Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia a Chrysler připravují společné SUV

Diskuze (20)
Nejen Jeep a Alfa Romeo, ale i dvě další značky skupiny Fiat-Chrysler postaví vlastní model SUV.

V uplynulém týdnu přinesla italská média zprávu, že Lancia a její dnes již sesterská značka Chrysler připravují společný model SUV. Novinka by se měla představit v závěru příštího roku a prodávat se bude ve všech zemích mimo USA.

Lancia a Chrysler se budou lišit designem některých detailů. Technicky půjde o shodná auta, vzniknou na platformě Compact US Wide. Jedná se o zvětšenou platformu C-Evo, která debutovala v modelu Alfa Romeo Giulietta. Kromě zmíněné dvojice SUV je na jejím základě postaven Dodge Dart, Fiat Viaggio. Stejný základ dostane i nástupce Jeepu Compass a SUV značky Alfa Romeo, které se bude prodávat i v USA.

Z toho vyplývá, že vůz bude relativně velký, zhruba se 4,5 metru dlouhou karoserií. V modelové hierarchii stane nad modelem Fiat 500X.

Diskuze (20)
Avatar - Ja Prvni 123
6. 10. 2014 00:40
teda panove...
Ze vam znacka Lancia nic nerika jeste vazne neznamena, ze to tak maji vsichni.
:-P
21. 8. 2012 12:55
Re: mě se líbí...
Že na tom nevidíš ty nic špatného není ani nijak překvapivého. Nad tebou diskutující i s fakty (obdiv třeba pro Abacuse - místo plácání prázdné slámy vyhledání nezpochybnitelných údajů i se zdrojem....) samozřejmně nemají pravdu, tu máš jenom samozřejmě ty a tobě podobní - Lancie bude vyvíjet (na italské platformě....a s italskými motory - co dodat) SUV (což Italové nikdy nedělali a ani to neumí, ztrátu mají tak dvacet let oproti konkurenci), kterého se prodá pár tisíc kusů? Evropský trh není schopen absorbovat daleko "jistější" výrobky a ne SUV značky, která už dneska nikomu nic neříká....úsměvné.

Oni ty objemy, co by byly zajímavé (jak rádobymoudře píšeš) mají počty velmi jednoduché - pět let po 60 tisících jednotkách ročně jednoho typu ročně. A to nemá ani MiTo ani ta oslavovaná Guiletta o jakékoliv Lancii ani nemluvě. A to jsou zase fakta. A na to dojel třeba i SAAB.

Nicméně se smiř s tím, že značka, kterou ještě před deseti lety nadutí Taliáni nechtěli ani nabízet v tak zaostalé zemi, jako je Česko dneska už nikoho nezajímá a to ani v Česku, ani na "Evropském trhu" (co to je, proboha?) ani třeba v UK.

A to jsou reálné předpoklady na zakladě oněch faktů, které třeba Abacus napsal. A kdyby sis našel třeba kolik se prodalo oněch Lancií "300" nebo Freemontů, bylo by ti jasno, i když s tvými přáními a představami to dohromady nějak moc nejde. Ale to je život. FIAT a PSA (bohužel), možná i Opel jdou v Evropě do kytek - to je realita a z těch tří je FIAT a spol. na řadě první. Jako mimoevropská značka s Chryslerem ne, ale v Evropě to začíná být jasné.

A to, jestli z toho má někdo hrůzu, někoho to trápí a odmítá se s tím smiřovat a nebo se někdo pošklebuje otevřeně nebo se posmívá po straně na tom nězmění nic.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2012 22:52
Re: Mamma mia
Mohli by ho vyměnit s Chryslerem za Lancii.. >:D
19. 8. 2012 22:46
Re: Mamma mia
německou kvalitu >:D co to je ? >:D
19. 8. 2012 20:20
Re: Mamma mia
Alfa by měla oproti Lancii pro koncern výhodu jen ve známějším jménu. Techniku by koncern tak jako tak dodal stejně svou.