Nissan upravil 370Z podle hlasování na Facebooku
Nissan využil Facebook úplně jinak než ostatní. Za základ zvolil sportovní kupé 370Z a po několikaměsíčním průzkumu a hlasování na sociální síti jej nechal podle výsledků anket patřičně upravit. Prototyp dostal matnou šedou fólii a polepy na kapotu i zadní blatníky. To ale pochopitelně není to nejdůležitější.
Daleko zajímavější je aplikace aftermarketových dílů, jejichž trh je zejména v USA obrovský. Na autě najdeme devatenáctipalcová šestipaprsková kola Volk, upravenou přední část s „lízátkem“ i velké zadní křídlo. „Project 370Z“ se ale neomezil pouze na kosmetické modifikace karoserie, které zlepšují aerodynamiku.
Vidlicový šestiválec objemu 3,7 l dostal doping v podobě dvojice turbodmychadel. Společnost GReddy Performance Products z kalifornského Irvine zajisté netřeba představovat, znají ji určitě nejen hráči Need For Speed: Underground. Výkon nebyl oficiálně zveřejněn, ale určitě dosahuje minimálně 373 kW (507 k). Výfukový systém Ti-C je také od GReddy, na podvozku a odpružení se vyřádili specialisté od KW a obří kotoučové brzdy nesou pro změnu logo StopTech.
A interiér? Nejvýznamnější změny představují sportovní volant, řadicí páka a přístroje, jiné čalounění dveří a pomyslnou třešničkou na dortu jsou dvě anatomické sedačky. Jak jinak, od Recara.
Kde jinde než na internetu by měl Nissan zveřejnit jednotlivé kroky a výsledek všech úprav. Na videa se můžete podívat níže.