Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet: 300 kousků pro vyvolené

Michal Fokt
Diskuze (17)
Divize Maybach představila světu svou představu o luxusním cestování nahoře bez. Hýčkat v garáži ji však bude moci pouhých 300 zákazníků.

Když o tom tak přemýšlím, možná není zas taková škoda, že automobilka Maybach skončila. Nějak se nedokázala zbavit image "lepšího Mercedesu", což bylo na útok na pozice Rolls-Royceu a Bentleye trošku málo, zatímco v roli luxusní divize trojcípé hvězdy ukazuje, jak dostat z už tak luxusních stuttgartských modelů maximum.

Další takovou ukázkou je právě představený Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet. Jak název napovídá, jde o načančaný eskový kabriolet, jenž bude nejspíš opravdu hodně drahý, protože se automobilka rozhodla vyrobit jen omezenou třistakusovou sérii. Každý vůz bude očíslován plaketou na středovém tunelu, v předních světlometech najdete křišťály Swarovski a standardem budou též 20" kola s unikátním retrodesignem.

Motor V12 6.0 biturbo byl převzatý z AMG S 65 zůstává identický, to znamená, že dává výkon 463 kW (630 k) v rozmezí 4800-5400/min a točivý moment vrcholí hodnotou 1000 N.m, přičemž jeho maximum je k dispozici v intervalu 2300-4300 otáček. Kupé zrychlí z 0-100 km/h za pouhé 4,3 sekundy a maximální rychlost je tradičně elektronicky omezena na 250 km/h a lze očekávat, že kabriolet na tom bude podobně.

Maybach sílu motoru kombinuje se sedmistupňovým automatem 7G-Tronic a vzduchovým podvozkem, zajištěna tedy bude nejen dynamika, ale i jízdní komfort. Při pohledu na sedadla, která přímo vábí k usednutí, nelze jinak, než té šťastné třístovce upřímně a z celého srdce závidět, zvlášť pokud patříte k milovníkům otevřených aut.

Michal Fokt
Diskuze (17)
Avatar - vabis
17. 11. 2016 09:44
Re: MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Ono taky na listi nebo zimnim posypu se moc akcelerovat neda, i kdyby to byl dychavicny sestivalec, takze problem vidim spis mezi volantem a pedaly. Mozna, u nas mel Mercedes krome R129 vzdycky 4 dvere a delsi rozvor. S kupatky zkusenost nemam, k CL se musi dospet.

Avatar - Pixla
16. 11. 2016 19:31
Re: MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Keci prdy mašličky, problém s přenosem výkonu mají všechny 65 kromě Ska sedanu. Rozložení hmotnosti není rozhodně pade na pade a zadek vlaje víc než zvládne např. moje žena. U sedanu díky delšímu rozvoru a vyšší hmotnosti už je to řiditelné bez starostí. Stačí listí u krajnice, jarní deštík, vyházené bláto z pole nebo zbytek zimního posypu a neštěstí je hotové. Jakákoliv zadokolka je zábavná, ale tento vůz je již nebezpečný. Nám s HTP určitě...
Avatar - Londonbridge
16. 11. 2016 18:47
No comment...
Este ze to neparkuje na nasej ulici to by moje E vyzeralo pri nom ako nej Dacia... >:D
Avatar - vabis
16. 11. 2016 14:26
Re: MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Pixla, to zni jak nazor z elitni letky neridicu, tedy klubu HTP. Problem s pridanim plynu byl jen na w116 6.9 , kdyz clovek kopl v zatacce plny a ono si to "necekane" podradilo na dvojku. Ale muzu te ubezpecit, ze jiz vic jak 30 let jsou ty top motoriyace uplne v poho. Ono se obcas rozjizdet s problikavajicim trojuhelnikem, ma taky neco do sebe. Vykon vyuzijes pro pruzne zrychleni.
16. 11. 2016 14:12
Re: MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Máš zkušenost s nějakým 65AMG? Předpokládám, že takovéto auto bude mít omezovač točivého momentu pro nižší rychlostní stupně.