Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Antara na českém trhu od 799.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (31)
Opel slaví návrat do segmentu vozů s pohonem všech kol. Pětimístný crossover s pohonem všech kol sice pochází z Koreje, ale zákazníci Opelu by to neměli poznat. Sebevědomě nastavená cena zahrnuje bohatou výbavu...

Cena Opelu Antara začíná na částce 799 900 Kč (verze Antara Base, 2.4 ECOTEC), nejdostupnější turbodieselová verze Antara Base 2.0 CDTI/93 kW přijde na 819 900 Kč. Cena špičkového modelu Antara Cosmo 3.2 V6 činí 1 059 900 Kč.

Pro model Antara jsou k dispozici tři napříč uložené motory se čtyřventilovou technikou. Nejvýkonnějším agregátem je vidlicový zážehový šestiválec se zdvihovým objemem 3,2 l (167 kW). Největší zájem Opel předpokládá o dvoulitrový turbodiesel se systémem přímého vstřikování „common-rail“ o výkonu 110 kW, který se bude nabízet i v provedení o výkonu 93 kW. Oba tyto motory mají standardně bezúdržbový částicový filtr DPF. Základním motorem je zážehový čtyřválec zdvihového objemu 2,4 l (103 kW).

S modelem Antara chce Opel proniknout na přední pozice ve stále rostoucím segmentu, jemuž dlouho dominovaly neevropské značky. V roce 2007 Opel předpokládá, že v Evropě prodá na 40 000 nových modelů Antara, přičemž polovina ze zákazníků přejde k Opelu od jiné značky.

Antara se nabízí ve třech stupních výbavy: Base, Enjoy a Cosmo. Výbava už v základní verzi zahrnuje pohon kol obou náprav s kontrolou trakce, elektronický stabilizační systém ESP s funkcí CBC, systém DCS pro bezpečné sjíždění svahů, 6 airbagů, centrální zamykání, klimatizaci s pylovým filtrem, elektrické ovládání předních i zadních oken, elektricky vyhřívaná a nastavitelná vnější zrcátka, palubní informační displej, autorádio s CD přehrávačem, podporou formátu MP3 s dálkovým ovládáním na volantu a sedmi reproduktory, 16“ kola, do výbavy všech vznětových modelů patří částicový filtr DPF, elektrické vytápění Quickheat a systém samočinného vyrovnávání světlé výšky.

Modely ve vyšším stupni výbavy Enjoy mají navíc např. sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 235/60 R 17, elektronicky ovládanou klimatizaci ECC, vyhřívaná přední sedadla nebo systém samočinné aktivace světel ALC.

Nejluxusnější provedení Antara Cosmo se může pochlubit např. osmnáctipalcovými hliníkovými koly s pneumatikami 235/55 R18, kombinovaným čalouněním kůže-textil, palubním počítačem, tempomatem, parkovacím asistentem vpředu i vzadu, termoreflexním čelním sklem nebo stěrači s dešťovým senzorem.

Opel Antara na českém trhu
Model2.4 ECOTEC3.2 V6 ECOTEC2.0 CDTI ECOTEC2.0 CDTI ECOTEC
Zdvihový objem [cm3]2405319519911991
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot./min]103/5200167/660093/4000110/4000
Nejvyšší točivý moment [Nm/ot./min]220/2400297/3200295/1800320/2000
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,98,813,810,3
Nejvyšší rychlost [km/h]175203166180
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]9,611,67,67,5
Cena Base [Kč]799.900,--819.900,--
Cena Enjoy [Kč]849.900,--869.900,-899.900,-
Cena Cosmo [Kč]-1.059.900,--949.900,-

Šestiválcová Antara je dodávána s pětistupňovou automatickou převodovkou. Automatická volba pro silnější turbodiesel stojí ve výbavě Cosmo 50 tisíc korun.

Naše první zkušenosti s tímto vozem najdete v článku: Opel Antara: první jízdní dojmy.

Ondřej Láník
Diskuze (31)
11. 5. 2007 20:59
Re: NULA BODŮ
jj, krutá hláška >:D :yes:
Avatar - Ricardo
11. 5. 2007 20:58
Re: NULA BODŮ
Podle ceny se snaží touhle obludkou konkurovat LR Freelanderu ;-\
Avatar - Ricardo
11. 5. 2007 20:35
Re: Experiment
Jistě, ale tohle je příliš okaté. Nemám třeba problém s vectoru převlečenou za Saaba, ale když Anatara a Captiva sjíždí z nejen jedné linky ale má akorát jiná světla a pár kusů plechu tak nestojí za řeč,. Podle mě jen výsledek snahy nezůstat mezi SUV pozadu. A to se mě Captiva docela líbí ;-)
11. 5. 2007 20:03
Re: NULA BODŮ
...jako,když vietnamec spolkne rošt ze zahradního grilu... :yes: >:D >:D :yes:
11. 5. 2007 20:00
Re: NULA BODŮ
Ono s těma cenama už začínají dost vysoko "experimentovat"také korejci např.Hyundai SantaFé a podobně,takže u Opelu máš aspoň trochu jistotu,že propad ceny u následného prodeje nebude tak velký...