24.2. 2017 David Bureš Google+ profil David Bureš

Nejsilnější verzí Porsche Panamera se stává hybrid. Nabídne 680 koní!

 

Nová hybridní panamera dokáže svými parametry konkurovat leckterému supersportu. Zrychlí z 0-100 km/h za 3,4 sekundy a jede maximální rychlostí 310 km/h.

Už před představením druhé generace Porsche Panamera se hovořilo o tom, že novinka nabídne hned dvě varianty s hybridním pohonem. Automobilka nyní tyto sliby naplňuje, když po dříve odhalené šestiválcové verzi Panamera 4 E-Hybrid nyní představuje osmiválcový model Panamera Turbo S E-Hybrid. Ten poprvé uvidíme na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Nový hybrid přichází ve velkém stylu, protože se s přehledem stává nejvýkonnější verzí v nabídce Panamery. Kombinace vidlicového osmiválce o výkonu 404 kW a elektromotoru o výkonu 100 kW poskytuje kombinovaný výkon 500 kW! Točivý moment pak vrcholí hodnotou 850 N.m, na což jiné verze nemají odpověď. Dosavadní vrchol v podobě Panamery Turbo nabízí „jen“ 404 kW a 770 N.m.

Panamera Turbo S E-Hybrid je díky své síle v útrobách pekelně rychlým strojem. Z 0-100 km/h akceleruje za pouhé 3,1 sekundy a dokáže jet maximální rychlostí 310 km/h. Díky plug-in hybridnímu pohonu pak navzdory své síle nabízí nízkou kombinovanou spotřebu s hodnotou 2,9 l/100 km, jak ale dobře víme z předchozích zkušeností, ta je v reálném provozu nedosažitelná. Čistě na elektřinu má vůz ujet 50 kilometrů.

Otestovali jsme: Porsche Panamera 4S Diesel – Pětidveřová 911, nebo něco víc?

Spalovací motor je tak jako ostatní varianty Panamery kombinován s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, poháněná jsou všechna čtyři kola. Elektromotor čerpá svoji sílu z lithium-iontové baterie s kapacitou 14,1 kWh, kterou lze dobít za šest hodin. Při pořízení příplatkové 7,2kW nabíječky (místo výchozí 3,6kW) pak tuto dobu lze zkrátit na 2,4 hodiny. Nabíjení auta lze na dálku spustit pomocí mobilní aplikace, přičemž během tohoto procesu lze spustit topení nebo klimatizaci vozu pro vyhřátí nebo vychlazení kabiny.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid bude na evropské trhy uvedeno v červenci. Vedle základního provedení bude vůz možné pořídit i v prodloužené verzi Executive, která má o 150 mm natažený rozvor. Na německém trhu vůz stojí 185.736 eur včetně daně (cca pět milionů korun), Executive začíná na 199.183 eurech (5,37 milionu Kč). Už v základní výbavě přitom autu nechybí karbon-keramické brzdy, aktivní stabilizátory (Porsche Dynamic Chassis Control Sport), aktivní aerodynamické prvky, adaptivní vzduchový podvozek nebo 21palcová kola odkazující svým tvarem na 911 Turbo. Executive už v základu přidává i natáčecí zadní nápravu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zeman: O využití evropských dotací by si měly rozhodovat státy Zeman: O využití evropských dotací by si měly rozhodovat státy

Evropská komise by podle prezidenta Miloše Zemana neměla…

Ministryně Maláčová nabízí kompromis, minimální mzda by měla růst o 1200 korun Ministryně Maláčová nabízí kompromis, minimální mzda by měla růst o 1200 korun

Po jednání koaliční rady ČSSD navrhla ministryně práce a…

Tradiční styl práce ustupuje, říká středoevropský šéf coworkingového obra WeWork Tradiční styl práce ustupuje, říká středoevropský šéf coworkingového obra WeWork

Rozkvět sdílených kanceláří souvisí s proměnami práce a…

Brusel chce po Británii desítky miliard za celní podvody Brusel chce po Británii desítky miliard za celní podvody

Evropská komise dala Británii dva měsíce na doplacení 2,7…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Před 40 lety představil Mercedes systém ABS. Demonstroval jej názorně Před 40 lety představil Mercedes systém ABS. Demonstroval jej názorně

Věřili byste, že je to už 40 let od první prezentace…

VW nám ukázal zbraň pro příští dekádu. Srazí cenu elektroaut na minimum VW nám ukázal zbraň pro příští dekádu. Srazí cenu elektroaut na minimum

Nová platforma MEB koncernu Volkswagen je určena výhradně…

 






 
Škoda Fabia 1.0 TSI (70 kW) Style – To dobré zůstává!

TEST: Škoda Fabia 1.0 TSI (70 kW) Style – To dobré zůstává!

Dnes 13:00

Před čtyřmi lety představená Škoda Fabia III prodělala nedávno modernizaci. Vyzkoušeli jsme motorizaci 1.0 TSI se 70 kW splňující normu Euro 6.2.




Blesk.cz

Polsko na lavici obžalovaných. Sporný zákon o Nejvyšším soudu přezkoumá unijní justice

Polsko na lavici obžalovaných. Sporný zákon o…

Evropská komise (EK) žaluje Polsko u unijního soudu kvůli přijetí zákona o polském Nejvyšším soudu, který podle…

Další problém Trumpova muže: Obnažoval se prý na večírku. Bílý dům za ním stojí

Další problém Trumpova muže: Obnažoval se prý na…

Kandidáta amerického prezidenta Donalda Trumpa na soudce Nejvyššího soudu USA Bretta Kavanaugha obvinila z…

 

iSport.cz

Krpálek v sukni? České judo si hýčká obří talent: Dáváme si do držky!

Krpálek v sukni? České judo si hýčká obří talent:…

České ženské judo v posledních letech skomíralo, reprezentantky chyběly od roku 2012 na všech vrcholných akcích.…

Čechovi se klaní v Anglii. Tak si ho pamatuji z Chelsea, říká expert

Čechovi se klaní v Anglii. Tak si ho pamatuji z…

Znovu slyší chválu ze všech stran. Český brankář Petr Čech vychytal při výhře Arsenalu s Evertonem 2:0 první…

 

Reflex.cz

Vyhrožují mi. Česko pod Babišem je na tom ještě hůř, než před ním, řídí ho PR tým, tvrdí Petr Ježek

Vyhrožují mi. Česko pod Babišem je na tom ještě hůř,…

Padouch, nebo hrdina? Europoslanec Petr Ježek, který se rozešel s hnutím ANO, se necítí jako zrádce, za kterého…

17 procent Britů by chtělo žít věčně a dalších 26 procent se chce dožít více než 100 let

17 procent Britů by chtělo žít věčně a dalších 26…

Legendární britská rocková skupina Queen se v roce 1986 ve své písni „Who Wants to Live Forever“ ptala, kdo chce…