Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový importér Mitsubishi: Auto Palace Group

Ondřej Láník
Diskuze (2)
Na základě výběrového řízení a následné dohody s Mitsubishi Motors přebírá Auto Palace Group k dnešnímu dni, tj. k 1.11. 2004 distribuci této japonské značky pro český i slovenský trh.

Nový dovozce Mitsubishi Motors vydal následující sdělení:

"Mitsubishi Motors Europe (= MME) se rozhodl provést reorganizaci distribuce v České republice a na Slovensku. S ohledem na vstup obou zemí do EU a ve světle jejich potenciálního rozvoje se MME rozhodlo soustředit pozornost na distribuci v těchto zemích s cílem zvýšit v budoucnosti podíl značky na trzích.

S účinností k dnešnímu dni Auto Palace Group nahrazuje stávající zastoupení reprezentované rakouským Denzel Group, a to prostřednictvím dvou nových společností Mitsubishi Motors CZ v České republice, Mitsubishi Motors SK na Slovensku.

Auto Palace Group je součástí holandské společnosti AutoBinck Holding NV, která aktivně pracuje v oblasti automobilového průmyslu již od roku 1907. Dnes je AutoBinck aktivní v oblasti distribuce vozů (Mazda a Hyundai), neoriginálních náhradních dílů a příslušenství, v leasingových a finančních službách, stejně jako v oblasti maloobchodního prodeje vozů (Ford, Mazda, Hyundai, smart a Mercedes Benz) v zemích Beneluxu a Střední Evropě.

Auto Palace Group, který zahájil svou činnost v tehdejším Československu v roce 1991, dnes představuje 13 společností, jenž působí na českém a slovenském trhu. Auto Palace Group může být zvláště oceněn za vybudování silné pozice pro značku Mazda (2. japonská značka a 1. značka v zákaznické spokojenosti v rámci evropské dealerské sítě). Skupina též dramaticky změnila vývoj budoucnosti značky Hyundai v obou těchto zemích (nejrychleji rostoucí značka v letech 2002 a 2003 a 6. místo mezi importéry v roce 2004).

Na základě těchto zkušeností byl Auto Palace Group pověřen tím, aby pro značku Mitsubishi zajistil pozici, kterou si zaslouží, a to prostřednictvím revitalizace dealerské sítě (pokrytí trhu, trénink, motivace, operační procesy, splnění standardů v rámci blokové výjimky), stanovení cenové strategie, flexibilní logistiky, přiměřených skladových zásob a financování, cíleného marketingu, stejně tak jako prostřednictvím budování image značky. Na základě budování a optimalizace dealerské sítě bude Auto Palace Group usilovat o dosažení prodejního cíle 1 810 vozů v České republice a 690 vozů na Slovensku k roku 2006, v porovnání k roku 2003 – 1 190 a 467 prodaných vozů.

S tímto růstem se také očekává zvýšení tržního podílu Mitsubishi Motors mezi ostatními japonskými automobilkami ze stávajících 4,4% v Čechách a 4,7% na Slovensku. Současně s tím by se měla zlepšit i celková pozice značky – 22. a 24. místo v roce 2004.

S ohledem na dominantní postavení B-segmentu jak v České republice (50%), tak i na Slovensku (48%) sehraje na obou trzích klíčovou roli objemového modelu novinka Mitsubishi Colt.

Tim Tozer, President a CEO Mitsubishi Motors Europe u příležitosti jmenování řekl: „Příležitosti k růstu značky Mitsubishi v České republice a na Slovensku jsou reálné. Do dnešního dne jsme pracovali na těchto trzích prostřednictvím rakouského importéra Denzel AG. Tento nás bude i nadále v rámci svých vysokých standardů reprezentovat v Rakousku.“ A dodal: „Nyní je ten správný čas ustanovit naši distribuci. S novým jmenováním přichází do rodiny Mitsubishi Motors velice dynamický obchodní partner. Toto naší značce umožní, aby v průběhu několika měsíců a roků posílila svou pozici v České republice a na Slovensku. Jsem si tím naprosto jistý.“





komerční sdělení:

Zimní pneumatiky – LEVNĚ a na splátky BEZ navýšení

Pokud chcete ušetřit své peníze a čas, využijte nákupu zimního obutí v některém z internetových obchodů. Ceny zde dosahují velkých rozdílů oproti cenám v kamenných pneuservisech a nyní lze on-line nakoupit i na splátky bez navýšení na Pneuexpert.cz!

Ondřej Láník
Diskuze (2)