Nissan uvede modernizovaný Qashqai 2,5minutovým TV spotem
Kampaň začíná krátkým, 10sekundovým spotem, který poběží na celoplošných i satelitních televizích ode dneška. Identický teaser se objeví i na internetu. Jeho úkolem je vzbudit zájem a upozornit na příchod faceliftovaného modelu.
V neděli 7. března 2010 odvysílá TV Nova v nejsledovanějším čase (přímo před novým dílem Pojišťovny štěstí) unikátní dokument. Tento dokument - „film o filmu“- v délce jeden a půl minuty a přiblíží divákům zajímavým způsobem proces výroby reklamního spotu. Vlastní spot v dlouhé, 60sekundové verzi bude následovat bezprostředně poté. 150 sekund na komunikaci automobilu český reklamní trh ještě nezažil. Premiéra nového Nissanu Qashqai se tak dočká skutečně exkluzivní podpory.
Po tomto unikátním úvodu bude následovat komunikační kampaň s již standardní televizní stopáží (30 s), bude ji možné shlédnout také na internetu prostřednictvím video-bannerů. Současně probíhající PPC kampaň navede zájemce na webové stránky tohoto modelu.
„Uvedení nového vozu na trh si všichni nejlépe pamatujeme ve spojení se zajímavým příběhem. Proto jsme chtěli příběh Nissanu Qashqai rozvinout, umožnit divákům nahlédnout tzv. pod pokličku a přinést něco nového, originálního, co si uchovají v paměti,“ vysvětluje Jiří Picek, marketing field manager Nissan SCEE.