Mitsubishi Outlander Roadest: Nový dvoulitr pro japonský trh
Mitsubishi Outlander dostalo s faceliftem nový základní motor 2,0 MIVEC (108 kW, 199 Nm). Tento agregát míří, s mírně upravenými parametry na 109 kW v 6000 min-1 a 197 Nm ve 4200 min-1, i do nabídky pro japonský trh. Na rozdíl od českých zákazníků budou moci Japonci volit mezi pohonem předních nebo všech kol, u nás je tento motor dostupný jen jako 4x2.
Zajímavostí je ale především nasazení tohoto motoru jak v novém provedení Outlanderu pro modelový rok 2010 (v Japonsku se jmenuje Outlander Roadest), tak v původní verzi. Faceliftovaný i i předfaceliftový Outlander se v Japonsku nabízejí vedle sebe. Na výběr jsou tři provedení – Outlander 20E, Outlander 20MS a modernizovaný Outlander Roadest 20MS. Vozy se liší výbavou a cenou, která se pohybuje od 1,995 do 2,696 milionu jenů (od 400 do 540 tisíc Kč).
Faceliftované provedení je doplněné o u nás nenabízený aerodynamický paket. Verze s výbavou 20MS jsou standardně vybaveny převodovkou CVT.
Kromě motoru 2,0 MIVEC mohou japonští zákazníci Mitsubishi zvolit i větší čtyřválec 2,4 MIVEC (125 kW), který se nabízí také ve faceliftovaném i předfaceliftovém provedení.