Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Citroën C4 Picasso míří na trh, stojí od 400.000 Kč

David Bureš
Diskuze (74)
Druhá generace MPV pojmenovaného po slavném španělském malíři je dostupná ve čtyřech úrovních výbavy. Motory jsou v nabídce rovněž čtyři.

Citroën zveřejnil české ceny nové generace modelu C4 Picasso. Začínají na částce 399.900 korun za benzinový motor 1.6 VTi o výkonu 88 kW. První exempláře se u českých prodejců objeví v srpnu.

Automobil je dostupný se čtyřmi motory. Z těch benzinových to je vedle atmosférického 1.6 VTi ještě přeplňovaný 1.6 THP (115 kW), turbodiesely zastupují 1.6 HDi (68 kW) a 1.6 e-HDi (85 kW). Slabší vznětový motor je v kombinaci se šestistupňovou pilotovanou převodovkou ETG6 doplněn o start-stop systém, takže se v tomto případě marketingově nazývá 1.6 e-HDi.

Už základní stupeň Attraction se chlubí bohatou výbavou. Její součástí je dvouzónová klimatizace, elektrické ovládání a vyhřívání vnějších zpětných zrcátek, rádio s ovládáním na volantu, šest airbagů, elektrické stahování oken, tempomat, kožený volant nebo sedmipalcový dotykový displej, pomocí nějž se ovládají hlavní funkce auta.

Za Tendance se připlácí 25.000 Kč. Výměnou za tuto částku je výbava rozšířena o automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor nebo o přední mlhovky.

Intensive přidává bezklíčový vstup a startování, zadní parkovací senzory a parkovací kameru, panoramatickou obrazovku s úhlopříčkou 12 palců na palubní desce, navigaci, elektricky sklopná zrcátka nebo posuvná zadní sedadla.

Vrcholem je Exclusive s předními parkovacími senzory, 17palcovými hliníkovými koly, čalouněním kombinujícím látku a kůži, aktivním tempomatem, masážní funkcí sedadel, elektrickým ovládáním víka zavazadelníku, sledováním mrtvého úhlu a systémem Park Assist, který umí vůz automaticky zaparkovat podélně nebo do řady.

Citroën C4 Picasso – ceny na českém trhu
Motor1.6 VTi1.6 THP1.6 HDi1.6 e-HDi1.6 e-HDi1.6 e-HDi
Převodovka5M6M6M6MA6M6MA
Zdvihový objem [cm3]159815981560156015601560
Válce/ventily4/44/44/24/24/24/2
Největší výkon [kW/min-1]88/6000115/600068/400068/400085/360085/3600
Největší toč. mom. [N.m/min-1]160/4250240/1400-4000230/1750230/1750285/1750285/1750
Max. rychlost [km/h]187209173175189189
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,39,012,913,711,812,3
Komb. spotřeba [l/100 km]6,36,04,23,84,04,0
Cena Attraction [Kč]399.900-439.900464.900464.900-
Cena Tendance [Kč]424.900-464.900489.900489.900509.900
Cena Intensive [Kč]459.900494.900--524.900544.900
Cena Exclusive [Kč]-569.900--599.900619.900

David Bureš
Diskuze (74)
28. 7. 2013 18:07
Re: Ale jo...
pomotaný jsi zde pouze Ty, stáhni si ceník, klidně i starého modelu než začneš někoho osočovat. ;-) Zabere to minutu.
28. 7. 2013 18:04
Re: Pravý model pro rodiny
Samozřejmě nemáš pravdu. V základu je duální mechanická pro vyšší výbavy pak automatická. Má to tak současné Picasso, které je na trhu cca7 let a nové stějně tak. Stačí si o tom něco zjistit. Stažení ceníku zabere ani ne minutu ;-)

Nové Picasso mám ozkoušené a je to pecka nejen co do výbavy a úrovně interiéru, ale obrovský pokrok se odehrál i na podvozku. Jsem hodně překvapený z toho, jak velký skok Citroën udělal.
23. 7. 2013 22:15
Re: Ale jo...
Jj 1.6THP je velice prijemny motor na jezdení a na MPV bez problemu staci, mam ho v P5008, jen ta spolehlivost - uz jsem byl na cisteni a oprava turba ;-)
23. 7. 2013 18:09
Re: Kompletní ceník
Není zač.Měla ji minulá generace Audi A6. :-)

[odkaz]
23. 7. 2013 16:56
Re: podla mna pekne auto
Pokud porovnám jízdní vlastnosti, tak rozhodně 5008. Tedy zatím mám zkušenost jen s aktuální verzi C4P, C4GP, P5008 a co se jízdních vlastností týče, Citroen mi prostě trochu "plaval". Ne že by se choval záludně nebo nedržel stopu. spíš jeho naladění je prostě fakt rodinné. Podobně jsem to zažil v druhé generaci Espace. 5008 je jiný. Pořád je to velmi pohodlný francouz, ale chování je víc řidičské, blížící se Touranu (ten zase obutý na 17" nelze už ani hodnotit jako rodinné auto - je prostě tvrdý). Podobně, jako 5008 se chová i Carens, jízdní vlastnosti jsou slušné, vnitřní prostor ale prakticky stejně velkého auta jako je 5008 je u carensu jen průměrný. Tak jsem zvědavý, až zkusím nové C4P a C4GP. Vzhledově jsem byl rozpačitý, pár detailů se mi nelíbí ale jako celek mě nijak neirituje. A interier se mi líbí a to je důležité. Uvidím, jak bude praktický a ergo (navigace u kolena jako v Touranu snad nehrozí :-) )