Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda2 Premium za 299.900,- Kč: 63 kW, 6 airbagů, aut. klimatizace, rádio s CD+MP3 v ceně

Diskuze (4)
Mazda v létě zlevnila benzinové motory u Mazdy2 o 20 až 50 tisíc Kč. Za necelých 300 tisíc je tak možné pořídit pětidveřový hatchback s motorem 1,3 MZR a automatickou klimatizací. Slevy se netýkají třídveřové verze a dieselových motorů.

Nová první cena za pětidveřovou je 253.900,- Kč, o 20 tisíc Kč méně, než Mazda za dvojku žádala na jaře. Základní výbava CE obsahuje přípravu na rádio, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, posilovač řízení, dva airbagy, otáčkoměr, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka a centrální zamykání s dálkovým ovladačem.

Výbava CE Pro přidává za příplatek 16 tisíc Kč klimatizaci a elektrické stahování předních oken, v akci Premium je tak o 30 tisíc Kč levnější. CE Plus za dalších 16 tisíc Kč (287.900,- Kč) rádio s CD/MP3 přehrávačem, boční a okenní airbagy a digitální hodiny.

V poměru ceny a užitné výbavy je nejzajímavější volbou provedení TE s cenovkou 299.900,- Kč (-45 tisíc Kč). Nabízí automatickou klimatizaci, ovládání rádia na volantu, čtyři reproduktory místo dvou, 15palcová kola (ovšem ocelová), zrcátka a kliky v barvě karoserie a elektrické sklápění, vyhřívání zpětných zrcátek a v případě benzinové třináctistovky také výkonnější verzi motoru. Až tato verze má dělená zadní sedadla.

TE Pro za 27 tisíc Kč navíc přidává stabilizační systém a litá kola, TE Plus (+19 tisíc Kč) má dále měnič na CD, šest reproduktorů, 16palcová kola, přední mlhovky, palubní počítač a elektrické stahování zadních oken. Vrcholem modelové řady je verze GTA s balíčkem sportovních doplňků karoserie, bezklíčovým vstupem a startováním a vyhříváním předních sedadel.

Mazda2 pětidveřová - přehled cen na českém trhu (říjen 2009)
Motor1,3 MZR1,3 MZR1,5 MZR1,4 MCD1,6 MCD
Převodovka5M5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]13491349149813991560
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/600063/600076/600050/400066/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]121/3500122/3500135/4000160/2000205/2000
Max. rychlost [km/h]168172188162173
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,012,910,415,511,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,25,25,74,14,2
Cena CE [Kč]253.900,-----
Cena CE Pro [Kč]269.900,---350.900,--
Cena CE Plus [Kč]287.900,---376.900,--
Cena TE [Kč]-299.900,--395.900,--
Cena TE Pro [Kč]-326.900,---448.900,-
Cena TE Plus [Kč]-345.900,----
Cena GTA [Kč]--389.900,--513.900,-

Diskuze (4)
Avatar - skejpa
7. 10. 2009 11:54
Re: Uz bylo na case
:yes:
Avatar - micaello
7. 10. 2009 11:20
Re: Uz bylo na case
Damsky desing - zatmavis skla, koupis tomu 16", strisku, pripadne jeste nastavce prahu a sportovni masku dopredu a hned to vypada draveji ;-) ... no a treba jeste snizit tovarnimi Eibachy a parada :yes: (do tech nastavcu prahu jdu pristi rok...)
Avatar - skejpa
7. 10. 2009 10:54
Re: Uz bylo na case
podle me za to rozhodne stoji. jel sem s tim parkrat do prahy tzn. mesto, okresky, dalnice, mesto a byl sem nadsenej. 1.3i 63KW, sedi to jako motokara, na dalnici nebyl problem atakovat tachometrovych 180km/h. musi se teda trochu tocit ale zas kdyz se to nechava s otackama dole, je to tichounky spolecnik. fakt super auto a za 300 tisic v tyhle vybave to fakt de !
jedine co by mohlo nekomu vadit je trochu damsky design ale ja bych to prekousl v pohode :-)
Avatar - micaello
7. 10. 2009 08:53
Uz bylo na case
Uz bylo na case, ted je otazka, zda je dobre, ze s tim vylezli az ted, po Novem roce pujdou ceny aut nahoru...no uvidime. Kazdopadne ted je TEcko konecne za uvazovatelny peniz (mozna se pripadnym zajemcum podari jeste z prodejcu vytriskat nejakou slevu >:D )