Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tohle jsou ty nejzajímavější vozy českých policistů

David Bureš
Diskuze (54)

BMW i8 už slouží u policie v Dubaji nebo v Austrálii. Nově by mohlo být i ve službách českých policistů.

Hlavní roli ve službě Policie České republiky nepochybně hrají vozy domácí značky Škoda, které doplňuje i množství aut od Volkswagenu nebo Hyundaie. Ve službách českých policistů a městských strážníků ale slouží i slouží Audi S6, Dodge Charger nebo BMW i3, přičemž nově by řady zajímavých policejních aut mohlo doplnit i BMW i8.

Podle zákulisních zpráv si čeští policisté příští týden převezmou velmi netradiční vůz značky BMW, který má patřit k těm nejrychlejším ve službách Policie České republiky. Více se prý máme dozvědět až při oficiální prezentaci auta.

V tuto chvíli není jasné, o jaký automobil se bude jednat, protože rychlých vozů nabízí mnichovská automobilka po víceru, zmiňme třeba modely M2, M3 nebo M5. Podle našeho názoru ale půjde o hybridní sporťák i8.

Soudíme tak podle nedávného převzetí 11 exemplářů BMW i3. Na předání vozů se generální ředitel společnosti Invelt Pavel Baštář, v jejímž showroomu oficiální předání policejních i3 probíhalo, nechal slyšet, že by v budoucnu policistům rád předal právě hybridní sporťák i8. Krátce nato by se tak jeho přání mohlo splnit.

V tuto chvíli není jasné, k čemu by BMW i8 ve službách policie mohlo sloužit. Policisté v Dubaji a Austrálii tento automobil používají hlavně pro prezentační účely, s ohledem na schopnosti auta (zrychlení z 0-100 km/h za 4,4 sekundy, maximální rychlost 250 km/h) se ale nabízí i ostrá služba. Podobně jako i3 by policie měla i8 dostat pouze na zkoušku, aby zjistila, jestli by se jí takové auto hodilo. Pomocí i3 policie zjišťuje, zda může v jejích službách pracovat elektromobil.

Aktuálně nejrychlejším autem ve službách Policie České republiky je nejspíše Audi S6, které slouží jako doprovodné vozidlo pro zahraniční delegace při jejich pobytu na území republiky. Policisté mají těchto aut, schopných zrychlit z 0-100 km/h za 4,4 sekundy, deset. Rychlé jsou i šestiválcové stíhače Volkswagen Passat a Škoda Superb dopravní policie.

Čeští policisté a strážníci ale mají více zajímavých aut. Třeba kriminalisté využívají speciálně upravené pick-upy Volkswagen Amarok, které fungují jako mobilní laboratoř. U městských strážníků v Lázních Bohdaneč nebo v Novém Městě nad Metují zase slouží američtí drsňáci, Dodge Charger. Pražští městští strážníci zase v minulosti používali Hummery H3, když se ale po několika letech ukázalo, že pro tato terénní vozidla nemají využití, byly předány hasičům.

David Bureš
Diskuze (54)
8. 5. 2017 15:04
Re: Ti co dostanou elektrickou I3
jel jsem v zivote 3 policejnima autama, jedno z nich i ridil na poligonu v Moste, ale jak to jako souvisi s tim kolik najezdi hlidky ve mestech? mas nejake logicke vysvetleni toho co pises?

mimochodem tech tvejch 300km bezne nejezdi treba ani taxikari kteri maji relativne porad *, protoze 300km v mestskem provozu je jooo extra vzdalenost, jen pro predstavu prumer bezneho ridice s mimomestskym provozem, tedy ze je v tom i jizda po okreskach a dalnice je okolo 53-55km/h, taxikari v Praze uvadi ze maji prumernou rychlost 24-26km/h, a pri tech 26km/h by na tech 300km bylo treba 11.5 hodiny jezdeni
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 13:30
Re: Nevím, jestli
koncern prodá nejvíc aut protože
1) marketing
2) ovce
3) podvody

Jinak další známý dělá v servisu - namátkou perličky jako VW Touran - během 24 měsíců 11x záruční oprava, VW Passat CC - za 5 let 6 záručních a 9 pozáručních oprav, kompletní souhrn fakturek za 289 000 Kč, VW Touareg, přijmuto do opravy 10.5.2014 a vráceno zpět 6.9 2014 a soud s VW a odstoupení od smlouvy, auto se vracelo do továrny zpět protože řekli že je to na výměnu motoru.....

soudní spory v USA a Británii, kde se vracely auta s motory 1,8 a 2,0 FSI kvůli spotřebě oleje až 1,8 litru během servisního intervalu a kdy pár lidem se dostalo rady dolívejte, tak dolívali až motor kaput, protože dolívání nic neřeší.....takž se vraceli penízky nebo dávaly nové motory v záruce >:D >:D

Kvalita sama

Perlička nakonec - Fabia 1,2 HTP 75 000 km, zadřená klika >:D Kontrukční vada motoru
8. 5. 2017 13:20
Re: Ti co dostanou elektrickou I3
A tys nikdy nejel policejnim autem. Ano, jsou nenarocne "pozice" ktere zvladne cokoli, auta s kterymi se vozi papiry nebo jedou krokem po zahrafkarske kolonii ci stoji na Vaclavaku. jen je o to vetsi nesmysl tam cpat tak drahy krap ktery ve skutecnosti nema ani jednu vyhodu oproti konvencnim autum. I3 i i8 padly prodeje, tak dostali instrukce podporit marketing.. nic vic.
8. 5. 2017 13:13
Re: Nevím, jestli
Kamos.. ja s tim jezdil nekolik let, dostavalo to silenou naloz a o zadnych problemech nevim.. jinak by asi nesli do novych O3 1.8tsi v automatu i bez . Marna snaha.. kdyz deset let vice ci mene profesionalne jezdis povetsinou s koncernem, v tech nejtezsich podminkach v jakych osobaky mohou jezdit.. za mesic najedes vic km nez bezny clovek za pul roku.. a nikdy se ti ani nikomu z okoli neposere nic ani u mpi, ani u fsi, ani u TDI ani u TSI.. neco na tom, proc VW vyrabi nejvic aut na svete asi bude >:D

Jen kazdy vi, ze "znamy" a nebo se mu rozpadlo x aut.. zapomnel rict, ze ojetin ztocenych z pul mega. To je proste takovy diskuzni folklor, s realitou nemajici pranic spolecneho. Diskuzni placalove to vedi, nevedi to jen lide, co ta auta realne kupuji nebo jimi jezdi a nikdy na to neprijdou :-)
8. 5. 2017 12:45
Re: Nevím, jestli
pises blbosti ;-) Oktavky se jim sipou jedna radost, a jasne ti co presedlaji z Oktavek na Tusony jasne budou nadavat jak chtej zpet Oktavky >:D bude to zas jen o jednotlivcich a jejich narozu ;-)