Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maybach 57 a 62: Facelift pro stuttgartskou limuzínu

Diskuze (28)
Maybach usiluje o zájem zákazníků v segmentu ultraluxusních aut již od roku 2002. Na pekingském autosalonu se představuje facelift všech modelových variant této značky.

Omlazený Maybach se liší hlavně upraveným designem přední části. Nová, vyšší maska chladiče protažená do tvaru písmene V zachovává tradiční svislé dělení. Standardní model 57 a 62 má dvacet svislých příček, speciální série 57 S a 62 S má dvanáct zdvojených příček. Pod maskou se nachází upravený horizontálně dělený nárazník s diodovými pásy pro denní svícení.

Nový je také tvar zpětných zrcátek, podobný aktuálním modelům Mercedes-Benz. Koncová světla mají tmavší krycí sklo, pod nimi se nachází nová chromovaná lišta. Další lišta, umístěná na víku zavazadlového prostoru nad registrační značkou je po faceliftu masivnější. K dalším změnám exteriéru patří nový design 20palcových kol a nový odstín laku Bahamas Blue.

Také v interiéru se objevuje několik novinek. Na opěradlech sedadel se nově nachází stříbrné cedulky s nápisem Maybach Manufaktur. Na přání je obšití sedadel zdobeno malými krystaly Swarovski. Mezi zadními sedadly také může být flakon s atomizérem, který provoní interiér luxusním parfémem. Tento doplněk se dosud dodával jen do limitované edice Maybach Zeppelin. Novinkou je i 19palcová obrazovka, na přání instalovaná v sérii 62. Bezdrátové spojení zajišťuje WLAN router a připojení k mobilním sítím HSDPA, UMTS a EDGE.

Maybach také nezapomněl na vylepšení motorů. 5,5litrový osmiválec se dvěma turbodmychadly posílil v modelech 57 S a 62 S o 13 kW na 463 kW. Kombinovaná spotřeba se současně s tím snížila z 16,4 na 15,8 l/100 km. U verzí 57 a 62 zůstává výkon motoru zachován na 405 kW, spotřeba klesla o 0,9 l na rovných 15 l/100 km. Součástí úprav motoru je také splnění emisní normy Euro 5 a americké LEV2.

Automobilka také nově nabízí záruku v délce trvání až 8 let nebo 200.000 km.

Diskuze (28)
30. 4. 2010 17:45
Re: Komu je asi určen?
Na stránkách Maybachu jsem byl. Vím jak je exluzivní, ale na trhu těchto luxusních vozidel jsou podle mého názoru elegantnější vozy. Hlavně Mulsanne. Sko jsem zmínil kvůli jisté konstrukční podobnosti.
Avatar - Barrichello
28. 4. 2010 09:11
Re: osemvalec?
Motory v Maybachu jsou všechny V12
27. 4. 2010 18:47
Komu je asi určen?
Desing exteriéru je trochu "zošklivený" S klasse. Zadní světla tam nezapadají a ty nová zrcátka jsou doslova jak pěst na oko. ;-\ Modrá barva sluší třídě S v designu. Raději bych si koupij jí. Interiér je mnohem hezčí, ale některé použité části už své stáří nezapřou.
Použitá technika již taky není na výši doby. V interiéru ano, ale stará převodovka.... Koncernové spínače MB se nezapřou. No ani zde nevidím opodstatnění astronomické ceny.
Tudíš komu je tento vůz vlastně určen? Designová lahůdka to není, použitou technikou také neoslní. Je až příliš pompézní. Snad nějaký ropný šejk nebo raper bez vkusu si ho pořídí. Konzervativní evropan sáhně po elegantnějším Sku nebo spíš Mulsanne. RR je zcela jinde a kupce RR Maybach neosloví. Nevidím jeho budoucnout růžově.
Avatar - Sosa
27. 4. 2010 14:52
osemvalec?
neni ten motor v Skovom maybachu ten z S/SL/CL 65 AMG a teda 12valec?
Avatar - Sosa
27. 4. 2010 12:40
8valec?