tedy i Kie) po několikáté, tak jen zopakuju, že kromě velkých sedanů ji skupina použije i pro svá první seriózně míněná sportovní kupé (nové Coupé-Tiburon a vůbec první podobné kupé od Kie [docela zajímavé povídání o něm tady: [odkaz] ]. Kromě jihokorejského trhu bude prvním trhem Genesis především USA...Evropa si nejspíš počká, až jak to v Americe dopadne, podobně jako si Hyundai napřed v US na trhu rok ozkoušel full-size SUV Veracruz a teprve teď se ho chystá vyslat přes vodu. Jelikož v US je skupina v budování pozitivní image dál než v Evropě, jsou americká média dost natěšená a dá se říct, že Genesis docela umetají cestu. Viz třeba Edmund's: [odkaz]
Pokud někoho zajímají informace přímo od výrobce (přesněji: Hyundai US), tady je odkaz na podstránku specifikací, ze které se můžete vrátit třeba na hodně zábavné obrázky nebo video aj. [odkaz] Hyundai vyvíjí Genesis už 4 roky, což je nejdéle ze všech jeho dosavadních modelů - není divu, když se tenhle projekt podaří, povystoupí Hyundai o jeden z vůbec nejtěžších schodů na své cestě od doby, kdy se se v polovině 90. let rozhodl přestat být laciným asijskýmn šidítkem.
Avatar - sargis
30. 8. 2007 10:33
Re: Inspirace
He he, nemusia hladat, radovi dizajneri (nie Pininfaina a pod.) menia zamestnavatelov pravdepodobne kazdy rok. Taky Walter Silva - kde vsade je jeho vplyv? Alebo Martin Smith, dokoncil Zafiru a vrhol sa dokoncovacku pri S-Max/Galaxy.