Hyundai i20: Méně verzí a nižší ceny

Hyundai i20: Méně verzí a nižší ceny

 
 

České zastoupení Hyundai pro letošní rok zredukovalo nabídku motorů i stupňů výbavy modelu i20, jehož ceny začínají na 194.990,- Kč.

Hyundai i20 je na českém trhu i v letošním roce nabízen s třídveřovou a pětidveřovou karoserií, ale zákazníci mohou vybírat jen ze tří stupňů výbavy a stejného počtu pohonných jednotek.

Při srovnání s ceníkem z konce loňského roku je jasné, že zůstalo zachováno pouze základní provedení Classic, které je nyní o 4.910,- Kč levnější. Limitované série Family, Family Plus a vyšší verze výbav Comfort i Style jsou ovšem minulostí. Místo nich základní Classic doplňují limitované série Inclusive a Inclusive Plus.

Zúžila se rovněž nabídka pohonných jednotek. Ceník opustil zážehový čtyřválec 1,6 CVVT 16V (92 kW) i turbodiesely 1,4 CRDi 16V (66 kW) a 1,6 CRDi VGT 16V (94 kW). Všechny tři tyto motory byly k dispozici jen s výbavou Style.

Zájemci o i20 mohou nyní vybírat z dvojice zážehových motorů a jednoho turbodieselu. Základní motorizace 1,2 16V (57 kW) je k dispozici pro všechny stupně výbavy a také pro třídveřovou i pětidveřovou karoserii. Motory 1,4 CVVT 16V (73 kW) a 1,4 CRDi 16V (55 kW) je možné získat je s výbavou Inclusive Plus a pětidveřovou karoserií.

Jake.auto.cz: Hyundai i20 (přehled testů a dalších článků)

Nejlevnější výbava Classic obsahuje ABS, EBD, šest airbagů, aktivní opěrky hlav, imobilizér, centrální zamykání, elektrický posilovač řízení, výškově i podélně stavitelný volant, otáčkoměr, čtyři reproduktory a dělená zadní sedadla.

Nabídka příplatkové výbavy pro Classic zahrnuje mimo jiné rádio s přehrávačem CD i MP3 a vstupem AUX za 5.000,- Kč, elektrické ovládání předních oken za 5.000,- Kč, dálkové ovládání centrálního zamykání za 6.540,- Kč a manuální klimatizaci za 20.000,- Kč. Za pětidveřovou karoserii se připlácí 10.000,- Kč.

Druhý stupeň výbavy představuje limitovaná série Inclusive, která je jen o 5.000,- Kč dražší než základní Classic a je standardně vybavena manuální klimatizací. Za pětidveřovou karoserii se u této verze připlácí 12.000. Hyundai uvádí, že Inclusive představuje akční nabídku, která se vztahuje na vozy objednané do 31. 4. 2011 u participujících autorizovaných dealerů Hyundai a platí pro zakoupení jednoho vozu na 1 zákazníka.

Současným vrcholem mezi výbavami Hyundai i20 je provedení Inclusive Plus, které předchozí stupně rozšiřuje o dálkově ovládané centrální zamykání, palubní počítač, rádio s přehrávačem CD i MP3 a vstupem AUX, elektrické ovládání předních oken a vnější kliky dveří i kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu. Standardem pro Inclusive Plus je pětidveřová karoserie.

Pouze pro nejvyšší stupeň výbavy je k dispozici paket komfort za 10.000,- Kč, který obsahuje mlhovky, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, kožený volant a hlavice řadicí páky, USB konektor, směrová světla v zrcátkách, chromovanou masku chladiče, tónovaná skla a regulaci osvětlení palubních přístrojů.

Pro všechny tři stupně výbav je k dispozici ESP s TCS za 15.000,- Kč, funkce komfortního blikání (trojblik) za 1.300,- Kč, vyhřívání předních sedadel za 7.040,- Kč, zadní parkovací asistent od 5.450,- Kč, alarm za 8.890,- Kč a metalický lak za 10.900,- Kč.

Hyundai i20 - ceny na českém trhu
Motor1,2 16V1,4 CVVT 16V1,4 CRDi 16V
Převodovka5M5M (4A)5M
Zdvihový objem [cm3]124813961396
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]57/600073/550055/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]118/4000137/4200220/1750-2350
Max. rychlost [km/h]165180 (172)161
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,6 (12,9)16,6
Komb. spotřeba [l/100 km]5,25,6 (6,2)4,4
Cena Classic [Kč]194.990,---
Cena Inclusive [Kč]199.990,---
Cena Inclusive Plus [Kč]221.990,-236.990,- (256.990,-)271.990,-

Údaje v závorkách platí pro čtyřstupňovou automatickou převodovku.

Sr. test Hyundai i20 1.4i CVVT vs. Peugeot 207 1.4 VTi - Zelenáč nebo ostřílený hráč? (8/2009)

Sr. test Hyundai i20 1,2 16V vs. Škoda Fabia 1,2 12V HTP – Asijský útok vs. domácí obrana (2/2010)

Spolupracujeme s TipCars.com
Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem

Nejmenší obchody s jedním pokladním místem by mohly…

Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby

Olomoucký krajský soud dnes v odvolacím řízení potvrdil…

ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy

Energetická skupina ČEZ spustila prodej svého podílu 7,5…

Komentář Jany Havligerové: Brexit není apokalypsa Komentář Jany Havligerové: Brexit není apokalypsa

Britský dopis se žádostí o vystoupení z Evropské unie už…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Video: To bylo těsné! Hyundai i20 WRC při tréninku málem trefil traktor Video: To bylo těsné! Hyundai i20 WRC při tréninku málem trefil traktor

Na jezdce rallye čekají na některých tratích nečekané…

Hyundai ix25: Čínská premiéra zmenšeného Santa Fe Hyundai ix25: Čínská premiéra zmenšeného Santa Fe

Na autosalonu v Pekingu se představil nejmenší zástupce…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu pravou, svěřil se herec

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu…

Na konci března oslaví 90. narozeniny, ale příliš to na něm vidět není. Lubomír Kostelka nad pivečkem…

3 250 000, to je cena dětského života! Rodiče dostali odškodnění za smrt Adélky (†6) při nehodě autobusu v Chorvatsku!

3 250 000, to je cena dětského života! Rodiče…

Šestiletá Adélka, její babička a dalších šest lidí zahynulo v červnu 2012 při nehodě českého autobusu…

 

iSport.cz

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná, ale rozhodne forma hráčů

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná,…

Dvakrát působil ve Slavii, teď Petra Radu čeká derby v roli kouče Sparty. Legendy obou pražských celků si myslí,…

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to o inteligenci vedení

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to…

Vzbudilo to horkou krev už před startem samotného semifinále Generali play off hokejové extraligy. Fanoušky…

 

Reflex.cz

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb Sobotko, ty podněte jeden!

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb…

Předseda české sociální demokracie a premiér Sobotka se koncem minulého týdne pravděpodobně dostal na římském…

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha o nejednoznačné historii moderní Kuby

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha…

Kuba a její porevoluční vývoj jsou buď milovány, nebo zatracovány, nic mezi tím. Zatímco socialistické…