reklama


25.2. 2016 David Bureš Google+ profil David Bureš

McLaren rozšiřuje nabídku, 570 GT láká na velký kufr a tišší výfuk

 

Nabídku McLarenu rozšiřuje dříve avizované gran turismo. Vychází z kupé 570S a nabízí větší komfort.

McLaren postupně rozšiřuje nabídku své nejmenší řady Sports Series. Kupé ve verzích 570S a 540C doplňuje praktičtěji laděný model 570GT, který se světu oficiálně představí příští týden na ženevském autosalonu. Později se můžeme těšit ještě na třetí karosářskou variantu, kterou patrně bude roadster.

570GT vychází z kupé, proti němuž se však liší standardně dodávanou panoramatickou střechou, kterou doplňuje skleněný poklop nad motorovým prostorem. Zatímco panoramatická střecha prosvětluje interiér, zadní poklop vytvořil nový prostor pro uložení zavazadel.

Tento zadní zavazadelník nabízí objem 220 litrů a doplňuje zavazadlový prostor v přídi, kam se stejně jako v běžném kupé vejde jen 150 litrů zavazadel. Díky těmto dvěma prostorům pro bagáž s celkovým objemem 370 litrů McLaren tvrdí, že je 570GT vůbec nejpraktičtějším modelem v jeho historii. Lákat u sporťáku na praktičnost? Tak to tu snad ještě nebylo…

Skleněný poklop se otevírá do strany, která se bude lišit podle toho, zda je daný exemplář určen pro levostranný, nebo pravostranný provoz. Sklo je rámováno karbonovým rámem, což zajišťuje dostatečnou torzní tuhost.

Komfortu na palubě mají pomáhat i pneumatiky. 570GT používá speciálně vyvinutou verzi gum Pirelli P Zero s až o tři decibely sníženou hlučností. Obutí využívá patentovaný systém rušení šumu, který absorbuje vibrace od silnice a jejich přenos do kabiny. Odpružení je navíc měkčí než u 570S, tuhost tlumičů byla na přední nápravě snížena o 15 %, vzadu o 10 %.

Také výbava myslí na komfort. Standardem je kožené čalounění, elektricky nastavitelná a vyhřívaná sedadla s pamětí nebo parkovací čidla vpředu a vzadu. Specialitou jsou i nové tlumicí materiály na přepážce mezi kabinou a motorovým prostorem. Výfukový systém vozu byl upraven tak, aby nedělal takový randál jako v 570S.

O pohon se stará známý 3,8litrový osmiválec twinturbo se 419 kW (570 koní) a 600 N.m, který byl převzat z 570S. Síla motoru je posílána na zadní kola prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Z 0-100 km/h 570GT zrychlí za 3,4 sekundy a jede až 328 km/h. Na stovce je o 0,2 sekundy pomaleji než 570S, maximální rychlost je ale shodná.

První zákazníci se nového McLarenu 570GT dočkají před koncem letošního roku. Ti britští za něj zaplatí 154.000 liber, což je v přepočtu asi 5,2 milionu korun. Novinka je tak asi o 330.000 korun dražší než 570S.

Rallye Dakar 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Zaorálek: Británie musí počítat s odvetnými opatřeními unie Zaorálek: Británie musí počítat s odvetnými opatřeními unie

Pokud bude Velká Británie kontrolovat počet příchozích z…

Dopravní podnik nechá prověřit čtyři alternativní možnosti stavby metra D Dopravní podnik nechá prověřit čtyři alternativní možnosti stavby metra D

Pražský dopravní podnik (DPP) zadal firmě Metroprojekt…

Komentář Jiřího X. Doležala: Nechme Slovanskou epopej Američanům, je to propagandistické dílo! Komentář Jiřího X. Doležala: Nechme Slovanskou epopej Američanům, je to propagandistické dílo!

Realita přináší našemu národu příležitost, jak se zbavit…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety

Automobil Aero Minor mohl hrát roli lidového vozu v…

Test ojetiny: VW Tiguan je SUV s praktičností MPV. Slabá místa lze ohlídat. Test ojetiny: VW Tiguan je SUV s praktičností MPV. Slabá místa lze ohlídat.

Ceny ojetých Volkswagenů Tiguan klesají ke dvěma stům…

 




McLaren 570S GT4 odhalen a 570S Sprint potvrzen McLaren 570S GT4 odhalen a 570S Sprint potvrzen

McLaren Automotive rozšiřuje svou Sport Series o závodní…

McLaren 570S GT: Stále pro dva, ale s větším kufrem McLaren 570S GT: Stále pro dva, ale s větším kufrem

Luxusnější verze McLarenu 570S asi nebude mít 2+2místnou…

 



 
Expanze Lady? Zveřejňuje české ceníky Kaliny, Granty i Vesty!

Expanze Lady? Zveřejňuje české ceníky Kaliny, Granty i Vesty!

Dnes 17:51

Pozici nejlevnější značky na českém trhu léta úspěšně drží Dacia, která se však dočká staronového konkurenta. Větší roli by u nás opět ráda hrála i ruská Lada.




Blesk.cz

EXIT, Spiderman, Facebook? Zapomeňte. Komunisté chtějí zakázat cizí názvy

EXIT, Spiderman, Facebook? Zapomeňte. Komunisté…

Podle skupinky komunistických poslanců jsme v Česku a budeme prostě mluvit česky. A ani na Spidermana už se…

Mayová si přeje „tvrdý brexit“. Británie se kompletně odtrhne od EU

Mayová si přeje „tvrdý brexit“. Británie se…

Británie upřednostní úplné oddělení země od Evropské unie, tzv. tvrdý brexit. Nepřeje si ani částečně setrvat. V…

 

iSport.cz

Kalamita českých tenistů. Z Davis Cupu se omluvili Rosol i Pavlásek

Kalamita českých tenistů. Z Davis Cupu se omluvili…

Adam Pavlásek ani Lukáš Rosol nebudou k dispozici pro první kolo Davisova poháru, které čeští tenisté odehrají…

Tři esa a odchod. Končil jsem jak bombarďák, zářil Štěpánek

Tři esa a odchod. Končil jsem jak bombarďák, zářil Štěpánek

PŘÍMO Z MELBOURNE | Jízda osmatřicetiletého barda Radka Štěpánka se z kvalifikace přelila už do 2. kola…

 

Reflex.cz

Děti opuštěné kvůli tradici: V Indii stále přežívá starobylý zvyk

Děti opuštěné kvůli tradici: V Indii stále přežívá…

Nata Pratha, starobylý zvyk, který v komunitě Bhilů na severozápadu Indie povoluje muži zaplatit peníze za…

Potomci herce Zdeňka Štěpánka zuří! Budou žalovat tvůrce seriálu Bohéma?

Potomci herce Zdeňka Štěpánka zuří! Budou žalovat…

V neděli večer odvysílala Česká televize první díl seriálu Bohéma. Bohužel sklidil spíše negativní ohlasy a…

 
 
reklama