Nissan láká nové zákazníky na Qashqai Commando
Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionální obchodní společnost Nissan – spustila v těchto dnech v celé střední a východní Evropě marketingový projekt s názvem „Qashqai Commando“. Jeho cílem je přiblížit osvědčené „městuodolné“ image vozu zákazníkům tak, jak jej mohou vidět v televizních reklamách.
Komando sestává z parkurového týmu, skupiny animátorů, tří vozidel Qashqai se stylovým designem a jednoho vozu Qashqai ve speciální DJ úpravě se zvukovým a mixážním systémem. Své působení zahajuje komando představením pro tisk v jednotlivých zemích. Poté následuje na třicet jednodenních pouličních vystoupení a dealerské akce v největších městech střední a východní Evropy. Konkrétně v Čechách bude show k vidění na šesti místech.
Dealerské akce nabídnou v první řadě prodlouženou otevírací dobu, během které budou mít zákazníci možnost vyzkoušet vozy Qashqai a Qashqai+2 modelové verze 09, shlédnout parkurovou show a vystoupení Qashqai DJ, či otestovat své znalosti značky v malém kvizu o ceny.
Všichni zákazníci, kteří si objednají vůz Qashqai nebo Qashqai+2 do 30. září 2009, získají slevu 60.000,- Kč.
Qashqai Commando v ČR | ||
Dealerství | Místo | Termín |
J.P.N. Cars | Brno - Slatina | 11. září |
Color Car | Hradec Králové | 14. září |
Roto Plzeň | Plzeň | 16. září |
Auto Zrucký | Kladno | 18. září |
AUTO PALACE Vysočany | Praha 9 | 21. září |
Kobliha Car | Olomouc | 23. září |