Maybach vyprodává auta se slevou až 1,9 milionu korun
Za mořem nabízí dealeři na modely 57 a 62 slevu až 100 tisíc dolarů (1,89 milionu korun). Auta dosud stála horentní částky, kratší model přišel v přepočtu minimálně na 7,1 mil. Kč, delší pak stál 8,07 milionu. Ale i tak je jejich snížení pro potenciální zákazníky určitě velmi milé a hlavně docela výrazné, vždyť cena základní verze spadla na 5,27 milionu. Není také vyloučeno, že tyto vozy budou mít za pár let značnou historickou hodnotu.
Maybach 57 s motorem V12 je, jak už bylo za uplynulou dekádu mnohokrát napsáno, nabitý luxusem. Prakticky celý interiér je čalouněn ručně sešívanou kůží i leštěným dřevem. Samozřejmostí je audiovizuální systém s DVD přehrávačem a dvěma obrazovkami pro zadní pasažéry. Zřejmě neexistuje majitel, který by si své auto řídil sám, takže si může užívat neuvěřitelného komfortu i audia Bose s 21 (!) reproduktory. Delší verze 62 (číslo znamená zaokrouhlenou délku) nabídne podobné prvky výbavy, ale mnohem více místa pro nohy. Možnosti individualizace jsou široké.
Ale není všechno zlato. Daimler na oživení značky Maybach, která znovu funguje přes deset let, nevydělal ani euro, ba právě naopak. Údajně na každém voze ztratil 300 tisíc eur. Dnes tato cifra odpovídá 7,4 milionům korun! Ve Stuttgartu ale hlavně poněkud podcenili marketing, který musí fungovat i zde. Zákazníci se nenechali zviklat a zlákat hyperluxusem, moc dobře věděli, že nové vozy jsou jen variantami S-Klasse W220. Nehledě k tomu, že čas plynul. Německý výrobce tak dnes nabízí auto, které je konstrukčně čtrnáct let staré. Po slevách se sice dostalo cenově v USA pod Bentley Mulsanne, ale pořád je o dva a čtvrt milionu dražší než S 600.
Značka Maybach odejde znovu do historie na začátku roku 2013. Reinkarnace se zkrátka vůbec nepovedla a Wilhelm i Karl Maybachové se možná obracejí ve svých hrobech. Vrcholem nabídky koncernu Daimler se tak po ukončení produkce stane Mercedes-Benz S 600 Pullman s prodlouženým rozvorem.