Nová MV Agusta Brutale 1000 Series Oro je umělecké dílo na dvou kolech

 

MV Agusta splnila svůj slib a představuje novou generaci svého litrového čtyřválce. Ten si svou premiéru užívá v nové generaci modelu Brutale, nastupující prostřednictvím limitované edice Serie Oro.

MV Agusta začátkem letošního roku potvrdila, že pracuje na vývoji nové generace svého litrového čtyřválce a hodlá jej do konce roku představit spolu s novou generací modelové řady Brutale.

Premiéra ohlášené novinky se skutečně odehrála na EICMA 2018 a zcela nový model MV Agusta Brutale 1000 Series Oro byl čtenáři italského magazínu Motociclismo zvolen za nejkrásnější motocykl tohoto motosalonu.

Nový zástupce značky MV Agusta si díky svému designu skutečně zaslouží zvýšenou pozornost a je prakticky jedno, jestli je věnována jednotlivým detailům od řešení hlavního světlometu přes provedení palivové nádrže a sedla až po koncové světlo nebo samotné siluetě.

MV Agusta se loučí s řadou F4 limitovanou edicí Claudio

Vedle vzhledu zaujme model Brutale 1000 Serie Oro samozřejmě i svou technikou v čele s novou pohonnou jednotkou. Řadový čtyřválec přímo navazuje na svého předchůdce, ale liší se od něj přepracovanými spalovacími prostory, titanovými ventily, provedením vačkových i klikové hřídele a zcela novým řešením mazaní s olejem odděleným od pohyblivých částí. Zcela nový je samozřejmě i výfukový systém se čtyřmi samostatnými koncovkami.

Motor v modelu Brutale 1000 Serie Oro má v provedení schváleném pro běžný silniční provoz disponovat nejvyšším výkonem 153 kW (208 k). Při použití sportovní sady, jejíž součásti je odlišná řídící jednotka a výfukový systém SC Project se výkon zvyšuje na 156 kW (212 k).

MV Agusta uvádí limitovanou edici Dragster 800 RR Pirelli ve dvou verzích

S ohledem na výkony motoru není žádným překvapením použití špičkových komponentů podvozku v čele s přední upside-down vidlicí Öhlins NIX EC a zadním tlumičem Öhlins TTX36. Brzdový systém kombinuje komponenty značky Brembo s ABS Bosch. Samozřejmostí je zde armáda asistenčních systémů, z nichž lze zmínit osmistupňovou kontrolu trakce, ovládání Ride-by-wire se čtyřmi palivovými mapami nebo Quick Shifter, umožňující řazení bez spojky.

MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro má být na svých karbonových kolech schopná dosahovat rychlosti přes 300 km/h a jako první zástupce nové generace vznikne v limitované edici, kterou má tvořit 300 motocyklů.

Video

Rallye Dakar 2019
Spolupracujeme s TipCars.com
Zakladatel Mall.cz Fryc investoval v USA do kosmetického start-upu. Teď inkasuje zisky Zakladatel Mall.cz Fryc investoval v USA do kosmetického start-upu. Teď inkasuje zisky

Start-up GlamSt uruguayské podnikatelky Agustiny Sartori…

Evropský parlament schválil největší dohodu o volném obchodu s Japonskem Evropský parlament schválil největší dohodu o volném obchodu s Japonskem

Evropský parlament dnes schválil obchodní dohodu s…

Jasné slovo Martina Čabana: Co bolí Babiše? Jasné slovo Martina Čabana: Co bolí Babiše?

Premiéra Babiše jeho kauzy ohrožují, i když ho…

 
Zdroj: MV Agusta Motor S.p.A.

Štítky Motorky Video

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy…

Z prťavého Mini obytný vůz? V 60. letech to šlo, říkali mu divoká husa Z prťavého Mini obytný vůz? V 60. letech to šlo, říkali mu divoká husa

Myslíte si, že největší stylovka je vzít Volkswagen T1 a…

 





 
BMW M2 Competition – Konečně takové, jaké má být!

TEST: BMW M2 Competition – Konečně takové, jaké má být!

Dnes 13:08

Pohon zadních kol, manuální převodovka, kompaktní tvary a ostrý řadový šestiválec od divize M. To vypadá na ranec dokonalé zábavy.




Blesk.cz

Kontroverzní Centrum Palmovka, kde má sídlit záchranka a radnice: Praha 8 bude jednat o dokončení stavby

Kontroverzní Centrum Palmovka, kde má sídlit…

Praha 8 chce jednat s firmou Metrostav o dostavbě Centra Palmovka. Společnost v listopadu kvůli chybějícím…

Hádka o zmláceného Tunu: Klub i ochranka se brání, moderátor hledá svědky

Hádka o zmláceného Tunu: Klub i ochranka se brání,…

Kontroverzní moderátor Jan Tuna (45) skončil po firemním vánočním večírku v nemocnici, protože prý podle…

 

iSport.cz

Spasitel Alisson. Dvě miliardy? Dal bych za něj dvojnásobek, jásal Klopp

Spasitel Alisson. Dvě miliardy? Dal bych za něj…

Přesně kvůli takovým momentům přicházel. Brankář Liverpoolu Alisson Becker klíčovým zákrokem v nastavení zápasu…

Mistrovy přestupové šachy. Jak se Kometě daří posily a koho ještě chce?

Mistrovy přestupové šachy. Jak se Kometě daří posily…

Dva tituly, jeden tým. Tak by se dala shrnout nadvláda Komety nad posledními dvěma extraligovými ročníky.…

 

Reflex.cz

10 let okupace: Sovětský ústup z Afghánistánu na působivých snímcích

10 let okupace: Sovětský ústup z Afghánistánu na…

Plány na stažení vojsk začaly v Moskvě získávat reálné obrysy krátce po nástupu Michaila Gorbačova. Nový…

Proč se Francouzi zbláznili, co spojuje protesty s francouzskou revolucí a proč zrovna žlutá vesta?

Proč se Francouzi zbláznili, co spojuje protesty s…

Francouzi vraždí policii i sebe navzájem kvůli zdražení pohonných hmot. Cizinci se to musí zdát naprosto šílené…